"Στο λαϊκό τραγούδι πρέπει να μοιράζεσαι"



"Ρε μαλάκα χάρε δεν βαρέθηκες με την Τέχνη ;...... υπάρχει και η κατηγορία Πολιτική!!"

αυτό έγραψε σαν σχόλιο ένας χρήστης του You Tube
σε κάποιο από τα video που είδα για να διαλέξω
τα τραγούδια που αναρτώ σήμερα
στην  Mνήμη του Δημήτρη Μητροπάνου

(και σε ένδειξη  εκτίμησης στη  ρήση του  " Στο λαϊκό τραγούδι πρέπει να Μοιράζεσαι").

Θάλασσες (Ένα ποτήρι θάνατο) Μητροπανος Δημήτρης - YouTube

Σ ΑΝΑΖΗΤΩ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ - YouTube

..........................................................................................................

Στο πιο κάτω τραγούδι
Μητροπανος Καλοκαιρια και χειμωνες - YouTube
εκεί που λέει  "αγαπημένη" το καταλαβαίνεις πως θα έπρεπε να πάει παραπάνω!
και στο "πη" και στο "με" , αφού οι συλλαβές αυτές αντιστοιχούν σε άλλες νότες
(ή κάπως έτσι δεν είμαι μουσικός)
αλλά Τι νοιάζει αυτό το πράγμα;; τον παραλήπτη ενός λαϊκού τραγουδιού αφού
..... το θέμα είναι    "Να Μοιράζεσαι".
Τι νοιάζει τον παραλήπτη αν τραγουδούσε(όπως λένε οι γνωρίζοντες μουσική κ τραγούδι!)
με το λαρύγγι ή ακόμα και με το γόνατο ... το θέμα ήταν οτι ήθελε να Μοιραστεί......
γι΄αυτό και κατάφερνε να μου είναι Οικείος
(όπως και άλλοι γιατί δεν ήταν-είναι ο μόνος
αλλά  ένας απ΄αυτούς ).
......................................................................................

Με τα πιο κάτω τραγούδια κλείνω το παζλ των τραγουδιών που  άκουσα και τραγούδησα μαζί του
και  μόνος μου, μέσα στο αυτοκίνητο σε εκδρομές.....
 (όπως σήμερα που γύριζα πριν μάθω το νέο για τον θάνατο του)
και μικρός  βλέποντας τους γονείς μου στα μπροστινά καθίσματα.

Αυτά με τον Μικρούτσικο μου πέφτουν λίγο δήθεν
αλλά είναι οκ....γιατί τα λέει εκείνος .
(ο άλλος, έκανε... το σταυρό του Νότου... και μετά έγινε κυρίως Παράγοντας).

S' agapo san amartia - Mitropanos - YouTube

Mia stasi edw - Dimitris Mitropanos - YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=tJXW0hH0Afw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bKj8Iiy1Leo

ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ - ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ- ΚΑΝΕΛΙΔΟΥ - YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=Dfz_zDrDYAA

Mitropanos - Ta Ladadika - YouTube

Ρόζα - Δημήτρης Μητροπάνος / Roza - Dimítris Mitropános - YouTube

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακριβως αυτη τη συζητηση ειχα σημερα.
Ο μικρος μου γιος μου ειπε:"ευτυχως προλαβα και τον ειδα."
Εγω παλι οχι.Μικρη δεν ειχα ποτε λεφτα κι οταν θα μπορουσα δεν ειχα ποτε καποιον για τα παιδια και στην επαρχια δεν ειναι καθημερινα καποια πραγματα.
Ακουγαμε καποιο κομματι και μου λεει το παιδι οτι δεν τραγουδαει σωστα οπως λενε.Ε και;Για μενα ειναι η αγαπημενη μου φωνη απο 8 και ειμαι 48.Και δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να πει καποιος ενα δικο του τραγουδι και να βγαλει αυτο το συναισθημα αυτη την δυναμη να το κανω δικο μου να με ταξιδεψει.
ΔΕν τον αποχαιρετω θελω να ειναι παντα εδω

ΨουΞ είπε...

Όσο μιλάμε για τους πεθαμένους αυτοί παραμένουν ζωντανοί.

Έτσι νομίζω.

Που μένεις;...αν θες απαντάς αν δεν ...κάνε πως δεν το διάβασες
:-)

Ανώνυμος είπε...

Κρητη κοντα στην Ιεραπετρα.Μια συναυλια μια φορα και δεν μπορεσα.
Ο μικρος φοιτητης στην θεσ/νικη πηγε.Χαρηκα οταν το ειπε του συγχωρησα που μου "απαλλωτριωσε" τα Συναξαρια στην πεμπτη δημοτικου