Πολλοί έχουν ένα blog- no 2



Πολλοί φτιάχνουν ένα blog, γιατί θέλουν  να επικοινωνούν τα ενδιαφέροντα και τις σκέψεις τους με άλλους ανθρώπους.
 Χρειάζονται δύο κουβέντες παραπάνω στην καθημερινότητα τους,
επιθυμούν να γνωρίσουν άλλες σκέψεις για τα ίδια πράγματα,
επιδιώκουν να δημιουργήσουν επαφές.
Χαίρονται και τιμούν τους επισκέπτες τους με ότι καλύτερο διαθέτουν 
μοιράζονται με αυτούς πράγματα που πριν ήταν ολότελα δικά τους

Εύγε.


Στη συνέχεια  κάποιες φορές στόχος  μπορεί να γίνει και  η  επισκεψιμότητα.
Οι  μετρήσεις  στα κλικ είναι το πρώτο σημάδι για την στιγμή που η προοπτική των διαφημίσεων αποκτά την πρωτοκαθεδρία  εις βάρος της αρχικά διατυπωμένης ουσίας και το ενδιαφέρον για το πνεύμα των συμβάντων .
Αυτή  φέρνει σταδιακά μια καθαρά  επαγγελματική  οπτική.

Το μόνο μεμπτό που βρίσκω είναι να μην έχει κάποιος επίγνωση του σταδίου που βρίσκεται.




Εκεί όμως, στην διαφοροποίηση τους αρχίζει το θέμα μου 
που θα συμπληρώσω εν ευθέτω γιατί...
ποιος τη γμ την επισκεψιμότητα όταν εγώ βαριέμαι να γράψω άλλο!
το blog το δικό μου ήταν και θα μείνει ερασιτεχνικό με  «ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό».
Για τώρα θα μπορούσα βέβαια, εν συντομία, να  περιγράψω τη διαφορά ως έξης:

«Το ένα είδος blog ενδιαφέρεται για το τι συνέβη
το άλλο  σε ποιον, που και πότε συνέβη.

Στο πρώτο είναι σημαντικό  
το πνεύμα των συμβάντων,
στο άλλο  ο μύθος τους,

 Στο ερασιτεχνικό (αυτό εννοώ πρώτο)
η πρόσβαση σ΄ ένα νέο τρόπο ζωής,  
στο επαγγελματικό ο καταμερισμός του ήδη υπάρχοντος.

Τα πρώτο  επιμένει στην αυτόνομη Κοινωνία και το άλλο στην ετερόνομη,
γι αυτό το πρώτο το  διαβάζω, ενω το άλλο με φέρνει σε μια παθητική κατάσταση νύστας. » 

..............................................................................


λινκ του ποστ που έφερε το σημερινό  "πολλοί έχουν ένα blog"  

31 σχόλια:

Στάθης Παπαβασιλείου είπε...

Μην τολμήσετε να το αλλάξετε !!

ΨουΞ είπε...

:-)))

Ακόμα κι αν περνούσε στο μυαλό μου σκέψη γι αλλαγή ....
τώρα ξέρω πως θα την καΘυποτάξει με συνοπτικές διαδικάσίες το χαμόγελο που μου χαρίσατε με το σχόλιο σας.

ευχαριστώ πολύ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

στο προσεχες διαστημα θα αναρτησω σε αυτο το χωρο την αποψη μου για το τι ειναι ενα blog και πως πρεπει να προσεγγιζεται απο οικοδεσποτες και εκουσια προσερχομενους σε αυτο
Με την αδεια σου φυσικα

ΨουΞ είπε...

Εξαρτάται ποιο δείκτη θα χρησιμοποιήσεις για μέτρο πιστοποίησης των συμβατών(ευγενών) προθέσεων του bloger με τους επισκέπτες του.
Εδω προτιμούμε τον 55 κ τον 200αρη για τις μεγάλες σχέσεις.

Δεν ακουμπάμε τα ωριάια διαγράμματα.

υ.γ. το περιμένω ;-)

ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΡΚΑΚΗΣ είπε...

Μήνυμα ελήφθη …over …αναμείνατε απάντηση …over …

ΨουΞ είπε...

:-)

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Εγω δεν εστειλα κανενα μήνυμα και δεν επιζητω καμια ενεργεια που θα φερει αγαπημενους ανθρωπους σε αβολη θεση
Κανω ομως φανατικα χρηση της πολυτελειας να επιλεγω με ποιους θα συγχρωτιζομαι και με ποιους οχι.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΡΚΑΚΗΣ είπε...

Άκυρο….Είμαι πολύ κουρασμένος …άλλη φορά …

ΨουΞ είπε...

α αντίδραση

τι λέτε ρε και οι δύο τρελαθήκατε;

@ αλεξ
τι μηνύματα λες;
εννοείται οτι πρέπει να το ασκείς αυτό το δικαίωμα.

@Βασίλη που πάει αυτό το άκυρο δεν ξέρω... ελπίζω οχι στο προηγούμενο σχόλιο σου.
.........................

πάμε ξανά Παλαιοημερολογίτικα
;-)

ΠΑΝΟΣ ΑΘΗΝΑ είπε...

Εσύ καλλιτέχνη μου να αφήσεις στην άκρη τα βαριέμαι και να συνεχίσεις να γράφεις!

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ψουξ καλε μου φιλε εχω πληρωσει πολυ ακριβα/δεν φανταζεσαι ποσο/ την
πολυτελεια που αναφερα, ειναι αργα να αλλαξω
να σου κανω μερικες ερωτησεις?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

1/αφου εμεις ειναι σωστο να πουλησουμε τα παντα γιατι δεν αποδιδουν,οι αλλοι γιατι θελουν να τα αγορασουν?
2/εαν μεσα στο δασος κρυβεται ο κακος λυκος πρεπει να καψουμε το δασος για να τον πιασουμε τον κερατα?
3/που στο διαολο οι αποκρατικοποιησεις σε δημοσια αγαθα απεδωσαν?
4/αυτοι που τα λενε αυτα με τοση ανεση μπορει να ειναι τοσο αθωοι?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

5/τι δημιουργησε την κριση
τα κακα και σπαταλα κρατη ή ο εναρετος χρηματοπιστωτικος τομεας με την παραγωγη του τοξικου ιδιωτικου χρηματος που κατα την κριση ..καηκε και αντικατασταθηκε με δημοσιο χρεος?
6/ποτε λειτουργησαν ομαλα τα πραγματα και ειχαμε απουσια κρισεων ? οταν το κρατος ελεγξε στενα την χρημ καινοτομια /ακου βλακεια/ ή οταν οι αγορες απορρυθμιστηκαν/sic/και οι νομοι της αγορας εδρασαν ελευθεραν και τιναξαν τα παντα στον αερα?
7/νομιζεις οτι εαν βαλω ενα link
που να δειχνει οτι εχω διπλωμα οδηγησης τρακτερ θα αποκτησω επιτελους και εγω κυρος?

ΨουΞ είπε...

@ Πανος
Να σαι καλά φίλε σ ευχαριστώ για την παρώτρυνση.
Ολο και κάτι παραπάνω θα γράψω τώρα που θα κοπάσουν οι ζέστες
...νομίζω δηλαδή μην δίνουμε και υποσχέσεις ;-)


ΨουΞ είπε...

αλεξ ...θ αρχίσω απ΄το 7

Κύρος δεν ξέρω αλλα ευχετήριες καρτες από τα βουλκανιζατερ της περιοχής θ αποκτήσεις σίγουρα.

:-)) δεν είναι λίγο ...απο κάπου πρέπει ν αρχίσει κανείς

μετά μπορεί να πιεις καφέ ως και με τον υποδιευθυντή πωλήσεων της Μισελεν στο υποκατάστημα Καλαμπάκας!

ΨουΞ είπε...

τώρα θ άλλαξώ υφος μην παραπλανηθείς εγώ είμαι πάλι
..................

Αγαπητέ Αλεξανδρε

Τ εύλογα ερωτήματα σου θα τα εδώ σαν νούμερα σε φανέλλες ποδοσφαιριστών (του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού) και θα τους ασκήσω κριτική
(τι πάει να πει άλλο με ρώτησες; εγώ με αυτό απαντώ )

νο 6 .
Έκλεισε όλους τους χώρους στο κέντρο της άμυνας. Κατά την διάρκεια του ματς κάποιος πήγε και τους άνοιξε όμως και εκτεθήκαμε. Στο φινάλε βγήκε μπροστά για να γυρίσει το ματς. Δεν γύρισε ποτέ. Ούτε ο ίδιος.

νο 5. Ο φουνταριστός μας. Έπαιζε εξαιρετικά με πλάτη, αλλά στο χορτάρι. Έκανε δυο καλές προσπάθειες, να κοντρολάρει και κλάψαμε όλοι από χαρά.

νο 4 . Έπαιξε με τέτοιο τρόπο ώστε να κάνει εύκολη τη ζωή φωτογράφου. Ακίνητος.

νο 3 δεξιά πλευρά . Μπήκε αλλαγή .. φόρεσε με ταχύτητα τη φανέλλα. Έψαξε μάταια στις τσέπες της για βαλέ μπας και κόψει, αλλά φευ. Ξόδεψε όμως πολλές δυνάμεις κυρίως όταν χρειάστηκε να πάει στη φυσούνα όταν το ματσ έληξε.

νο 2
Τρεις φορές τον είδε μπροστά του το δεξί εξτρεμ του αντιπάλου και άλλες τόσο το αριστερο...
Τον πέρασαν και συνέχισαν.

νο 1 Με πολλές δυνάμεις από την αριστερή πλευρά, πριν ξεκινήσει το ματς. Όταν το ματς ξεκίνησε πέρασε έξω από την γραμμή, για να βλέπει καλύτερα. Βοήθησε όμως.

υ.γ. θες τώρα κι ενα λινκ με τον Επιτάφιο του Θουκιδίδη;

η προτιμάς Καζαντζίδη
εχω σε πρώτη εκτέλεση το
"στης καρδιάς μου τον χειμώνα φύτρωσε μια ανεμώνα";





ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

απολαυστικο!
η ευφυια ειναι οτι με κανει να ζηλευω σε εναν ανθρωπο
Σε ζηλευω....

ΨουΞ είπε...

;-)
Πες μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι.

Καληνύχτα σ΄ευχαριστώ για τις πάσες ...

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ασχετο αλλα σημερα ειχαμε σχηματισμο
evening star στον ΓΔ,οποτε αυριο χρειαζεται δυνατο ανοδικο κερι
διοτι αλλιως ο επιταφιος θα χρειαστει σιγουρα!
υγ,πρωτα η ψυχη και μετα το χουι...

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

καλε ντε φευγω !!
καληνυχτα

ΠΑΝΟΣ ΑΘΗΝΑ είπε...

Κάθε σχόλιό σας μετά τις 11.35 είναι μια απόλαυση και ένα μάθημα...
Σας ζηλεύω κι εγώ.

Άσχετο: Δύσκολη αυτή η κατακόρυφος βρε παιδί μου...άντε τώρα να συγχρονιστείς!

ΨουΞ είπε...

Ας γινόταν κάτι κι ας ήταν κ΄ ασυγχρόνιστο βρε παιδί μου ...
:-)

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Βαστα ψουξ να μην γυρισει αρνητικο σημερα....

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ακου τωρα τι μου ρθε στο μυαλο
ποια κοινα στοιχεια εχουν οι αγαπημενοι μου φιλοι γερμανοι/οι διαμορφωτες της πολιτικης οχι τα αβουλα ενεργουμενα που καταβροχθιζουν φρεσκο χορταρακι/με τους επισης αγπημενους μου φιλελευθερους/ και τα αβουλα και αδαη ενεργουμενα/
Η απαντηση καλε μου ειναι
ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ αυτο εχουν κοινο,και εδω που τα λεμε ,εε δεν ειναι και υπερ τους!

ΨουΞ είπε...

Εγώ θετικό θα το ήθελα με 0.30%

έτσι για να νομίζουν οι πολλοί οτι μπορεί και να πάει πάνω.

θυμήσου τα λόγια σου στις μπύρες
"θέλει ένα μαυρο κερί και 2 μικρά άσπρα μετά το πήρε και το σήκωσε"

αν δεν περάσει το 384 μια χαρά σκέψη έχουμε

υ.γ. είναι αυτό π λεμε αλλού ο παπάς- ποστ και άλλου τα ράσα- σχόλια του
:-)



ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

παμε προς το τελος της ημερας
Δεν θα χρειαστει καφες για να μεινουμε ξυπνιοι.....

ΣΟΛΩΝ είπε...

μπεεεεε
τι γίνεται εδώ πέρα?!
να το πω το "ΩΧ" ή να μην το πω?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

και δεν το λες?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ειναι η φωλια της
αλεψουξ

Ψουξ είπε...

xaire

vasmark είπε...

Επαναλαμβάνω, με αυτήν την λογική τότε να κρατικοποιήσουμε τον Καραμολένκο και την ΕΒΓΑ. Το ψωμί και το γάλα , είναι είδη πρώτης ανάγκης, σπουδαιότερα των κρατικών μονοπωλίων που υπερασπίζεσαι ….