δουλεύω εδώ και καιρό, με πολύ αργούς ρυθμούς είναι αλήθεια, για μια θεατρική παράσταση (ένα θεατρικό event, ίσως είναι ακριβέστερη περιγραφή)τα μικρά αυτοτελή κείμενα της οποίας προέρχονται από κείμενα διαφόρων bloggers (φίλων γνωστών ή αγνώστων).
Τα ανακάλυψα κόβοντας βόλτες στο "χωριό".



Δεν ήταν η θεματική τους που μ΄έκανε να τα επιλέξω, ήταν περισσότερο οτι το κάθε επιλεγμένο κείμενο μου έδινε την εντύπωση οτι αντιπροσωπεύει περισσότερα ανάλογά του.
(έτσι και αλλιώς θα έχετε προσέξει-κυρίως τις μέρες που περιηγείστε κουρασμένοι-οτι τα θέματα τα ύφη και οι φόρμες παρουσίασης τους λιγοστεύουν επικίνδυνα)
Αλλες φορές πάλι το επέλεγα γιατί συμπλήρωνε -φώτιζε- κάποιο δικό μου
(καλλιτέχνης χωρίς εγωπάθεια και εμμονές υπάρχει;δεν νομίζω) ή λειτουργούσε αντιστρόφως.
Τέλος διάλεξα και μερικά επειδή απλά τα ζήλευα και ήθελα να είμαι κοντά τους.





Δεν διάλεξα κανένα κείμενο με θέμα που να παραπέμπει στις ειδήσεις (τον μεγάλο μας Ύπνο)
ή που ν΄αναφέρεται σε κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο
(ας πούμε οτι δεν μας ενδιαφέρει ο φαύλος αλλά η φαυλότητα, είναι αυτό που (λέμε τώρα) ξεχωρίζει την σάτιρα από την κωμωδία.

Ωραία ρε φίλε και μεις που κολλάμε;
Στην παράσταση ρε παιδιά κολλάτε γιατί αν την συνεχίσω μόνος μου έτσι αργά που δουλευω θα περάσει τόσος καιρός μέχρι να γίνει που τελικά θα βαρεθώ και δεν θα την κάνω.
Κάντε το ίδιο...διαλέξτε κείμενα με τον ίδιο τρόπο επιλέξτε ένα κεφάλι που να μπορεί να εκφέρει (έστω να τα διαβάσει)



και στείλτε , ή ελάτε στο χώρο της πρόβας για να παρουσιάσετε την ιδέα!

Πιστεύω πως.......






υ.γ1 Αυτή η θεατρική πράξη, εμπειρία, απόπειρα πιστευώ πως μπορεί ν΄αφομοιώσει ιδέες ακόμα και έξω απο τα στυλιζαρισμένα υπάρχοντα ρεύματα.


υγ.2 νεώτερα στο τέλος της ερχόμενης εβδομάδας.


17 σχόλια:

Θωμαΐς είπε...

Είδα αυτό... πιστεύω ότι είναι χρήσιμο για την "απόπειρα"... περιμένω να τα πούμε κ από κοντά...

http://mlioliou.blogspot.com/2008/02/blog-post.html

elafini είπε...

Καλό φθινόπωρο ψουξ

Προχωράει τελικά η ιδέα σου..ωραία :-)

φάβα είπε...

ααααα... πες μου οτι εβαλες τον οργασμο! χιχι :)
Φοβερη ιδεα! περιμενουμε στοιχεια!

ΨουΞ είπε...

θωμαις

ευχαριστώ πολύ. Πήγα στη διεύθυνση που αφήνεις ,είχε ενδιαφέρον, περισσότερο όμως περιμένω την...ιδιωτική πρωτοβουλία!

Περιμένω....




ελαφίνι

αγαπημένη μου θα βοηθήσεις στην μουσική;

Καλό μήνα

φιλιά

ΨουΞ είπε...

φάβα

πρέπει να αποφασιστεί πρώτα η θεματική (θα γίνει μέχρι την Δευτέρα)
αν συμπεριληφθούν τα συναισθηματικο- σεξουαλικά... νομίζω οτι είχες μια καταπληκτική ιδέα.....θες να την προχωρήσεις;

μαιλ;

φιλιά

athinovio είπε...

δες το ΄δοκιμαστικό' μου βλογάκι.
athynella.blogspot.com

τώρα δεν το λειτουργώ αλλά ίσως σε ενδιαφέρει αυτό το κείμενο

φάβα είπε...

θελω αλλα δεν καταλαβα τι εννοεις :)
το μεηλ μου το εχεις ε?
(θυμασαι αυτο τοκειμενο με τον οργασμο και το φτερνισμα? και το σημειο G? )

ΨουΞ είπε...

φάβα

Δεν το έχω.(αν θές στείλτο μου ..μπες στο προφίλ μου και βρες το δικό μου)αλήθεια γιατί δεν βάζεις ένα στο blog σου;

καλημέρα

ΨουΞ είπε...

athinovio

σ΄ευχαριστω πολύ- το είδα το κείμενο- .

μπορείς να πείς κάτι παραπάνω; -να μου περιγράψεις την ιδέα;
ποιός το λέει;σε ποιόν; που βρίσκεται; ....τη σύμβαση που θα αποδεχτεί ο θεατής

στείλε αν θές μαιλ (υπάρχει στο προφίλ μου)

καλημέρα

athinovio είπε...

το φαντάζομαι σαν σσυμβουλή ενός άντρα σε έναν έφηβο, η μία ιερόδουλη σε έναν ατζαμή.

εγώ το'γραψα για την πάρτη μου.

μπορείς να πάρεις τη βασική ιδέα (το σεξ είναι πιο απλό από ότι μας λένε) ακι να το δουλέψεις εσύ όπως σου βγει

athinovio είπε...

athinovio@gmail.com

ΨουΞ είπε...

athinovio


Εγώ σκεφτόμουν πως το ενδιαφέρον θα ήταν αυτός που είχε την ιδέα να την παρουσίαζε κιόλας -στον ίδιο χώρο που θα παρουσιάσουμε και εμείς τις δικές μας ιδέες- και οχι τόσο να μας προτείνει ένα ακόμα κείμενο(πράγμα έτσι και αλλιώς θετικό).

σ΄ευχαριστώ πολύ- κρατώ το κείμενο στα υπ' όψιν.

παπαρούνα είπε...

ξουψ, χάθηκα για λίγο, γυρνώ και μέσα στα ψαξίματα σας βλέπω πάλι!
περασα να ευχηθώ καλό φθινόπωρο.:)

ΨουΞ είπε...

παπαρούνα


γεια σου ταλαντούχο κορίτσι!
θα ήθελα να περάσεις κάποια στιγμή από την πρόβα μας!
(απογευματινές ώρες κάνουμε)-πες μου πως σου φαίνεται η ιδέα να σου στείλω μαιλ με λεπτομέρειες.:)

athinovio είπε...

sorry den katalaba

ευχομαι επιτυχία και διασκέδαση

παπαρούνα είπε...

στείλε μου μειλ;)

φάβα είπε...

vasia_fπαπακιyahooτελειαcom
kisses!