.




Καλέ μου Πασόκε και Νεοδημοκράτη αφήστε τα χαζά και γυρίστε στα μαντριά

(Οι 2 παιδοβούβαλοι με τις χρυσές μασέλες 63%)

Ναι μπράβο  Κκε μου Συριζαίε και Κουβεληπνωτιστή
(για τώρα και οι τρεις μέσα.....και τα βρίσκετε μετά... Κάποτε!!
 μπορούν οι ψηφοφόροι σας να περιμένουν  3-4 γενιές
 να δουν την Νίκη-Ένωση- Πράξεις απ΄τον ουρανό
 -τελικά!! υπάρχει μετά θάνατο ζωή ! -

για τώρα πάρτε ένα 17%  και μια χαρά )

Η ελληνική σημαία έχει χρώμα γαλανό και στη μέση χαραγμένο έναν κάτασπρο σταυρό

(υπέροχα σκεπτόμενοι της αγοράς οπλίτες
σόγια μου ανοιχτόκαρδα με τα πολλά βαφτίσια
ψυχοπονιάρη  φασισμέ-θα ξεράσω-
και όλα τ ΄ άλλα βίτσια

βουτήξτε ένα 20% και φέρτε το στα ίσα .)


υ.γ. Κι΄ όπως λέει και φίλος μου ο Κώστας
"μαλάκα αν τελειώσει το πελατειακό κράτος χαθήκαμε, 
δεν ξέρουμε τίποτα άλλο"      :-)


4 σχόλια:

Κλεοπάτρα και Μινγκ είπε...

Καλημέρα Ψουξ και καλό μήνα(αυτόν μάλλον θα τον βγάλουμε, για τον επόμενο δεν ξέρω).

Δεν χαθήκαμε, αν χαθεί το πελατειακό κράτος, σωθήκαμε (αν και την περίοδο τύπου δημοκρατίας της Βαϊμάρης μάλλον δεν θα την αποφύγουμε, κι όποιος αντέξει).

Καλά τα λες κατά τα άλλα, και ποιος άλλωστε εχέφρων άνθρωπος μπορεί να έχει αντίθετη άποψη.

Υπάρχουν όμως και επιλογές αξιοπρεπείς που μπορούν να πείσουν με τις θέσεις τους κυρίως και την αύρα της προσωπικότητάς τους δευτερογενώς τους πλήρως απέχοντες από την κομματική λαίλαπα, που έχουν χάσει οι δυστυχείς τον ύπνο τους εν όψει των εκλογών. (Μία ψήφος η μοναδική μου δύναμη κι αυατή να μην ξέρω τι να την κάνω;)

Για ρίξε μια ματιά εδώ:

http://www.dimiourgiaxana.gr/index.php/poioi-eimaste/cvs/321-thanos-tzimeros-cv

(μοιάζει με πολιτική διαφήμιση, αλλά αυτός ο άνθρωπος με συγκίνησε και με έπεισε, κάτι που θεωρούσα αδύνατο, κι επειδή κι εγώ τυχαία έπεσα πάνω, είπα, για μια φορά στη ζωή μου ότι αξίζει να διαδόσω κάτι μακριά από τα δεδομένα)

ΨουΞ είπε...

Έχεις δίκιο! για το "πελατειακό κράτος"

δεν φαινόταν καθαρά ο τρόπος που το λέει ο φίλος Κώστας-δεν το μετέφερα καλά.
Τώρα του πρόσθεσα ένα :-)

................................

Δημιουργία ξανα...
τι να πω;
τόσο φόβος μήπως και δεν τα καταφέρουν;
ή τόσο κοντά με τον Μάνο,οπότε γιατί οχι;

Αλλά θυμάμαι και στην ανοιχτή πρόσκληση
για την πρώτη τους συνάντηση στο θέατρο αλφα ....
μέσα σε όλα τα προγραμματικά ...
και την φράση
"Θα είναι παρόντα τα ΜΜΕ"

λες και η παρουσία τους θα με έπειθε περισσότερο για τις προθέσεις τους!

Αυτό ήταν κάτι που μ΄ έκανε επιφυλακτικό από τότε μαζί τους -επικοινωνιακά δηλαδή μ΄ έχασαν απ΄την αρχή.... ή για να είμαστε δίκαιοι :-)
μπορεί να έκαναν το σωστό! και έτσι να μην έχασε κανείς μας χρόνο.


Μακάρι να πάνε καλά -ολόψυχα το εύχομαι σε κάθε μικρο κόμμα --
δεν με πείθει όμως
μου φαίνεται όπως διάβασα κάπου
"περισσότερο καλός (καλοζωισμένος συμπληρώνω) πολίτης παρά πολιτικός"

Παρ΄ όλα αυτά έχει πείσει φίλους μου και ένας γνωστός είναι στο ψηφοδέλτιο

Τι είναι οι "Ψηφοφόροι" άλλωστε;
μια οικογένεια με τις μικροδιαφορές της...

να είσαι καλά Κλεοπάτρα
χαίρομαι να μιλάμε

ΨουΞ είπε...

Έκανα λάθος Κλεοπάτρα

ως προς την συνεργασία που τους καταλογίζω με τον Μάνο


αυτό το έκανε η " δράση "

:-)

ΨουΞ είπε...

Καλύτερα να παίζω στοίχημα σε αγώνες ποδοσφαίρου παρά σε εκλογικά ποσοστά ......

πολύ λάθος ρε φίλε .... :-)

αίσχος μου