Πρωινό ξύπνημα!



Η κυβέρνηση δεν αναγνωρίζει σαν έξοδα (χρήζοντα φοροαπαλλαγής) τα δίδακτρα σε ιδιωτικά σχολεία αλλά αναγνωρίζει ως τέτοια τα έξοδα από γκατζετάκια, ταβέρνες, μπουζουκομάγαζα, μπακάλικα,  ινστιτούτα καλλονής  κλπ.

Κάνει φαίνεται την σκέψη πως θα της πουν....
"Μπράβο!...όσοι έχουν λεφτά για ιδιωτικά σχολεία  να πληρώσουν!Αυτοί είναι οικονομική Αριστοκρατία!".
Όμως εγώ  έχω δει πατέρα, να "παραλαμβάνει" την κόρη του από Ιδιωτικό ακριβό σχολείο, οδηγώντας Ντάτσουν εικοσαετίας και βάλε με σκισμένα καθίσματα....
φαίνεται πως εκείνος αντί να καταναλώσει αυτοκίνητο  είχε δει την εκπαίδευση σαν επένδυση!
 ή πως ανάμεσα στα ξερά καίγονται και τα χλωρά ..... κ προκειμένου να πληρώσει η Κύρια μάζα των γονέων που όντως έχει Λεφτά (ελληνικά λεφτά... ξέρετε μπαχ κ μαρινέλα ένα πράγμα ανάκατα ..τσάκο Λενιώ την μεζονέτα κλπ )..θα υπάρξουν κ "παράπλευρες απώλειες".

Στην Δημοκρατία (όχι μόνο την ελληνική)...δεν προβλέπεται χώρος για Διαφορετικότητα. 
Ζara κατάσταση ... προσιτή... να κάνει γι΄όλους.



2 σχόλια:

Βάσσια είπε...

"να ζήσω χωρίς τα θλιβερά πρότυπά της, να ζήσω μ΄εμένα...
ακόμα κι΄αν είμαι θλιβερότερος".

Προσωπικά αυτό το ξύπνημα μου έφερε κατάθλιψη......

Και δεν έχω και "κάτι" να αγωνιστώ.....

Καλησπέρα Ψουξ
:-)

ΨουΞ είπε...

πρωινή κατάθλιψη... εξ αιτίας μου;
:-( .....

με την διεύθυνση "δημοκρατικών αδιεξόδων" κλειστή (από καιρό)...

παραθέτω Διευκρινιστική συνοδευτική δήλωση


όταν λέμε "ακόμα κι΄αν είμαι θλιβερότερος" δεν το εννοούμε....
ακριβώς επειδή ο καθένας μας μόνος του είναι Αδύνατον να είναι χειρότερος απ΄την συνολική εικόνα των Κοινωνικών-Δημοκρατικών δυνάμεων...του πλανήτη.

Το Χρησιμοποιούμε περισσότερο σαν τρικ για να τονίσουμε την Έλλειψη "ανθρωποκεντρικής τάσης" στις αποφάσεις και τις σκέψεις των "αρμοδίων οργάνων"....

..........................
βλέπεις κάποια βελτίωση ή τα έκανα χειρότερα;;;


φιλιά :-)