Η διαφήμιση της Πολυχρεωμένης Ολυμπιακής


Η διαφήμιση της Πολυχρεωμένης Ολυμπιακής αεροπορίας μας υπενθυμίζει ότι η Πολύπαθος μεταφέρει και το Άγιο φως, απ΄τα Ιεροσόλυμα. Μεγάλη η Χάρη της
Η μονή Βατοπεδίου μεσιτεύει-εμπορεύεται (απαλλαγμένη από φόρους και κτηματολογικές υποχρεώσεις)συνοδεία πεθερού, υπουργού, και ανοχή πρωθυπουργού.
Το καλύτερο αυτοκίνητο που μου είπαν το 2003 ότι μπορώ να αγοράσω χωρίς να σημαίνει κάτι για το εισόδημά μου, τώρα μπορεί και να σημαίνει ,θα δουν!… (μην παίρνει ο κώλος μου αέρα και νομίζω πως μπορώ να ταξιδεύω με πέντε αερόσακους και καλύτερα φρένα, γιατί δεν είμαι και Νεόπλουτος για ναχω το δικαίωμα).
Οι ελεύθεροι επαγγελματίες - Αυτοί που κόβουν δελτίο παροχής- αν μένουν στο κέντρο της πόλης δεν δικαιούνται άδεια εισόδου και εξόδου από τον δακτύλιο γιατί δεν έχουν εργοδότη να επιβεβαιώσει ότι τους Χρησιμοποιεί… (οι υπάλληλοι του δήμου Αθηναίων κατανοούν το πρόβλημα- αλλά δεν υπάρχει πρόβλεψη.)

Όταν βλέπω τους πασόκους νοιώθω περικυκλωμένος. Με τρομάζουν ακόμα!!! εκτός του αρχηγού τους οι άλλοι συνεχίζουν να με τρομάζουν. Αναφέρομαι και στις φυλλάδες τους και κυρίως στους τηλεοπτικούς χειραγωγούς της κοινής γνώμης για να είμαι ακριβής.
Ο Tσίπρας και η έγχρωμη στην γιορτή της δημοκρατίας δεν μου λένε τίποτα. (γι΄αυτό έγινα καλλιτέχνης για να μπορώ με την δουλειά μου να κάνω έλεγχο γνησιότητας των συμβόλων-και των συμβολισμών εν προκειμένω)
Άλλοι δεν υπάρχουν. (παρά σαν μονάδες μέτρησης της κατάθλιψης.)
Οι μετροπόντικες στην Θεσσαλονίκη παίρνουν ονόματα … Γιωρίκας και Κωστίκας (σαν να μου φαίνεται πως θα περάσουν μεγάλες περιπέτειες μέχρι να συναντηθούν).


Στα του αντικειμένου μου τώρα
Ο Αγαμέμνωνας στην Επίδαυρο κράτησε 2μιση ώρες .Συνήθως ολόκληρη η Ορέστεια κρατά τρεις παρά τέταρτο (στο περίπου) . Tι διάολο σεβασμό του κειμένου επικαλείται η σκηνοθέτης όταν το μεγαλώνει τόσο!
Ο Λούκος λέει το αυτονόητο «μερικές παραστάσεις είναι καλές άλλες όχι». Και οι πολέμιοι του τον εγκαλούν στην τάξη, όχι για κάποια Άτυχη επιλογή του όχι για κάποια διπλή χρησιμοποίηση ηθοποιού η σκηνοθέτη στο φεστιβάλ(με δεύτερο κασέ) αλλά γιατί είπε το Αυτονόητο. Κατόπιν θυμούνται, (ότι μπορεί ο καθένας) θυμούνται τον Ροντήρη τον Κουν η την Ηλέκτρα του Τσιάνου και γιατροπορεύονται μέσα στις φυλλάδες σαν Εγκυρες γνώμες.
Ο ΛιγνάδηςΧ δεν χρωστά τίποτα στον Γεωργουσόπουλο! όλα με την αξία του κι΄ όχι με ξένες πλάτες – πριν κάποια χρόνια έλεγε δημόσια (στην τηλεόραση) πως όταν συζητά μαζί Του νοιώθει πως συζητά με τον Σωκράτη (ναι τον αρχαίο και όχι κάποιον άλλο που νομίσατε ότι σας διαφεύγει)Τι ζήσατε και σεις κύριε Φάουστ μου!
Ο Γεωργουσόπουλος επικαλείται την αξιοκρατία παρ΄οτι υπήρξε σαιζον που 8 στις 10 παραστάσεις στην Επιδαυρο είχαν δική του μετάφραση-όχι εκείνη την σαιζόν δεν είχε κάνει κριτική στον εαυτό του !Την είχε κάνει το σύστημα με τις μεταφραστικές επιλογές του!
Ο Ανατόλι Βασίλιεφ και ο Ματίας Λάνγκχοφ είχαν προβλήματα με το Ελληνικό Περιβάλλον.Γιατί ξανάρθαν; κοτζάμ Θεατράνθρωποι
(ο πρώτος και Μυστικιστής απ΄ότι λέει η Δηπεθάρχης Πατρέων) δεν είχαν πάρει μυρωδιά τι γίνεται ;
Ειδικά ο δεύτερος κάτι πρέπει να είχε καταλάβει απ΄τις Βάκχες (το 1997 κόντεψε να καταρρεύσει το δίδυμο Μικρούτσικου-Κατασκευαστικές Μεγάρου μπροστά στην Έμπνευσή του)!
Γι΄αυτόν τον μήνα ο σύλλογος θεατρολόγων προτείνει στα μέλη του ….Θεοδωράκη σαν πολιτιστικό γεγονός. (έκοψα πενήντα εισιτήρια, όφειλα σε όλους μου τους φίλους ένα Μεγάλο δώρο )
Και επειδή τουλάχιστον στο αντικείμενο μου πάντα κάτι γίνεται και σώζεται η παρτίδα ….οι δύο Αμλετ και ο Κρούμ του Βαρλικόφσκυ (παράγωγες του φεστιβάλ επιλογές του Λούκου) με έκαναν να νιώσω πως είδα Θέατρο και φέτος το καλοκαίρι χωρίς να χρειαστεί να ταξιδέψω!

Υγ. Για τον πρώτο αμλετ (τον Άμλετ του Wooster group) έχει κάνει ένα πολύ καλό ποστ ο vita moderna στις 23-6 και για τον Κρουμ του Βαρλικόφσκι ο vlemma.wordpress.com/ στις 27-7

3 σχόλια:

X2 είπε...

Ψουξ, σε παρακαλώ, μην βάζεις φράσεις σε κόκκινο, γιατί τις περνάω για λινκ και πατάω τόση ώρα άδικα:) Στο αντικείμενό μας τώρα...Είδες ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για τα εθνικά ζητήματα ή τα καλλιτεχνικά, αλλά μόνο για την προσωπική του σταδιοδρομία. Πόσο μακριά να πάμε με τέτοιους δημιουργούς, Ψουξ;;;Σε όλα δίκο έχεις, φυσικά, αν και θυμάμαι ότι ο Γεωργουσόπουλος στην διαμάχη του με τον Λιάκο, τον ιστορικό, βάσει στατιστικών στοιχείων του απέδειξε ότι είναι ο λιγότερο ευνοημένος μεταφραστής στις παραστάσεις αρχαίας τραγωδίας. Επ' ευκαιρία μπορείς να μου εξηγήσεις και κάτι; Το Χ του Λιγνάδη είναι άσχετο με μένα ή να ζητήσω συγγενικά; Με εκτίμηση ΧΧ

ΨουΞ είπε...

Μπα μην μπεις στον κόπο.Αυτή η περίπτωση είναι σκέτο Χ.
Είναι άλλο DNA!

υγ. τα κόκκινα τα βάζω για να διευκολύνω το διάβασμα ή να τονίσω κάτι.Τα λινκ μου βγαίνουν μπλέ.

Να είσαι καλά

X2 είπε...

Είσαι σίγουρος για το μπλε; Θα ήθελα ένα εισιτήριο για τον Θεοδωράκη, παρακαλώ.