προς την αναξιόπιστη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας WIND ή Δεν θέλω άλλα δώρα !!



Έγινα πελάτης της wind
όταν έσκασε το σκάνδαλο με τις υποκλοπές της vodafone.
To θεώρησα υποχρέωση μου
να απομακρυνθώ απ΄την εν λόγω εταιρεία.
Έτσι από μόνος μου χωρίς καμία συλλογική λογική
αποφάσισα οτι αυτό έπρεπε να κάνω
και το έκανα.
πληρώνοντας και 20 ευρω επιπλέον για να διατηρήσω τον παλιό μου αριθμό.

Τώρα ήρθε η ώρα να φύγω και απ΄την wind
Ο λόγος αυτή την φορά δεν είναι ένα θέμα Πολίτη
είναι θέμα αξιοπρέπειας του Πελάτη
και εξηγούμαι

μετά από πολλά διαφημιστικά sms που μου έστελνε
( σε απίθανες ώρες για απίθανα θέματα)
τους ρώτησα πληρώνοντας έναν λογαριασμό
που θα πάει αυτή η ιστορία;
πως μπορούσα να αποποιηθώ των "προνομίων" μου;

Μου είπαν οτι αρκούσε μία αίτηση- επιστολή για να πάψουν να έρχονται τα προνομιακά
μηνύματα

πράγμα που το έκανα αμέσως.

Το κακό όμως δεν σταμάτησε και αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο
στην αντίστοιχη υπηρεσία της εταιρείας
τους είπα το θέμα μου και μου απάντησαν οτι δεν είχαν στα χέρια τους την αίτηση

όταν τους έδωσα την ημερομηνία την ώρα και τον αριθμό της αίτησης
(τσαντίζομαι που σκέφτομαι... οτι αιτούμαι να μην με ενοχλούν)
μου είπαν πως μιας και κάπου είχε παραπέσει
το αναλαμβάνουν προσωπικά μέσω τηλεφώνου χωρίς καινούρια αίτηση
και μου εγγυήθηκαν πως δεν θα έπαιρνα άλλο διαφημιστικό.



όμως σήμερα πήρα πάλι μήνυμα για "προνόμια" και... δώρα.

Δεν θα θα διαμαρτυρηθώ άλλο ...
τον Σεπτέμβριο ( που λήγει το συμβόλαιό μου)
θ αλλάξω εταιρεία
θα πάω στην cosmote.
Κι΄αν χρειαστεί ποιος ξέρει που αλλού.

Είναι σημαντικό ν΄αποφεύγεις τους Αναξιόπιστους
στις συναλλαγές σου.


υ.γ. (επικού χαρακτήρα) ΚΑΦΡΟΙ δεν θα με νικήσετε !

5 σχόλια:

vasikos metoxos είπε...

Φάτους όλους Ψουξ: SMS, μηχανάκια της ABG, τηλέφωνα μεσημεριάτικα για κάρτες και δάνεια και το ...της μάνας τους. Και την αξιοπρέπειά μας μέσα...

ΥΓ Η φωτογραφία του ποστ όλα τα λεφτά!

Κλεοπάτρα και Μινγκ είπε...

Ήθελα να πω για την εκπληκτικά εύστοχη φωτογραφία, αλλά με πρόλαβε ο vasikos metoxos. Το χιούμορ είναι το καλύτερο όπλο εναντίον των κακώς κειμένων. Φαίνεται πως αυτός που διάλεξε τη φωτό, διαθέτει μεγάλα αποθέματα χιούμορ. Αφού γέλασα κι εγώ ακόμα...

ΨουΞ είπε...

βασικός μέτοχος@κλεοπάτρα μινγκ


Βασικά ....χαίρομαι που σας άρεσε η φωτογραφία γιατί κατά τ΄άλλα ήμουν σίγουρος πως θα είσαστε απ΄την δική μου μεριά κι΄όχι των Οχτρών μου!

Κάτι παραπάνω για την επιλογή της φώτο είναι πως όταν την διάλεγα σκεφτόμουν πως ίσως και να μην συνδυαστεί καλά
(στα μυαλά των φίλων-αναγνωστών)
πως βάζοντάς την θα έπαιρνα ένα "ρίσκο"
αλλά κατέληξα στο συμπέρασμα πως δεν έχει και μεγάλη σημασία
γιατί το σημαντικό στη ζωή είναι να μπορείς να δείχνεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και να "διακινδυνεύεις"
και για τα μικρά όπως αυτό το ποστ
αλλά και για τα μεγάλα (πχ την αισθητική σου).

Καλό απόγευμα.

Tyler Durden είπε...

και γιατί να έχεις κινητό;

ΨουΞ είπε...

Μου βάζεις πολύ δύσκολα :-)

ασε που το χρειάζομαι- είναι ο μόνος τηλ. αριθμός που μ΄ ακολουθεί τα 15 τελευταία χρόνια.

Το θέμα όμως δεν είναι τι αγοράζεις
είναι οτι
Ξαφνικά και χωρίς πολλά πολλά το Συμφέρον γίνεται Μονομερές.