Η βαριοπούλα σε κάνει Ασύλληπτο


η πάνω φωτο 
 θυμίζει  τα επιχειρήματα αυτών  που θα σκεφτούν "έτυχε" 
για την κάτω φωτο.
 (που δείχνει πως ματ και κουκουλοφόροι ψωνίζουν απ΄το ίδιο μαγαζί)




Πως γίνεται σε κάθε εκδήλωση λαϊκής δυσαρέσκειας, 
όποιος κυκλοφορεί  με  βαριοπούλα σπάζοντας οτι βρίσκει μπροστά του
να μην συλλαμβάνεται ποτέ; 

............................................................................................................................

Σημαντική διόρθωση. Κατόπιν πληροφοριών από τον φίλο  Αrtaxia για την δεύτερη!
(Μούφα για την περίπτωση μας) φωτο! ( βλέπε σχόλια)
κρατάμε  τελικά μόνο το ερώτημα
Πως γίνεται;
 σε κάθε εκδήλωση λαϊκής δυσαρέσκειας, 
όποιος κυκλοφορεί  με  βαριοπούλα σπάζοντας οτι βρίσκει μπροστά του
να μην συλλαμβάνεται ποτέ; 

8 σχόλια:

ArTaXiA είπε...

Φίλε μου ΨουΞ, θα ήθελα να σου επισημάνω πως αυτή η φωτογραφία που κυκλοφορεί από χθες στο FB και αλλού, δεν είναι τραβηγμένη χθες, ούτε καν στην Ελλάδα, αφού τα διακριτικά των δυνάμεων καταστολής έχουν Fleur de Lys και όχι το εθνόσημο, οσο για τη λιακάδα, καμμία σχέση με τον χθεσινό καιρό της Ελλάδος. Πιθανολογώ πως η φωτό είναι από άσκηση στον Καναδά. Την καλημέρα μου.

ΨουΞ είπε...

Να είσαι καλά φίλε μου

Σ΄ευχαριστώ!! ...

παραμένει βέβαια το ερώτημα
γιατί δεν συλλαμβάνεται ποτέ κάποιος που κυκλοφορεί με βαριοπούλα
και σπάει σε απόσταση αναπνοής από μια διμοιρία ματ ...οτι τον βολέψει!

υ.γ. κάτσε να δούμε πως θα το διορθώσω στην ανάρτηση...:-)

Καλημέρα....
με +5% γενικό
κ 22 στην αρβα

ArTaXiA είπε...

Έχω την αίσθηση πως ο S&P ετοιμάζεται για σημαντική διόρθωση μέσα στις επόμενες ημέρες και ως εκ τούτου έχω τις αμφιβολίες μου για την γραμμική συνέχιση της ανόδου του ελληνικού δείκτη. Έχω στηθεί για πωλήσεις κάπως υψηλότερα με την προοπτική ως την Τετάρτη να έχω αποεπενδυθεί από τις περισσότερες κερδοσκοπικές μου θέσεις. Οψόμεθα

ΨουΞ είπε...

Συμφωνώ
(απ΄ οτι διαβάζω γύρω γύρω
αυτό καταλαβαίνω).
Για τον Ελληνικό δείκτη σκέφτομαι πως βασικό ρόλο θα παίξουν σύντομα
αν οχι τα σενάρια
οι ίδιες οι εκλογές.

Αν τις παραμερίσουν με τσαμπουκά για το Φθινόπωρο και βλέπουμε...μπορεί να τρέχει και να μην σταματάει.

Οψόμεθα

kranioUtopia είπε...

Νομίζω πως, η 'σημαντική διόρθωση' από τον Αrtaxia
μπροστά στη συμπαντική διόρθωση
που μας ετοιμάζουν
ωχριά.

ΨουΞ είπε...

:-)

...πολύ Εύστοχο σχόλιο !!
kranioUtopia

...............................

μου μένει πάντα Ερωτηματικό όμως γιατί ενώ ξέρουμε!

δεν αντιδρούμε
και δεν απαιτούμε το Αυτονόητο

ίσως δεν αναγνωρίζουμε ο ένας τον άλλο πραγματική Διάθεση Ανατροπής κ Ρήξης με το Παρόν

και δεν μιλάω ούτε για μας τους 2 ούτε για μας τους ελληνες...
...συμπαντική είναι η απορία μου.

:-) Να είσαι καλά
Χάρηκα που πέρασες

kranioUtopia είπε...

Θα ήταν τουλάχιστον αλαζονικό εκ μέρους μου
αν υποστήριζα πως έχω απαντήσεις.
Το μόνο που υποθέτω
σχετικά με το αυτονόητο που αναφέρεις
(παρότι δεν ξέρω γιατί το γράφεις με καφαλαίο Α)
είναι πως στην πραγματικότητα
είναι το σπουδαίο.

Την Καλημέρα μου, ΨουΞ.

ΨουΞ είπε...

Το γράφω με κεφαλαίο γιατί και εγώ σαν κ σένα το θεωρώ πολύ σπουδαίο
............. και του κάνω πλάτες ;-)

Πέρνα καλά!.... τα λέμε