6 τώρα ..πόσοι μετα;



Έγινε το debate (το 6απλό)---χάρηκαν και οι δημοσιογράφοι
βγήκαν τα συμπεράσματα: καλός ο Τσίπρας, καλός κι΄ο Γιώργος, η Αλέκα τα δικά της, ο Κφύρερ ξέρει τι τον περιμένει (βλέπε τι έγινε εκείνο το 6% του Τσοβόλα στις ευροεκλογές), κι΄ο Καραμανλής σε επανάληψη με από πίσω κείμενο -χάσαμε πάμε να φύγουμε.

Πήρε "φωτιά" το πράγμα όταν ρώτησε κι΄ο Ένας τον Άλλο ότι ήθελε
(σαν την ΑΕΚ του Δώνη...που όταν άλλαζε δεύτερη πάσα στο κέντρο χωρίς να την χάσει αναπτέρωνε τις ελπίδες των οπαδών της)

και στο τέλος λέω ας κάνω τώρα κι΄ένα ζαπ πριν κοιμηθώ......πέφτω λοιπόν πάνω στον Σπηλιωτόπουλο τον Ευθυμίου και τον Αδωνη-----σφίγγεται η καρδιά μου -αισθητική μου από τις φάτσες τους και την ενέργεια τους ακούω και από μια αποστροφή του λόγου τους-την τονικότητα τους και Καταφέρνω Αντανακλαστικά να ρευτώ και να κλάσω ταυτόχρονα.

Πηγαίνοντας στο κρεβάτι ήξερα πώς δεν θα έχω για 4 χρόνια την ΝΔ στο κεφάλι μου
(δεν θα ξαναδώ το θλιβερό Θέαμα να χειροκροτούν Ορθιοι οι βουλευτές του κάποιον πρωθυπουργό που είπε "δεν κατάλαβα το μέγεθος"---
πως δεν μπορώ να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ (με τρομάζουν οι πρώην υπουργοί του) ----
οτι κατά βάθος συμπαθώ το ΚΚΕ αλλά επίσης δεν...----
αρα κατέληξα ...ΣΥΡΙΖΑ
(όχι τίποτα άλλο δλδ αλλά έτσι, με την ελπίδα πως αν βοηθήσει οποιαδήποτε ομάδα που μπορεί με την Δράση της να "τρομάξει" τον Αδωνη και να τον αφήσει "μουδιασμένο" στην Λάσπη του .....έχω κάνει το Σωστό.

υγ. τον οικολόγο τον καλύπτουν πολλοί διαδηλωτές του Δεκέμβρη (έχω ακούσει με τ΄αυτιά μου νεαρή διαδηλώτρια να λέει στην παρέα της... "τόχουμε πει ρε γμτ δεν Καίμε την Ανακύκλωση...."

9 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Μην σε ανησυχεί ο Αδωνης...
Τώρα που τα έβαλε με την εκκλησία ο αρχηγός... θα χάσει την ευλογία...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ΨουΞ είπε...

λες να μην τον αφήσουν να "κοινωνήσει";; γιατί με γονυκλισίες δεν τον βλέπω να τα καταφέρνει!
:-))

aKanonisti είπε...

Θα περάσουν γραμμή στα πουλιά να μην τον κουτσουλάν...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα

ΨουΞ είπε...

είναι και....αυτοδημιούργητος...ο νοικοκύρης...

paperflowers είπε...

ΧαΧαΧα.. Ώστε δεν καίμε την ανακύκλωση, ε? Καλό!

φάβα είπε...

Θα συμφωνησω απολυτα :)) Αλλα εχω μια ερωτηση, αυτα τα κρακερακια που τα βρισκουμε???

ΨουΞ είπε...

.....ε τώρα....καίγεται η ανακύκλωση; ;-)

@ καλημέρα p.f.


@φάβα

είσαι ......η φάβα.-
:-)
Επί της ουσίας τώρα!!- αυτά ακριβώς τα ίδια δεν ξέρω- αλλά έχει μια nutella σε (σχεδόν) ατομική συσκευασία με ενσωματωμένα κριτσινάκια στο Σκλαβενίτη (φαντάζομαι κι΄αλλού)-----καλημέρα

Λωτοφάγος είπε...

@ Εκεί καταλήγω κι εγώ, φίλε μου, αλλά έχω ένα πρόβλημα με τον Μουλόπουλο που έφαγε τον Στάθη!
Τελικά, δεν έχω γνωρίσει κανέναν που να ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ με όλη του την καρδιά! Πάντα κάτι μας χαλάει...
Ώστε έτσι, ε; "Δεν καίμε την ανακύκλωση"! Ελπιδοφόρο, αγαπητέ μου. Ιδιαίτερα αν το συγκρίνεις με πρόσφατη έρευνα σε συνομήλικά της Αγγλάκια, τα οποία σε ερώτηση σχετική με την καταστροφή του περιβάλλοντος απάντησαν ότι δεν είναι κάτι που τα αφορά, αφού έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν!!! (να μεθοκοπάνε κάθε Παρασκευή, για παράδειγμα)

ΨουΞ είπε...

"πάντα κάτι μας χαλάει" γιατί αυτοί που ψηφίζουμε είναι αυτοί που διαψεύδουν τις προσδοκίες μας---- από τους άλλους δεν περιμένουμε τίποτα ....μας χαλάνε έτσι κι΄αλλιώς οι "λογικές" τους.
:-)

εκεί στην Αγγλία...νομίζω πως είναι εντελώς άλλη κατάσταση---- οι νέοι άνθρωποι, Αποδέχονται την κατάσταση που υπάρχει γύρω τους ευκολότερα... και πίνουν Άτσαλα όσα λεφτά έχουν όποτε μπορούν...(για να ξεχνάνε ίσως την πίεση)

καλή ψήφο φίλτατε