Αυτόματα Οπλα---Τέλος Τώρα---Κινδυνεύω να ξεράσω πάνω σε κάποιο απ΄τα παιδιά που τα κρατάνε----



Το προηγούμενο ποστ είχα σκεφτεί να το κρατήσω μέχρι 7 Νοεμβρίου ...
να ήταν το ποστ Αυτής της επαγγελματικής μου στιγμής....
Δεν θα το κάνω όμως (το θεωρώ δευτερεύων
σε σχέση με την Καθημερινότητα μου).


....βρήκα σ΄ αυτές τις δυο προτάσεις

Ό,τι δεν ικανοποιεί την επιφανειακή συνθήκη του life style, μιας “ήρεμης” γειτονιάς με ισοπεδωμένη κοινωνική συμπεριφορά και ακόμα περισσότερο πολτοποιημένη συλλογική συνείδηση, αίφνης μετατρέπεται σε άντρο διαφθοράς και εγκληματικότητας. Όμως τα Εξάρχεια συγκεντρώνουν πολλές διαφορετικές κοινωνικές και πολιτιστικές τάσεις που δεν εκφράζουν απαραιτήτως το αναρχικό ιδεώδες - Το τελευταίο φαίνεται να κυριαρχεί επειδή είναι το πιο θορυβώδες, άρα δίνει το βολικό άλλοθι στην εξουσία να ισοπεδώσει την ποικιλία.”

(προέρχονται απ΄τον Λαπούτα)

κάποια λογικοφανή αίτια για το Καθημερινό μου Μαρτύριο.


Δεν θέλω να συνδέσω το Μαρτύριο μου με τον εκάστοτε Χρυσοχοιδη ή κάποιους πολιτικούς διαχωρισμούς, θέλω μόνο να Εστιάσω στο γεγονός οτι

είμαι Κάτοικος της ευρύτερης Νεάπολης Εξάρχεια Λυκαβηττός -περιοχής-
και δεν Επιθυμώ να Βλέπω φόρμες ασπίδες κράνη μπαλάσκες και
20χρονες Παλάμες να Κατευνάζουν (νευρικά είναι Αλήθεια) ένα Αυτόματο όπλο….
Κάθε μέρα Κάθε φορά
που Πηγαίνω ή Φεύγω απ΄το σπίτι μου.

Αυτός ο εξοπλισμός μπορεί να Χρησιμοποιείται μόνο σε καταστάσεις Εκτάκτου Ανάγκης
ή εν καιρώ Πολέμου ...... όχι Καθημερινά και εν καιρώ Ειρήνης!!


υ.γ. θεωρώ αυτονόητο οτι κανείς δεν μπορεί να με Υποχρεώνει με τις Επιλογές του να βλέπω κάθε μέρα όλη μέρα Αυτόματα Όπλα.....
όντας Αστός που ζει σε Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.....

υ.γ.2 Δεν είμαι άνθρωπος του Μηχανισμού εξουσίας για να προτείνω λύσεις,
αλλά δεν θέλω ν΄αλλάξω σπίτι θέλω να σταματήσω να βλέπω Αυτόματα Όπλα.

1 σχόλιο:

aKanonisti είπε...

Οπουδήποτε συναντώ άσπρα κράνη και πολυβόλα...αισθάνομαι το ίδιο...
Αισθάνομαι ένοχη.. και φοβισμένη...
Οταν συνειδητοποιώ πως δεν έχω κάνει κανένα έγκλημα... μένω μόνο φοβισμένη...
Αραγε αυτοί θα το καταλάβουν... θα το μάθουν πως είμαι αθώα....???

Και ο φόβος γεννά το μίσος...
:-(