Χωρίς ρεύμα και νερό ή με ρίζες και βολβούς ;


Ευρώ ή Δραχμή;   

Tην περισσότερη ζωή μου την πέρασα Ξοδεύοντας και Βγάζοντας δραχμές .
Χάρηκα πολύ! όταν έπαψα να χρειάζομαι διαβατήριο και συνάλλαγμα για να πάω μέχρι την Ιταλία.
όμως προτιμώ να χρειαστώ ξανά το διαβατήριο μου, παρά να δώσω το δικαίωμα σε κάποια "τράπεζα" να με απομυζά Συστηματικά και χωρίς έλεος για δέκα χρόνια δίνοντας μου για Καρότο την υπόσχεση ....πως μετά από δέκα χρόνια θα είμαι όπως είμαι σήμερα (που είμαι χάλια! ) .

Συνεπώς
νομίζω πως ούτε ο Τσίπρας ούτε ο Καμένος καβάλησαν κάποιο καλάμι,
Αντιθέτως νομίζω πως Νδ κ Πασοκ αρνούνται να ξεκαβαλήσουν το δικό τους.
Και κυρίως να αποδεχτούν οτι Αυτή τη στιγμή! κάποιοι άλλοι στη θέση τους μπορούν να Διαπραγματευτούν καλύτερα.
Ο Τσίπρας  αυτή τη στιγμή Μπορεί! να Διαπραγματευτεί καλύτερα.
και θα το εξηγήσω ...
Ναι πρέπει να πληρώσουμε, δυστυχώς όλοι, αυτά που φάγαΝΕ ο Τσοχαντζό, ο Βουλγαράκης
και τα κοματόσκυλα τους , δεν γίνεται αλλιώς!
αλλά πως ;;;πουλώντας ΔΕΗ ΝΕΡΑ!!! και οτι άλλο υπάρχει Πολύ κάτω του Κόστους;;
Αποδεχόμενοι πως δεν μπορούμε ΟΥΤΕ να δανειστούμε από κάπου αλλού Ακόμα και αν μας Συμφέρει περισσότερο;;
Γιατί, αυτό κατάφεραν οι ηγέτες αυτών.... που έχουν πρόβλημα με τις ικανότητες του Τσίπρα!
Δεν θέλω να παντρευτώ τον Τσίπρα, θέλω να πάρω Διαζύγιο απ΄ αυτό που δημιούργησαν οι προηγούμενοι.
Πετυχημένοι Ελληνες όμως δεν μπορεί να είναι τα Λαμόγια με το πούρο και τις μίζες.
.....................................................................................................

Είμαι υπερ την ριζικής Επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου !
χωρίς έπαρση χωρίς τσαμπουκάδες αλλά με σοβαρότητα και γνώση πως αν μου βγει ...
παραμένω Ελεύθερος και για πρώτη φορά Αναγκασμένος να έχω μια οικονομική πολιτική ισοσκελισμένη--(ουδέν κακό αμιγές καλού)
και πως αν δεν μου βγει μπορώ και με δραχμή.
(το ευρώ δεν ήταν από πάντα και δεν θα είναι για πάντα!!---το θέμα είναι αν μας συμφέρει αυτή τη στιγμή.

Βεβαίως κύριοι (εταίροι) και θα πληρώσουμε!! αλλά σε Πολύ περισσότερες δόσεις με πολύ καλύτερους όρους
και ΝΑΙ μπορούμε ακόμα και αν φύγουμε απ΄την Ευρώπη αν δεν μας θέλετε
μπορούμε αν θέλετε ν΄αφήσουμε την Θατσερική λογική της κυρία Μέρκελ  να φάει την πρώτη ήττα αυτού του αιώνα 
αρκεί να είμαστε Ελληνες στις καλές τους στιγμές!!
όταν λέμε ισόβια να εννοούμε ισόβια
και όταν λέμε τέρμα οι Τζοχαντζο Βουλγαρα να εννοούμε Τέρμα!!
...................................................................................................

Επειδή δεν έχω παντρευτεί τον Τσίπρα ούτε και κανέναν άλλο (παρά μόνο την σκέψη μου)
όπως πολύ καλά γνωρίζετε οι φίλοι μου
αυτά που θάθελα να μάθω απ΄Αυτόν είναι ...
"τι θα κάνει με το μεταναστευτικό ......τι θα κάνει με τα πανεπιστήμια ...".
γιατί εκεί μου βγαίνει φάλτσος όχι στο Μνημόνιο.....
.........................................................................

1 σχόλιο:

DIONYSOS είπε...

Εμπνευσμένο κείμενο