Μια φωτογραφία που να τους ταιριάζει!



.............................ο Γιάννης στο τηλέφωνο
Μέσα στην απόλυτη χλάπα του μεσημεριού.


-έλα ρε που είσαι;
-την έκανα , τώρα μπαίνω  Βόλο αλλά σκεφτήκαμε με την Μ.
μήπως κάποιος φίλος θέλει να πάει ν΄αράξει λίγο στο σπίτι στην Σαντορίνη
γιατί θα είναι άδειο αυτές τις μέρες
-εγώ αγόρι μου θέλω .Πολλή καλή ιδέα να με πάρεις είσαι η Προσφορά του καλοκαιριού-
θα σε πάρω να σου πω τι έκανα με εισιτήρια.

κλείσαμε

το οτι σκέφτηκα πως
 "Αν έπαιρνε ένας ακόμα φίλος και  λεγε πως κατεβαίνει Σαντορίνη
με το σκάφος  αλλά βαριέται να το κάνει μόνος του"
θα πρέπει να οφείλεται σε κάτι
δεν μπορώ να επικαλούμαι πάντα  την φαντασία μου
που της αρέσει να ταξιδεύει

άσε που δεν έχω φίλους με σκάφος
και δεν είναι αυτό το θέμα


Εγώ έχω φίλους που τους αρέσει να μοιράζονται
και να προσφέρουν οτι μπορούν γύρω τους.
Το δε θέμα μας είναι πως αυτοί οι δύο φίλοι μου

Την ίδια χαρά θα είχαν αν δεν μπορούσα να πάω εγώ και πήγαινε τελικά κάποιος άλλος φίλος τους.Το ίδιο δικαιωμένοι θα αισθάνονταν.Είναι αυτής της ιδεολογίας.



Τυχερός που είμαι


Να είστε καλά παιδιά.

4 σχόλια:

Βλαδίμηρος Πουστοκτόνος είπε...

Δεν πήρες παχυλότατη σύνταξη από την ΕΡΤ, κρατικοδίατο σκουλήκι;

Τρακαδόρε, μία ζωή στη ζητιανιά. Πότε γλύψιμο για διορισμό, πότε κλάψα για "διακοπούλες".

ΨουΞ είπε...

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις.

Βάσσια είπε...

Ψούξιε :-)
Καλώς σε βρίσκω ξανά.. σε σκάφος; Μπα όχι.

Με δύο φίλους, αυτό μάλιστα!
Φιλιά πολλά
:-)

ΨουΞ είπε...

φιλάκια - γύρισα!

και σου δείχνω τι είδα....
:-))