Απόγνωση

8 σχόλια:

ArTaXiA είπε...

Eίναι η πρώτη φορά που αισθάνομαι πως σε τέτοιον τίτλο δεν χρειάζεται καν κείμενο.

Έχε Πίστη Φίλε μου!

Κλεοπάτρα και Μινγκ είπε...

Αυτό ήταν τρομακτικό. Έτρεξα και διάβασα αμέσως Αναγνωστάκη. Το διαβάζω κάθε φορά που νιώθω την απόγνωση μέσα μου ή γύρω μου, αρκετά συχνά πια δηλαδή. Άκου το και συ. Αυτό έμεινε.

Κι ήθελε ακόμη...

Kι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει. Όμως εγώ

Δεν παραδέχτηκα την ήττα. Έβλεπα τώρα

Πόσα κρυμμένα τιμαλφή έπρεπε να σώσω

Πόσες φωλιές νερού να συντηρήσω μέσα στις φλόγες.

Μιλάτε, δείχνετε πληγές αλλόφρονες στους δρόμους

Τον πανικό που στραγγαλίζει την καρδιά σας σα σημαία

Καρφώσατε σ’ εξώστες, με σπουδή φορτώσατε το εμπόρευμα

Η πρόγνωσις σας ασφαλής: Θα πέσει η πόλις.

Εκεί, προσεχτικά, σε μια γωνιά, μαζεύω με τάξη,

Φράζω με σύνεση το τελευταίο μου φυλάκιο

Κρεμώ κομμένα χέρια στους τοίχους, στολίζω

Με τα κομμένα κρανία τα παράθυρα, πλέκω

Με κομμένα μαλλιά το δίχτυ μου και περιμένω.

Όρθιος και μόνος σαν και πρώτα περιμένω.

ΨουΞ είπε...

Σε μένα έχω φίλε Αartaxia...όπως και εσυ σε Εσένα (είμαι σίγουρος) και πολλοί άλλοι φαντάζομαι στους Εαυτούς τους
(άσχετα αν την χάνουμε κάποτε κάποτε)

σε Εμάς όμως ως σύνολο
πολύ φοβάμαι πως δεν έχει πια κανείς μας ...(δεν ξέρω και αν είχαμε ποτέ)

κι΄αυτό είναι κανονική χρεωκοπία..

Κρατώ φυσικά το έχε Πίστη ....
σαν ευχή για την Χρονιά μου
σ΄ευχαριστώ
:-)

Κλεοπάτρα και Μινγκ είπε...

Λοιπόν Ψουξ, πέτυχες το εκπληκτικό, την τέλεια ανάρτηση, έναν τίτλο, Απόγνωση, χωρίς κείμενο. Τρομερά εύστοχο, δύο την πατήσαμε. Πρέπει να γέλασες και εσύ πολύ όταν πρόσθεσες κείμενο και εκ των υστέρων είδες τα σχόλια!

Αχ, κατέστρεψες από μόνος σου την τέλεια ανάρτηση! :-))

ΨουΞ είπε...

Κλεο@

Σ΄ευχαριστώ
για το Αριστούργημα!

Δεν έχω αγαπήσει γρηγορότερα ποίημα στη ζωή μου

Καλή χρονιά! να έχουμε

.........θα έχουμε!!

ΨουΞ είπε...

Δεν με νοιάζει καθόλου Κλεοπάτρα
η καταστροφή της τέλειας ανάρτησης
...ας την κάνει κάποιος άλλος ...
:-)

Εγώ είδα τα αντανακλαστικά και την ποιότητα δύο Φίλων μου
και Χάρηκα
για μένα και γι΄αυτούς

για ένα μικρό έστω
αλλά σύνολο που λειτουργεί
και αυτό είναι δώρο...

σ΄ευχαριστώ ξανά για το Αριστούργημα!

....:-)

ΨουΞ είπε...

ασε που δεν λέει να "στεναχωριόμαστε" με πράγματα που διορθώνονται ...

την ξανάκανα τέλεια και στην αφιερώνω


Καλημέρα!

φιλιά

Κλεοπάτρα και Μινγκ είπε...

!!!
Είσαι απίθανος!

Αλλά κρίμα το κείμενο που έλεγε πολλά. Βγάλ'το τουλάχιστον σε άλλη ανάρτηση!

Και...πάνω απ'όλα ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Είμαι πεπεισμένη ότι μόνον μια καλημέρα θα μας σώσει. Το τελευταίο πράγμα που μας έμεινε.