Προγραμματίζω....





Τα ενδιαφέροντα θραύσματα ενός αγγείου
δεν είναι το αγγείο
αλλά δεν θα μπορούσε να υπάρξει ενδιαφέρον για το αγγείο
χωρίς αυτά.

Εκεί μείναμε εκεί
στις Ποιότητες των μεγάλων εντάσεων
στον συγχρονισμού της ατομικότητας με το όλο
σ΄αυτό που γίνεται την στιγμή που γίνεται.

Στην αφαίρεση και στο ζουμ.
.................................................................................

Τα θεατρικά τοπία μέσα στα οποία θα ζήσουν τα πρόσωπα
του έργου τις μεγάλες στιγμές τους
μπαίνουν στην ζωή μας  Ιανουάριο.
Οι ψυχολογικές συμβάσεις είναι δεδομένες
τις είχαμε αναλύσει το Φθινόπωρο.

αν δεν καταφέρουν να συνυπάρξουν

θα πρέπει  να  τις αφήσουμε πίσω στο βιβλίο τους
μαζί με τις υπόλοιπες αχρησιμοποίητες στιγμές  του μύθου.
..............................................................................




Τότε πάψαμε να μιλάμε πολύ εκτός σκηνής
δίναμε σημασία μόνο σε όσα έπαιρναν νόημα πάνω της.

δεν έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο για κάθε στιγμή
έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο
που να ταιριάζει  όλες τις  στιγμές μεταξύ τους
-να τις βοηθά να τις αναδεικνύει-
έναν τρόπο για το όλο .

Έναν τρόπο που οι όσες τεχνικές μας δυνατότητες
θα λειτουργούσαν στην μέγιστη ισχύ τους
χωρίς να μας φέρουν άγχος ή δυσπεψία.

 είναι ζητούμενο  να παρουσιαστεί
 η γεύση που μας άφησε η ενασχόληση μας με το έργο
- το αντικείμενο αυτής της  εκπαιδευτικής παροχής-
 και όχι η χαρά της μάσησης
αυτήν θα την  απολαύσουμε μόνοι μας
θα την νοιώθουμε στα δόντια και στα ούλα μας
από τώρα ως την στιγμή της παράστασης.

Μετά
την ώρα της παράστασης
είμαστε Συγκεντρωμένοι
επαγγελματίες πωλητές συγκινήσεων
έτσι γίνεται
όταν θέλεις οι άλλοι να σε κοιτάζουν
χωρίς να μπορούν να μιλήσουν.

γιατί εκείνη την στιγμή
το όλο μας
δεν είναι κάτι σπουδαίο
είναι το μόνο σπουδαίο
και μόνο εμείς
έχουμε να κάνουμε κάτι απολύτως συγκεκριμένο
για να το Υποστηρίξουμε.

Είμαστε  ο θηριοδαμαστής και το λιοντάρι του σε ένα.
Οι άλλοι
αυτό ήρθαν να δουν
γιατί είναι άλλοι 
και εμείς ο θίασος.

έχουμε μιλήσει για το θίασο σίγουρα πριν κάποια έργα 
δεν ξέρω μήπως κάποια στιγμή χρειαστεί να το ξανακάνουμε.....

αλλά μην φάμε άλλη ώρα 
κοιτάξτε την φωτοτυπία 
 ξανά μόνοι σας
δεν ξέρω αν τα είπα ακριβώς έτσι αλλά αυτό προσπάθησα 

"κάθε σκηνή μετά από τρία περάσματα θα μείνει κοντά μας 
ή θα φύγει 
για να μας αφήσει χρόνο να δουλέψουμε  με τις υπόλοιπες
χωρίς πίεση
και με ψηλά τον πήχη.

Αυτό δεν είναι πρωταθλητισμός
Αυτή είναι η Παροχή που αγοράσατε.
στο δεύτερο τρίμηνο της".

2 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι το "όλο" έχει διασπαστεί;

Και κάθε σκηνή είναι κι ένας μονόλογος;

Καλή θέαση και η διασκέδαση των πολλών, αλλά πόσο πια ξαφνικά συνειδητοποιήσαμε ότι δεν βρισκόμασταν ούτε καν στα παρασκήνια;

Καλησπέρα
:-)

ΨουΞ είπε...

Κάθε σκηνή είναι ένας "μονόλογος"
ή δύο
ή κ ακόμα περισσότεροι
παράλληλοι...
:-)

Συμφωνώ οτι το όλο
δεν περνάει τις καλύτερες στιγμές του
γιατί ο καθένας κοιτάει τον εαυτό του

και στο θέατρο και την ζωή.
Ειδικά στο θέατρο βλέπουμε πολλές φορές διαφορετικά έργα στην ίδια παράσταση

πολλές προσεγγίσεις
διαφορετικές φόρμες και είδη παιξίματος...
οτι μπορεί ο καθένας και νομίζει οτι τον συμφέρει υπό την ανοχή του παραγωγού ή του σκηνοθέτη
που προσδοκά το κέρδος.

Μία η ουσία
Κερδίζω για να μπορώ να ξαναδοκιμάσω
να κερδίσω με τον ίδιο τρόπο.


αλλά αυτά είναι θεωρητικά....
εγώ μια πρόβα έκανα :-))

να δω τι χρειάζεται
να κάνω και να πω
σ΄αυτούς που έρχονται να μ΄ακούσουν πληρώνοντας έξτρα

για την δουλίτσα μου ρε γμτ....
:-)

και την αξιοπρέπεια μου
κατά την άσκηση της....

φιλιά πολλά
στο γούρι μου για το 2011