Λέξεις



Λέξεις…
 Μ αρέσει να τις χρησιμοποιώ , να  συνθέτω  μαζί τους ιστορίες, να τις αποδομώ, να τις στήνω στη σειρά έτσι που να σηματοδοτούν μια ψυχική κατάσταση να βγάζουν ένα νόημα  η έστω ν αναπολώ σιωπηλός αυτό που περιγράφουν .
Οι λέξεις με βοηθάνε να επικοινωνήσω, με βοηθάνε ακόμα και στο να  μετρήσω την πνευματική μου φόρμα.
Όχι ότι είναι σπουδαία ούτε ότι κάνει πρωταθλητισμό με την ευρεία έννοια αλλά έχει τις ιδιαιτερότητες της . Μου επιτρέπει να σκανάρω πραγματικά τεράστια σε όγκο κείμενα, σε ελάχιστο χρόνο, να διατηρήσω την  επαφή στις παραγράφους που τα στηρίζουν δομικά  φτιάχνοντας ένα καινούριο καταλληλότερο για την χρήση που αποσκοπώ.
Οι λέξεις μ αφήνουν να εκφράσω την εκάστοτε ψυχική μου κατάσταση ή να βρω τα κατάλληλα λόγια για να δώσω κουράγιο σε φίλους που χρειάζονται την βοήθεια μου, να διατυπώσω κομψά η κρυμμένα τις απόψεις που βολεύουν τους σκοπούς μου , να υποδαυλίσω ή να εκτονώσω μία ένταση.
Οι λέξεις κάποτε μετά την χρήση τους (όταν μ΄ έχουν εξυπηρετήσει όσο μπορούσαν –γιατί δεν μπορούν να το κάνουν πάντα με την ίδια επιτυχία) μου  θυμίζουν και δυσαρεστημένους πελάτες στην αίθουσα αναμονής οδοντιατρείου ή ταλαίπωρους φορολογούμενους στο μητρώο ή το εισόδημα μιας εφορίας.
Τότε τις βλέπω σαν παρωχημένα υλικά ανακύκλωσης του ίδιου πάντοτε τίποτα… να εδώ μ αρέσει  για πρώτη φορά σήμερα  η διαδοχή τους .Την κρατάω και προσθέτω τον τίτλο
Λέξεις …..παρωχημένα υλικά ανακύκλωσης του ιδίου πάντοτε τίποτα.
Δεν την πιστεύω την πρόταση αλλά μου αρέσει γιατί κάποιες στιγμές θα μπορούσε να ισχύει ολοκληρωτικά και άλλες καθόλου. Ανάλογα το πρόσωπο που θα την έλεγε  και την στιγμή του.Ανάλογα με το περιβάλλον μέσα στο οποίο θα ξεφουρνιζόταν.


3 σχόλια:

ΣΟΛΩΝ είπε...

και μετά λέμε άλλους φιλόσοφους...

ΨουΞ είπε...

Νικολή που σε λεει κ ο Βασίλης
...έχω χαρεί πολύ που σε γνωρισα
;-)

ΣΟΛΩΝ είπε...

κι εεεγώ φιλαράκο!