... να θυμηθώ εκτός από καραμπίνα να αγοράσω και άλογο!!



Με καταδιώκουν οι ειδήσεις

-δεν βλέπω τηλεόραση και στο ραδιόφωνο αλλάζω σπαστικά τον σταθμό μόλις πει "είδηση"
αρνούμαι να θεωρήσω είδηση κάτι που λέει
κάποιος απ΄τους πολλούς Πάγκαλους που λυμαίνονται τον κόπο μου
για τα αναγκαία και αυτονόητα-

με καταδιώκουν λοιπόν δεν εξηγείται αλλιώς

τις βλέπω στον δρόμο ή μέσα μου
όποτε γυρίσω να κοιτάξω

ζητιάνοι παντού
δεν είναι παροχή υπηρεσιών το καθαρίζω τζάμια με το ζόρι
ούτε το επιδεικνύω την αναπηρία μου με το ζόρι.
Είναι οι Πάγκαλοι μπροστά μου ....σε κάθε φανάρι....
είναι ένα debate σε συνέχειες.


θα τους βοηθήσεις;;;
(για κάτι τέτοιο χρειάζομαι  τριακόσια  επιπλέον ευρώ κάθε μήνα)
ή θα ανέβει κι΄ άλλο η Εγκληματικότητα;;;

Που το ξέρεις ρε μλκ πως μόνο αυτό με τρομάζει; τους απαντώ

Αφού είναι μπροστά σου την βλέπεις
δεν  κάψανε έναν Πακιστανό υπάλληλο βενζινάδικου κοντά στο σπίτι σου
αφού τον λήστεψαν πρώτα;
ε ...φεύγοντας μάλλον για να έχουν κάτι να θυμούνται
τον περιέλουσαν με βενζίνη και τον Αναψαν.....
οι ληστές
-δεν πρόκειται βέβαια για ληστές...είναι άλλη κατηγορία
είναι αυτή που σε κάνει
να θέλεις να γαμήσεις την ιδεολογική σου θέση για την θανατική ποινή!!

Γέροι βασανίζονται
ομολογούν που έχουν το κομπόδεμα αν έχουν κάτι για να ομολογήσουν
-και μαχαιρώνονται στην ψύχρα. Όχι στο σκληρό  κ αφιλόξενο άστυ στην εξοχή.

Ταβερνιάρης γειτονιάς  πέφτει για ύπνο σπίτι του με την είσπραξη στην τσέπη του παντελονιού του και μετά από λίγο του την πέφτουν 2 με όπλα
αλλά αυτός τους έχει ακούσει έχει σηκώσει την δική του καραμπίνα και τους τρέπει σε φυγή! ενώ καταλήγει πυροβολημένος στο νοσοκομείο....ελαφρά στο πόδι.

.... να θυμηθώ εκτός από καραμπίνα να αγοράσω και άλογο!!




4 άλλοι απελπισμένοι την έπεσαν σε δύο μπασκετμπολίστες  απόγευμα για να τους ληστέψουν με τα χέρια χωρίς όπλα....
επαγγελματίας μπασκετμπολίστας σημαίνει 2 μέτρα και εκατό κιλά σε εξαιρετική φυσική κατάσταση.....ανεξάρτητα απ΄την ευστοχία του στα τρίποντα.
Τελικά πήραν ένα κινητό τηλέφωνο που αντιστοιχεί σε μια καρτέλα χάπια - μία δόση.

απελπισία.....

Κυριακή στην Μεσογείων ύψος ερτ.....εγώ αλφα τράπεζα ανάληψη από λογαριασμό μισθοδοσίας
οι άλλοι τρέχουν, περπατάνε, μιλάνε και περπατάνε, ελάχιστοι παραπατάνε .....κάνουν όμως.... το μόνο που μπορούν να κάνουν ....ταυτίζονται με τους Αρχαίους Ελληνες....... τρέχει κι΄ο ηγέτης...ένας ψηφοφόρος τρέχει με πανοπλία και πορφυρό μανδύα...μάλλον συμπεριέλαβε και τους Ρωμαίους στο γενεαλογική του ιδεοληψία....

 Τελευταίοι για σήμερα οι "Χαχανούληδες" του Στρουμφοχωριού
αυτοί φτιάχνουν δέματα μπομπίτσες   φορώντας περούκα ....μια καλή περούκα αξίζει περισσότερο από τον οπλισμό τους ...παρ΄ όλα αυτά διακινδυνεύουν την  σωματική βλάβη  κάποιου Τυχαίου συμπολίτη τους ...για να δημιουργηθεί λένε μία ανάφλεξη που θα αφυπνίσει  τους γονείς και τους φίλους του τυχαίου θύματος  αλλά θα βοηθήσει και όλους εμάς
τους εφησυχασμένος - ευνουχισμένους
μικροαστούς ν΄ αλλάξουμε οπτική.......

τι λες βρε αρχίδι;;



είπε ο ΤΕΞ και

4 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Ακούω ότι πάμε σε ειδήσεις και αλλάζω δωμάτιο....... αλλά το πρωί στη δουλειά δεν προλαβαίνω ούτε κι έχω που να κρυφτώ.

Βλέπω, ακούω , σιωπαίνω, γιατί δεν έχω να δώσω, δεν έχω να πω, δεν θέλω να ακούσω.....

Με έπιασα να τρίβω δυνατά τις γωνίες μου και να περιμένων πότε θα με τρακάρουν.......

Εν ολίγοις, ούτε με άλογο.......
και μακριά από καραμπίνες.

Κατάλαβες Ψούξιε ;

Ουφ....
φιλιά

ArTaXiA είπε...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι φίλε μου. Κρίμα που λόγω επαγγέλματος δεν έχω την πολυτέλεια να μην ακούω τα "καθημερινά νέα". Νέα τα οποία μπορώ να σου προβλέψω με μεγάλη ακρίβεια για τους επόμενους έξι μήνες...

Κάτι πρέπει να κάνουμε...

ΨουΞ είπε...

Η πολιτική της Μεταπολίτευσης
άλλαξε την σπιτική καρμπονάρα σε σπιτική καραμπίνα.
αν είναι δυνατόν!

Βηρυτός τα Εξάρχεια οι συνοικίες οπλοφορούν.....
το μόνο που μένει είναι ν΄αρχίσουν να Σκάνε και μάρτυρες ζωσμένοι μ΄εκρηκτικά στην Βαρβάκειο αγορά.

Και όμως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που Επανδρώνουν τα κιόσκια των υποψηφίων δημάρχων......

Αυτό είναι για μένα η Ελλάδα των 2 ταχυτήτων.......

και όχι οι ΒαρδινοΜυτηληναίοι
απ΄την μία
και εμείς οι υπόλοιποι απ΄την άλλη.

Αυτό ίσχυε παλαιότερα :-)

Σήμερα υπάρχει ένα ερώτημα ποιοι φοβούνται ν΄αλλάξει ριζικά το πολιτικό τοπίο και ποιοι οχι.

υ.γ.Εννοείται....και το ούτε με άλογο (σφαίρες)και το μακριά απ΄τις καραμπίνες (δεν είμαι κατάλληλος για τέτοια κόλπα...):-))

φεύγω αύριο πρωί για 3ημερο στην φύση...καλά να περνάς!

ΨουΞ είπε...

ArTaXiA

Χαίρομαι φίλε γιατί κι΄εγώ με τα δικά σου κείμενα (σκέψεις) το ίδιο κοντά νοιώθω...μου φαίνονται οικεία.

Αναγκαστικά διαβάζω κι΄εγώ ειδήσεις απλά δεν τις αντέχω στην τηλεόραση! μαζί με τους "δημοσιογράφους" τα παράθυρα και τις διαφημίσεις....
γίνονται κανονικό Σκληρό Ναρκωτικό ...και δεν λέει!!

Μα και οι οικονομικές που παρακολουθώ όσο μπορώ ένα τίποτα είναι.
Αλλά αυτό είναι κάτι που το ξέρεις καλύτερα
....και το Περιγράφεις Τέλεια!!


Να είσαι καλά κ να γράφεις :-))


υ.γ. αν μέσα σ΄αυτά που ξέρεις για τους επόμενους 6 μήνες είναι και κάτι για το ευρώ
please πες το μου!
γιατί το 99% της πενιχρής μου οικονομικής δυνατότητας είναι σε δολάρια

αλλά η FED φαίνεται πως δεν με συμπαθεί καθόλου και τυπώνει συνεχώς καινούργια.
:-))