Τουρίστες!!


μειωμένοι σε σχέση με πέρσι αλλά κ πάλι  ήταν πάρα Πολλοί .........
είχαν κ την συνήθεια να χειροκροτούν τον ήλιο που βασίλευε στην δεξιά πλευρά μου

η δεξιά πλευρά μου είχε κι΄αυτό 
ενώ η αριστερή αυτό

και αυτό σε βάθος



οι τουρίστες κάθε μέρα παρέμεναν ακλόνητοι στις πεποιθήσεις τους! 
 στην θέση τους σαν σε παράσταση ή συναυλία :-)




η θέα μου ...
γι΄αυτό τελικά παρέμεινα 5 μέρες  "Καλντεριασμένος"!
( πως λέμε διασωληνωμένος)
πέρα όμως απ΄την Καλντέρα δεν υπήρχε
 άλλη θετική ενέργεια
που να πέσει στην αντίληψή μου








γνωρίστηκα με  μια γάτα "φύλακα"







 φεύγοντας είδα οτι  η γκαλερί είχε και μια έκθεση με "θαλασσινά "  
είχε και ξιφίες σε συγχρονική κολύμβηση και ένα θυμωμένο χταπόδι
- το συγκεκριμένο έργο 
όμως μου θύμισε το "ο γέρος και η θάλασσα" 
--οτι μου το θυμίζει το αποθανατίζω ή το καταχωρώ στο μυαλό μου--



συμπέρασμα 
"Οταν λέμε Αύγουστο δεν λέει εννοούμε Αύγουστο δεν λέει !!"

Περάστε μια άλλη εποχή

υ.γ.Εγώ  κινούμενος πέρα απ΄το νωχελικό  στα όρια του ελάχιστου....
Σώθηκα απ΄την βεράντα και 2 βιβλία των 300περίπου σελίδων
υ.γ. 2 το σπίτι που ανήκει στην κατηγορία των "υπόσκαφων" έιχε θόλους--
 ήταν σαν η τέλεια σπηλιά
η σπηλιά  του 2010
ως εκ τούτου θα ήταν παράλειψη να μην μοιραστώ μαζί σας :-)
 αυτό που έβλεπε κανείς αν την έπεφτε για κανέναν υπνάκο χαλάρωμα
στην τρίτη θέση ύπνου της σπηλιάς μου

.......
στην κόψη την όψι ή την λάμψη του Θόλου










7 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Όταν αντίκρισα την Καλντέρα από το λιμάνι το 2004 έμεινα άφωνη.....

Έκανα το λάθος και πήγα Αύγουστο και πνίγηκα στον κόσμο.......

Άντεξα μερικές μέρες, τόσες όσες για να λατρέψω τη Σαντορίνη.
Το ομορφότερο νησί!!!!

Καλημέρα
Πέρασες υπέροχα έτσι;

:-)

ΨουΞ είπε...

μιλάμε οτι
λόγω μιας Ζεστής υγρασίας, της Άπνοιας και του πλήθους των "φωτο-φορούντων" τουριστών σε ομαδικές ασκήσεις κλικ κλικ
...... οι κινήσεις μου
ξεπέρασαν το νωχελικά άγγιξαν το ελάχιστο.....

Ωραία ήταν!!
:-)

ArTaXiA είπε...

Πρωτοπήγα στη Σαντορίνη το 1985 και αν εξαιρέσεις το '86 το '91 και το '02, βρίσκομαι πάντοτε εκεί τον Αύγουστο, σύνολο 22 χρονιές.

Τι κι αν μου λένε να πάω άλλη περίοδο, τι κι αν μου λένε να δοκιμάσω άλλη εποχή, δεν μπορώ να φανταστώ αυτό το νησί συννεφιασμένο ή με κρύο, χωρίς αυτούς τους τρελλούς να κάθονται στα πεζούλια στην Οια για το ηλιοβασίλεμα, ή τα ζευγάρια που κατεβαίνουν χεράκι-χεράκι τα σκαλοπάτια των Φηρών.

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω δει ποτέ τη Σαντορίνη εκτός από Αύγουστο, κι ας γνωρίζω κάθε της γωνιά από μνήμης, από τα αρμυρίκια στο Πορί, ως το πεύκο στην πλατεία του Πύργου. Δεν θέλω να έχω άλλη εικόνα, πέρα από αυτή που έχω ήδη στο μυαλό μου. Δεν θέλω καν να τη φανταστώ άδεια από τους επισκέπτες της. Θέλω να τη θυμάμαι πάντοτε στολισμένη, πολύβουη και χαρούμενη.

Δυστυχώς φέτος οι υποχρεώσεις μου δεν μου έχουν επιτρέψει να πάω. Θα προλάβω όμως πριν κλείσει ο μήνας.

Να είσαι καλά ΨουΞ, που με αυτές τις φωτό μου θυμίζεις τον ομορφότέρο τόπο του κόσμου.

aKanonisti είπε...

Summer Lovers....

Το θυμάσαι???

Εγώ είχα πάει λίγο μετά... ήταν ακόμα υπέροχα...

Μετά ξαναπήγα 3 φορές... σε καλύτερο δωμάτιο κάθε φορά... με καλύτερη θέα και αρχιτεκτονική...
και κάθε φορά ήταν πιο άσχημα...

Τώρα αποφάσισα να μην ξαναπάω... για να μη σβήσουν τελείως... οι όμορφες αρχικές αναμνήσεις...

ΨουΞ είπε...

ArTaXiA
....Ελπίζω να την δεις τελικά κ φέτος και να ευχαριστηθείς
αυτά όλα που μένουν μέσα στο μυαλό σου τον υπόλοιπο χρόνο και σε κάνουν να θέλεις να ξαναπάς κοντά της.
Να σε περιμένουν στην θέση τους...

υ.γ. αυτή η δυνατότητα για μια... "Ιδιαίτερη σύνδεση" μ΄ ένα νησί του Αιγαίου,
ανάλογα την έλξη που μας προκαλεί
και Κυρίως την χρήση της,
από πολλούς Ελληνες και αρκετούς ξένους, την βρίσκω Μαγική!!!
Καλύπτεται μια βαθιά ανάγκη μας που μέχρι την στιγμή της "μοιραίας Συνάντησης" δεν είχε έρθει ποτέ στην επιφάνεια
(με τέτοια πληρότητα κ διαύγεια μοναδικότητα ίσως)

μετά δεν μπορεί να γίνει αλιώς, γίνεσαι "ανάδοχος" του Νησιού!!!

Αμοργός Φολέγανδρος Νίσυρος Μύκονος Τήνος.......
κάπου ο καθένας ακούμπησε την καρδιά του και αυτό δεν ξεχνιέται
είναι σαν τις μεγάλες αγάπες

Ελπίδα, Κατερίνα, Ευανθία, Δήμητρα,Μαργαρίτα......

Καλημέρα φίλε

ΨουΞ είπε...

Το έργο δεν το έχω δει αλλά είδα οτι μπορώ να το κατεβάσω....
:-)

ναι κι΄εγώ 2-3 φορές έχω πάει
και κάθε φορά κάπως λιγότερο εντυπωσιακό μου φαίνεται το περιβάλλον
κάπως λιγότερο Αιγαίο Αναπνέω

όμως αυτό ισχύει σε μένα για όλες τις Κυκλάδες
ίσως πρέπει να διαλέγω πια Προσεκτικότερα τις εποχές που πηγαίνω....


Νοέμβρη αργά...
Μάρτιο με τέλος Ιουνίου ...
είναι πολύ καλύτερα.

φιλιά!

:-)

ΨουΞ είπε...

@aKanonisti
το προηγούμενο σχόλιο είχε ελλειπή σήμανση :-)