έγινε κι΄αυτό.Πέρασε ένας χρόνος απο την πρώτη μου ανάρτηση-ήταν μία φώτο.

το ενδιαφέρον δεν είναι οτι θα υπάρξει συνέχεια, αυτό είναι κάτι που μπορεί να το δει κανείς και έτσι....





άσχετα από το αν εγώ το έχω δει έτσι...




και αυτό γιατί σκέφτηκα να ...σκέφτηκα ο δεύτερος χρόνος του blog να προσανατολιστεί-να εστιάσει- περισσότερο επί του δημιουργικού και λιγότερο επί του θεωρητικού.

Το Επικοινωνιακό δεν παύει να είναι κανόνας και προυπόθεση.

τι εννοω;
εννοώ οτι αν είσαι απ΄την απο εδώ μεριά




ή την απο εκεί


δεν έχει καμμία απολύτως σημασία
τώρα μπορείς να δημιουργήσεις
στα πλαίσια των δυνατοτήτων και της ορέξεως σου
μαζί με το blog και τους φίλους του.




και επειδή όλα, ή τα περισσότερα κατω απο μία έννοια , λέμε τώρα,αισθητική είναι



μπορούν όσοι τον μήνα Σεπτέμβριο,
βρίσκονται σε δημιουργικό οίστρο
να.... αποδοκιμάσουν την μηχανή της φωτογραφίας.



-με ποιό τρόπο ;
-θα υπάρξει ενημέρωση! Σύντομα!!
γιατί όπως λέει και η παροιμία
"απ΄τον Μάρτη καλοκαίρι κι΄απ' τον Αυγουστο η πλάκα"

υγ. η πλάκα είναι πολυ σοβαρή υπόθεση για είναι επιτυχής.

7 σχόλια:

φάβα είπε...

αυτο το τελευταιο δεν το πολυκαταλαβα, αλλα θα περιμενω την ενημερωση!
Μ' αρεσει το δημιουργικο περισσοτερο :)
Χρονια πολλα!

X2 είπε...

Κι εγώ λέω "ναι,στο δημιουργικό παιχνίδι", αρκεί να έχουμε τους καταλληλους παίκτες για το 4-3-3 και φυσικά να μην παραιτηθεί ξαφνικά ο πρόεδρος.Καλημέρα,Ψουξ και long live blogging:)

ΨουΞ είπε...

φαβα

μήπως σου φάνηκε αυστηρό;
εγώ (αυτό το τελευταίο)το έγραψα γιατί εξ εμπειρίας έχω παρατηρήσει οτι οι άνθρωποι γύρω μου δεν συνδυάζουν εύκολα την πλάκα με την σοβαρότητα αντίθετα με μένα που πιστεύω πως μόνο έτσι χτίζονται μεγάλες καριέρες.
Αναφέρομαι ιδιαίτερα στους πολιτικούς και τους τηλεοπτικούς δημοσιογράφους.

κατα τα άλλα σου έχω νέα και περιμένω.....reaction!!

πολλά φιλιά

ΨουΞ είπε...

χ2

σ΄ευχαριστώ πολύ.

είδες τι γίνεται;
μας την πέσανε κανίβαλοι-
για το 4-3-3 επειδή έχω δει τα φιλικά ζωντανά και το χθεσινό απ΄την τηλεόραση-Βελτιωνόμαστε!
Φαντάσου απο που αρχίσαμε:))

vasikos metoxos είπε...

Σιδεροκέφαλος κόντρα στις κάθε λογής καρμανιόλες, φίλε Ψουξ.

ΨουΞ είπε...

βασικέ φίλε καλό μήνα σ΄ευχαριστώ.

κάτσε να δούμε τι θα βγει απ΄αυτή την απόπειρα. Εχω περιέργεια...

Karpouzi είπε...

Άντε βρε, πολύχρονος!
Και φιλόσοφος... για να μην ξεχνάμε και την ταυτότητά μας.
(στην κόλλησα την ρετσινιά, δεν μου γλυτώνεις :))