Καμία ελπίδα.






Πολεοδομία στο τηλέφωνο: Πότε το θέλετε;
Πολίτης στο τηλέφωνο: Μπορώ να διαλέξω κιόλας;
Πολεοδομία: Βέβαια όλα γίνονται. Και αύριο μπορείτε και σε 3 μέρες μπορείτε
Πολίτης: Ας το πάρω αύριο
Πολεοδομία: Αύριο κοστίζει τα διπλά.
Πολίτης: Και σε 3 μέρες;
Πολεοδομία: Σε 3 μέρες το 1/3
Πολίτης: Ας το πάρω σε 3 μέρες.

Και έτσι τέλειωσε το αλισβερίσι-λάδωμα σήμερα 5 Απριλίου 2012  κάποιου φίλου με την πολεοδομία.

Γιατί τους τα δωσες ρε μλκ τον ρώτησα…
Γιατί αν δεν τους τα έδινα, θα μου έδιναν το χαρτί με διάφορα προσχήματα το καλοκαίρι μου απάντησε και έτσι θα έχανα περισσότερα απ΄ αυτά που μου ζήτησαν. Άσε που δεν αισθάνομαι ικανός να αλλάξω το κράτος αυτό. Πες με τελειωμένο αν θες αλλά δεν με παίρνει ν΄ αλλάξω αυτό το πράγμα που με περιβάλει.                                                                                                                                 Ακόμα και να τον μαγνητοφωνούσα τον μλκ δεν θα πιανόταν για πειστήριο, θα έπρεπε να πάω στην  αστυνομία να τους το βάλω να το ακούσουν να χάσω χρόνο να απαντήσω σε ότι σκατά με ρωτούσαν και αν με πίστευαν να  προσημειώσουν χαρτονομίσματα να πληρώσω και κάτι εκεί
 (έως και την μήνυση κατ΄ αγνώστων  για επίθεση ληστεία ή κλοπή κοστολογούν και σε επιβαρύνουν) και αν δεν τον ειδοποιούσε κάποιος δικός του από εκεί μέσα και πήγαιναν όλα καλά να τον έπιαναν αργότερα.
Δεν μίλησα… αυτός ( γι΄ αυτό είναι κ φίλος μου) κατάλαβε τι σκεφτόμουν

Δεν αλλάζει το μπουρδέλο Γιάννη μου είπε, με τίποτα ποτέ δεν θ’ αλλάξει άκου με γιατί είμαι και μεγαλύτερος….                                            
 Προχθές πήγα στην εφορία, συνέχισε,  να πάρω δικά μου λεφτά που μου τα παρακρατούσαν 6 μήνες τώρα. Δικά μου! Λεφτά που μου τα είχαν καθυστερήσει 5-6 μήνες με το έτσι θέλω.
Χωρίς να σηκώσει το κεφάλι του ο υπάλληλος με  λέει «τυχεράκια». Ε τι τυχεράκιας δικά μου λεφτά είναι, του απαντάω,  και μου έχετε βγάλει την ψυχή στο «έλα την άλλη εβδομάδα έλα σε 15 μέρες»…. βρε άκου που σε λέω « τυχεράκια » συνέχισε ο υπάλληλος  και σηκώνοντας το κεφάλι μέσα απ΄ τα γυαλιά του με κοίταξε στα μάτια και μου είπε «και τώρα που θα πας στο ταμείο άσε μας και έναν καφέ».
Γιατί αν δεν αφήσω τι θα γίνει τον ρώτησα  «το πολύ να έρθεις κανα δυο φορές ακόμα» μου είπε ανέκφραστα δίνοντας μου το χαρτί.
 Πήγα ταμείο πήρα τα λεφτά και θέλοντας να δω μέχρι που φτάνει η κατάντια είπα στον ταμία  «μπορείς να μου χαλάσεις αυτό το πενηντάρικο;» ναι βέβαια είπε και μου έδωσε απ όλα τα χαρτονομίσματα, εγώ του άφησα ένα πεντόευρω να δω τι θα κάνει. Αυτός  το πήρε. Καταλαβαίνεις τι σου λέω;  ξεφτίλισε την υπηρεσία που δουλεύει  και ξεφτιλίστηκε για ένα πεντάευρω, το πήρε και μου κλεισε το μάτι.

Υ.γ. Αργότερα μόνος μου, διαβάζοντας ένα κομμάτι που πιθανολογεί-προετοιμάζει το έδαφος  σε σχέση με μελλοντικό φόρο ιδιοκατοίκησης ! διάβασα στα σχόλια ότι κάποιος θα πάρει  όπλο ....ένας άλλος το είχε ήδη αγορασμένο....και ένας τρίτος  παρότρυνε  τους υπόλοιπους ν΄ αφήσουν τις ακραίες λύσεις και να ψηφίσουν Σαμαρά για να μας κυβερνήσει επιτέλους ένας πραγματικός ηγέτης.
Δεν σκέφτηκα πολιτικά - ήταν ανώφελο μπροστά σε μια τέτοια τοποθέτηση- έχω καλύτερα πράγματα να κάνω 
σκέφτηκα όμως πως αυτός έχει την  ελπίδα του 
με εμάς τους υπόλοιπους που δεν έχουμε καμία τι γίνεται;



4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περιγραφεις απλα την καθημερινοτητα ολων μας.Δεν εχω λαδωσει (θελω να πιστευω οτι τα καταφερνω χωρις αυτο ισως ομως και να μην βρεθηκα στην αναγκη).Ξερω πως γινεται ειδικα με τις επιστροφες ΦΠΑ και ειναι ναι λυπηρο να ευτελιζει καποιος το πτυχιο του για το οποιο καμαρωνε η μανα του τη θεση του για την οποια παλλοι τον ζηλεψαν η τον καλοτυχισαν και παλι καμαρωνε η μανα του και αυτος ο ιδιος μπορει να μεγαλωνει παιδια και να θεωρει η θεωρειται οτι ειναι καλος γονιος.Η Ελλαδα ευτελισμενη στο 5ευρο η κατι παραπανω.Μια φορα σηκωσα αναστημα και ηταν σε εγχειρηση του παιδιου μου.Ημουν νεα και δεν διαπραγματευομουν τιποτα.Χριστε μου ειχα μυαλο;αν δεν ειχε αλλαξει τοτε ο γιατρος απο τις φωνες μου ισως να μετανοιωνα για ολη μου τη ζωη που δεν συμβιβαστηκα.Ημουη 26 και ειμαι 48.Ειχα κερδισει το τζακ ποτ και το καταλαβα χρονια αργοτερα οταν εμπεδωσα που ζω και πως κινουνται τα παντα.Κατανοω τον φιλο της ιστοριας σου οπως κατανοω και οσους δεν το αντεχουν.Επιεικης λογω ηλικιας;ισως

ΨουΞ είπε...

Σε βρίσκω περισσότερο έντιμη και χορτάτη από πνευματικές-υπαρξιακές αναζητήσεις...
παρά Επιεική λόγω ηλικίας.

:-)

Κάποτε αντιλαμβάνεσαι πως δεν υπάρχει μόνο το άσπρο κ το μαύρο υπάρχουν και η στιγμή η θέση σου και ο περίγυρος ...του οποίου ουδείς δυνατότερος.

Καληνύχτα.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΡΚΑΚΗΣ είπε...

Τις θερμότερες ευχές μου στον αγαπητό μου φίλο και οικοδεσπότη. Καλή Ανάσταση (γενικώς).

ΨουΞ είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ Βασίλη

...Χριστός Ανέστη!!

(το ειδικό επετεύχθη! :-).