Παγκόσμια οικονομική αναστάτωση.




Παγκόσμια οικονομική αναστάτωση.
Προερχόμενη εξ ΗΠΑ (εκ πλεονεξίας γενικότερα)
Μου προκαλεί συναισθήματα ευφορίας.
Όλες οι οικονομίες (οι 5-6 ισχυρές)στηρίζουν την μαλακία που έγινε και βοηθούν το δολάριο ,
στηρίζουν το δολάριο το ενισχύουν.
Hip Hip Hurray (έτσι δεν γράφεται;)

Αν μπορούν ας κάνουν και αλλιώς.
Ας μην στηρίξουν την μεγαλύτερη πολεμική μηχανή
(άντε από τις 2-3μεγαλύτερες),
Την επιρρεπή ούτως ή αλλιώς Και σε πολεμικές μλκίες!
Μετά θα χρειαστούν συμμαχίες για να την αντιμετωπίσουν, άσε που μπορεί να δουν όλο το πράγμα να τινάζεται στον αέρα
(φυσικά και δεν τρέχει τίποτα!- πάντα κάποιοι επιζούν ,αλλά που να τρέχεις να το φτιάχνεις απ΄την αρχή)
Στηρίζουν λοιπόν, και εγώ είμαι Χαρούμενος που Κυριαρχεί η Λογική!
(του Παραλόγου οκ- αλλά δεν γράφω οικονομικό μεταπτυχιακό δοκίμιο, ποστ κάνω-).
Από 1.60 πήγαμε 1.30 - θα πάμε και κάτω από 1.20 οσονούπω.
Κι΄εγώ απεγκλωβίζομαι (άντεξα την πίεση)
Και τα χώνω-εκτίθεμαι επιθετικά αλλά αργά σε μετοχές.
(ξέρω ξέρω να προσέχω)
αλλά άμα «προσέχεις» γίνεσαι ένα με το γενικό!
και τότε δεν κερδοσκοπείς , υποφέρεις.

Κερδοσκοπείς πάντοτε αυτά που μπορείς
(αυτά που θα μπορούσαν να γίνουν μια γκαρσονιέρα ας πούμε ένα διαμερισματάκι της συμφοράς-για ενοίκιο της συμφοράς-παρέα με καζανάκια που στάζουν,
ημίτρελη εφορία, μπογιατζήδες......
και έναν ενοικιαστή που μπορεί και να σου προκαλεί ανθρώπινα συναισθήματα!).
Με αυτά κερδοσκοπείς όχι το σύνολό σου.
Αυτό είναι σταθερό.
Αυτόν τον μήνα διακρίνεις, καταγράφεις, αποφασίζεις και στις αρχές του άλλου ξεκινάς και χτίζεις.
Αξιοποιείς τα μέχρι τώρα πονεμένα σου δολάρια και νοιώθεις καλά,
Και στα τέτοια σου ότι και αν γίνει.
Είναι το ίδιο ακριβώς (σε βάθος) ιδιαίτερο συναίσθημα με εκείνο που είχα στις αρχές του 2003 και τον πόλεμο στο Ιράκ.

Στην Μοσούλη στη Βασόρα στην παλιά την χουρμαδιά
Και μετά απ τους Lehman brothers
θα ρθει και η  Golden sachs
την κοιτάν οι βεδουίνοι με ματιά λυπητερή
και όρκο στον Αλάχ τους δίνει πως θ΄αλλάξουν οι καιροί”

9 σχόλια:

Θωμαΐς είπε...

Πω πω... Κεμάλ... Πού το θυμηθήκατε?

Αλήθεια, τι γίνεται με την "απόπειρα"? Κάπου αυτές τις μέρες δεν είναι?

vasikos metoxos είπε...

Να σου δώσω ιδέα με σκηνικό . Ο δρόμος για τον μυθικό Άδη των Ελλήνων είναι στρωμένος με δολάρια. Εκεί μπροστά στη λίμνη Αχερουσία πραγματοποιείται το new deal. Στην συγκεκριμένη περίπτωση Ψουξ ο "χαμένος τα παίρνει όλα". Και ο καμένος pays the ferryman...

μαραμενα σύκα είπε...

αααα
Ψουξ μην μας βάζεις ιδέες τώρα και θέλουμε σώνει και καλά να είμαστε από τους κερδισμένους!
Τέλως πάντων,είναι αυτό που λένε βράκι δεν έχει ο κώλος μας λουλούδια θέλει ο π....
την καλημέρα μου.

Φαιδρα Φις είπε...

εγώ είμαι ακόμα στο "μαγικό χαλί" και ταξιδεύω στην Μπαρμπαριά
δεν άκουσα τίποτα εκεί...

φιλιά ΄
και δυνατή μέρα

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω σύνδεση !!@ γι΄αυτό δεν απαντω επισήμως. Λυπάμαι υπόμονή , ο ΟΤΕ θα έρθει στις 7 Νοεμβρίου! να είστε καλά Ψουξ!!{ανωνύμως)

ΨουΞ είπε...

θωμαή

φιλιά πολλά!Δώσε και στην Βίκυ....
περάστε καμιά μέρα απ΄το σχολείο.

Κεμάλ

ΨουΞ είπε...

βασικέ

Είμαι δεύτερης γενιάς άνθρωπος του θεάτρου και όχι των οικονομικών και του χρηματιστηρίου αλλά δεν γίνεται να μας περνάνε και γιά μαλκς.
Ο Ψυχάρης στο Κυριακάτικο ΒΉΜΑ 26-10 σχεδόν την αναγγέλλει την άνοδο...
και έχεις τα γμκάναλα να ψήνουν τον κόσμο ότι ήρθε η Καταστροφή του.
Ανεξάρτητα από πολιτικές θέσεις είναι αποκαρδιωτικό να βλέπεις τους συμπολίτες σου τρομοκρατημένους όποτε καπνίσει στους Καναλάρχες.
Γι΄ αυτό έκανα αυτό το ποστ.

να είσαι καλά-
Λυπάμαι για την καθυστέρηση (...οτε είναι αυτός οτι θέλει κάνει.)
τώρα που συνδέθηκα θα περάσω να σε δω.

ΨουΞ είπε...

μαραμένα σύκα

το γνωμικό δεν το ήξερα και Εντυπωσιάστηκα απ΄την ρομαντική διάθεση του Π. :))

και εγώ έχω την μανία να είμαι με τους κερδισμένους σ΄αυτό το παιχνίδι γι΄αυτό και δεν αγοράζω εύκολα.
Τώρα όμως πιστεύω (δεν είμαι μάντης)πως είναι καλή εποχή.


φιλιά πολλά θα περάσω να σε δω..

ΨουΞ είπε...

φαίδρα

κάτσε στο "χαλί" και μην γυρίσεις σπίτι.Τίποτα δεν βρίσκω σημαντικότερο από μια "πτήση" με μαγικό χαλί.

φιλιά!

Θα περάσω να σε δω.