Σε δέκα καρέ μια βεντέτα με τρεις φόνους.



Πλάνο 1

Φιλί (ακούγονται πουλάκια)

Κλυταιμήστρα Αίγισθος


Πλάνο 2

Συνάντηση

Αγαμέμνονας: Πρώτα να χαιρετίσω πρέπει το Αργος
Και τους θεούς της χώρας
Που γίνηκαν αιτία να γυρίσω.
Αυτά τα λόγια στους θεούς χρωστούσα!

Σε λιγοστούς υπάρχει ανθρώπους τούτο το φυσικό
«Τον φίλο ν΄αγαπούν σαν είναι ευτυχισμένος δίχως φθόνο.
Γιατί όταν στάξει στην καρδιά φαρμάκι ζήλιας,
διπλά τον πόνο μεγαλώνει του αρρώστου-
και με τα δικά του πάσχει τα βάσανα
και βλέποντας των άλλων την ευτυχία μαραζώνει.-»

Κλυταιμήστρα: Πολίτες σεβαστοί πρώτοι μέσα στο Άργος
Δεν θα ντραπώ σε σας να φανερώσω πόση αγάπη νοιώθω για τον άντρα μου.
Με τον καιρό η συστολή του ανθρώπου σβήνει.

Δεν είναι καθώς θα ταίριαζε,τώρα μπροστά σου, ο γιος σου ο Ορέστης-
Της δικής μου πίστης και της δικής σου εγγυητής
Τούτο μην σε παραξενεύει, καλός μας φίλος τον ανατρέφει ο Στρόφιος στην Φωκίδα.

Μου στέγνωσαν οι πλούσιες των δακρύων πηγές δεν έχουν στάλα. Κακόπαθαν τα μάτια μου πολύ αγρυπνώντας, όταν για της φωτιάς σου τα μηνύματα θρηνούσα.
Και αφού όλα τούτα υπέφερα τα πάθη με πρόσχαρη καρδιά μπορώ τώρα
Να πω τον άντρα αυτό
Σκύλο της στάνης
Χοντρό σκοινί που σώζει το καράβι
Κολόνα του σπιτιού μας
Τέκνο μονάκριβο για τον γονιό.
Τέτοια καλωσορίσματα του αξίζουν.

Σκλάβες μην αργείτε
Απλώστε στο χώμα τα χαλιά για να περάσει
Ευθύς να γίνει ο δρόμος πορφυρός.

Με το δίκιο της Μοίρας ας τελειώσουν τα γραμμένα.

Πλάνο 3

Λουτρό 1

Κλυταιμήστρα Αγαμέμνονας

– ο Αγαμέμνονας κρατά μια βούρτσα μπάνιου
Η Κλυταιμήστρα πίσω του κρατά το μαχαίρι (ή το τσεκούρι)-


Πλάνο 4

Λουτρό 2

Αγαμέμνονας Χορός

Με το μαχαίρι (η το τσεκούρι) καρφωμένο στην πλάτη

Χορός: Αναδρόμισε το αίμα
Κίτρινο στην καρδιά
Καθώς των λαβωμένων
Την ώρα που η ζωή τους αργοσβήνει
Κι΄έρχεται ο θάνατος γοργά
Ψυχή να παραλάβει.


Πλάνο 5

Λουτρό 3

Κλυταιμήστρα: στα όσα είπα ψέμματα πριν λίγο,
δεν θα ντραπώ να πω τα ενάντια τώρα.
Την πράξη τούτη της παλιάς διαμάχης από καιρό την μελετούσα
Και ήρθε η ώρα.
Στέκομαι εκεί που χτύπησα
στο Έργο.
Έτσι έχω πράξει.


Πλάνο 6

Λουτρό 4

Κλυταιμήστρα Αίγισθος

Την βούρτσα μπάνιου κρατά η Κλυταιμήστρα.
Ο Αίγισθος με ανοιχτό μπουρνούζι σαν άγγελος


Αίγισθος: "Φως. Άσπρο
κι΄ο αέρας που φυσά πάνω σ΄όλη την γη
χαιρετίζουν την μέρα που το Δίκιο έχει φέρει.


Ο γονιός του ο Ατρέας της χώρας τούτης άρχοντας Τον αδελφό του και δικό μου πατέρα Θυέστη Έχοντας διαμάχη για την Εξουσία Τον έδιωξε απ΄την πόλη .
Ετούτου εδώ ο πατέρας
προσποιούμενος μετάνοια Πίσω τον έφερε
και τραπέζι Του στρωσε
με τα κρέατα των παιδιών του.
Πόδια και δάχτυλα χεριών
Στις άκρες έσπασε και τα κρυψε κάτω από άλλα κομμάτια κρέας. Ανύποπτα ο πατέρας μου επήρε κι έφαγε .
Μα μόλις την φοβερή την πράξη ένοιωσε
σέρνει βόγκους πικρούς
και πέφτει
τα Βλαστάρια του ξερνώντας
Εύχεται μοίρα βαριά στους Πελοπίδες….

« ν΄αφανιστεί όλη η γενιά του Πλεισθένη.»


Ως ήμουν τρίτος στην σειρά εμένα δεν επείραξε
κι αντάμα με τον δόλιο τον γονιό μου
μ΄εξορίζει

βρέφος στα σπάργανα.
Τώρα θα πασχίσω την πολιτεία
με τα δικά του πλούτη να διαφεντέψω

...και να πεθάνω τώρα,γλυκός θα είναι ο θάνατος
"

Πλάνο 7

Αίγισθος Ορέστης

Αίγισθος: Ακάλεστος δεν ήρθα, με καλέσαν.
Έμαθα πως ήρθαν κάποιοι ξένοι και διόλου ευχάριστα δεν φέρνουν νέα.
Λένε πως πέθανε ο Ορέστης.

Ορέστης: (κρατώντας σπαθί) Λάθος σε πληροφόρησαν.

Ακούγεται η Κραυγή!


Πλάνο 8

Κλυταιμήστρα Ορέστης

Κλυταιμήστρα:Στάσου παιδί μου.Σεβάσου τούτο το στήθος
Που έτσι μες στον ύπνο σου γιέ μου
Τόσες φορές επάνω του γερμένος
Το θρεπτικό του έχεις βυζάξει γάλα.

Ορέστης: Στο πλάι του, πεθαμένη θα πλαγιάσεις.

Κλυταιμήστρα:Σ΄έθρεψα και μαζί σου θέλω να γεράσω.

Ορέστης: Να ζήσω εγώ μαζί σου; Φόνισσα του πατέρα

Κλυταιμήστρα:Αιτία γι΄αυτά παιδί μου η Μοίρα.

Ορέστης:Κι΄η Μοίρα του πατέρα μου
αυτόν τον φόνο ορίζει.

Κλυταιμήστρα:Την μητρική κατάρα δεν φοβάσαι;

Ορέστης: Όποιον δεν έπρεπε Έσφαξες,
και όμοια θα πάθεις.(Εκείνον που δεν έπρεπε τον σκότωσες)

Κλυταιμήστρα:Φυλάξου απ΄της μάνας σου τις Άγριες Σκύλες.


Πλάνο 9


Ορέστης χορός

Ορέστης: «δεν τις θωρείτε εσείς μα εγώ τις βλέπω
Της μάνας μου τις άγριες σκύλες

χορός : Είναι το αίμα ζεστό.
Στα χέρια σου ακόμα

Ορέστης: Δεν ξέρω που θα τελειώσει αυτό.
Θαρρώ πως είμαι σ΄άλογα που τραβούν, έξω απ΄τον ίσιο δρόμο,
Κυβερνήτης .
Είναι έτοιμος μπρος στην καρδιά μου ο Φόβος να ψάλλει το τραγούδι του
Κι΄εκείνη στον άγριο ρυθμό του να χορέψει.»

Πλάνο 10

Χορός

Γιατί κανένα δεν υπάρχει κάστρο
τον Άνθρωπο να σώσει,
Που τον τρανό βωμό
της Δίκης
Κλωτσάει
Για να χορτάσει («ότι»)
πλούτο.

1 σχόλιο:

apple130674 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.