το φιλί

.


Με φίλησε και απόρησα πόση ψυχή χωράει σε ένα φιλί, δεν το περίμενα, και τον κοίταξα έκπληκτη και ελαφρώς σαν χαζή ρώτησα "τι έβαλες στο φιλί;" ή κάτι αντίστοιχο.
"Ανατολή του ήλιου" απάντησε.

Χάραζε εκείνη τήν ώρα, κοίταζα γύρω μου, και είδα με τα μάτια του πως με τόση ομορφιά, μόνο έτσι μπορεί να ' ναι ένα φιλί.
Δεν θυμάμαι καμία αίσθηση σεξουαλικότητας από τις 1-2 συναντήσεις μας.
Θυμάμαι όμως να με αφήνει να ναρκισσεύομαι
και να νιώθω όσο όμορφη θα θελα χωρίς να ντρέπομαι,
ότι με κοίταζε να ερωτεύομαι το είδωλό μου και να του το χαρίζω. Μόνο το είδωλο.


υγ.κείμενο που προέκυψε σε πρόβα θεατρικής παράστασης.......τους λείπει η εικόνα και η μουσική.
Καμιά ιδέα;
.

9 σχόλια:

DIONYSOS είπε...

Φιλί ζωής και πραγμάτωσης ναρκισισμού στην Ανατολή;;.Μέσα στις φυλλωσιές του πλάτανου με περάσματα φως και ίσκιου και φυσικά υπόκρουση τα κουτσομπολιά των αϊδονιών,μόλις έχουν ξυπνήσει ένα ασκέρι από δαύτα και μελετουν ήχους τόσο αγνωστους πιά στον άνθρωπο της πόλης.
Η πρόβα να επαναληφθη πληστάκις για να ανιχνεύσουν οι πρωταγωνιστες ....αν το βαριούνται.

Λου είπε...

Καλε μου Ψουξ, μακαρι να μπορουσα να σε κλεψω....πολυ σε ζηλεψα,ισως γιατι οπως εχεις διπιστωσει, και εμεις οι τελειες εχουμε αδυναμιες.....σαν αυτη που μου θυμησες.
''Θυμάμαι όμως να με αφήνει να ναρκισσεύομαι
και να νιώθω όσο όμορφη θα θελα χωρίς να ντρέπομαι,
ότι με κοίταζε να ερωτεύομαι το είδωλό μου και να του το χαρίζω. Μόνο το είδωλο''
Ονειρευομαι ενα ανοιξιατικο δειλι στην Αμοργο που δεν εχω δει, τη μουσικη θα σου τη στειλω με μεηλ.

Σε ασπαζομαι, Λου η κλεφτρα!!!

Ιάκωβος είπε...

xm, ιδεα για τι πράμα; με τι στόχο εννοώ; ποιοι τα είπαν αυτά; αυθορμητα;;;

NY ANNA είπε...

Axxxxxxx ρε αγάπη...
Τι μου 'κανες τώρα...
(Ελπίζω να μου συγχωρείς το επιφώνημα: αγάπη).
Αλλά έτσι ένιωσα μόλις σε διάβασα.
Έίναι που τριγυρνούν όλα αυτά στο κεφάλι μου μέρες τώρα και τα σκεπάζει ή μάλλον τα στοιχειώνει κι ένα "πανό" με το "Φιλί" του Κλιμτ... Ήρθες κι εσύ και μ' αποτέλειωσες...
Είναι και που σήμερα το πρωί έκατσα και βρήκα αναρίθμητες εκτελέσεις του Besame Mucho...
Ή αλλιώς... Φίλησέ με, φίλησέ πολλές φορές, σαν να είναι αυτή η τελευταία μας νύχτα...
Με φωνές λυγμικές κι όλο παράπονο...
Τι λες; Βοήθησα καθόλου?
(Να περιμένω και νέα σου?)
Τα πιο γλυκά και τα πιο δροσερά φιλιά μου... Να,σαν από ένα ολοστρόγγυλο ζουμερό καρπούζι κι όχι απ΄αυτά τα από κάτω, τα new age τετραγωνισμένα...
Axxxxxxx ρε αγάπη...
Τι μου 'κανες τώρα...

ΨουΞ είπε...

διόνυσος

μόλις γύρισα απο τετραήμερο στο Πήλιο και μια ιδέα απο πλατάνια και τις φωτοσκιάσεις τους την έχω στο μυαλό μου.οι ήχοι γύρω τους επίσης χαλαρωτικοί ....τα αηδόνια χρόνια τώρα προσπαθώ να τα ακούσω Καλά και δεν τα καταφέρνω.Τελικά θα ψάξω στο δίκτυο.....

υγ. καταλαβαίνεις τι θα γίνεται σε δυό δεκαετίες! ως και τις κότες και τις κατσίκες θα ψάχνουν οι νεώτεροι στο δίκτυο.

υγ.2 αυτό είναι και το νόημα της πρόβας "η επανάληψη" γιατί στο θέατρο σε αντίθεση με τον κινηματογράφο το θέμα δεν είναι να γίνει αλλά να Ξαναγίνει.


να είσαι καλά αγαπητέ!

ΨουΞ είπε...

λου

και δεν με κλέβεις καλή μου μακάρι να γράφω κάτι που σού ρχεται να το κλέψεις, μακάρι.

Όπως έλεγε και ένας άλλος που πέθανε πρόσφατα ...."ο μεγάλος του στόχος (ή η ελπίδα του, δεν θυμάμαι καλά) ήταν να τον διαβάσει κάποιος και το άλλο πρωί,να μην πήγαινε στην δουλειά του!

στο αφιερώνω με χαρά μαζί με την ευχή να πας στην Αμοργό και να δείς (εστω και χωρίς φιλί έστω και με ξυπνητήρι) μια Ανατολή απο την Αγία Αννα (όχι από κάτω απο την παραλία- )από πάνω από την μεγάλη στροφή.Και αν βαριέσαι δες την απ΄την Χώρα- αλλά δες την!!
7 χρόνια θαλασσοδερνόμουνα χειμώνα καλοκαίρι για να βλέπω τα χρώματα της.Επίσης πήγαινε στου Μούρου (παραλία στην κάτω μεριά)και ξάπλωσε στα καλύτερα (τα περισσότερο ενεργειακά βότσαλα)
του Αιγαίου! και τέλος πιες και ένα Φασκόμηλο στο μαγαζί του Πάρβα, στην Χώρα (δυστυχώς δεν θα στο σερβίρει εκείνος) για ν΄αναπνεύσεις αλιώς!

ουφ με τις αναμνήσεις, δεν μ΄αρέσει να κολλάω -
Ζήτω αυτά που δεν έχουμε κάνει ακόμα!!!

ΨουΞ είπε...

ιάκωβε

τι άλλο στόχο αγαπητέ μου απο αυτόν που προσδιορίζει η επικοινωνία των συνειρμών τους μπορεί να έχουν δυο άγνωστοι στο δίκτυο:

υγ. μπορεί να μαζεύουν και υπογραφές για ένα "πολιτικαλ κορέκτ" επίκαιρο θέμα -Συμφωνώ- αλλά κυρίως επικοινωνούν με λόγια ήχους και εικόνες.

χαίρομαι που πέρασες

Να είσαι καλά -θα σε επισκεφτώ αμέσως μετά.

ΨουΞ είπε...

nyanna

αχχχχχ ρε αγάπη;-)
(για να σου φύγει κάθε ανασφάλεια ως προς τους κώδικες επικοινωνίας! )

λίγη τύχη να έχουμε και θα θα γίνει της ...."ζόρικης"

θα σου στείλω νέα.

vasikos metoxos είπε...

Ανατολή! με το φως να μπαίνει θαλερό από τη μικρή χαραμάδα. Εκεί που ο καλοκαιρινός ήλιος είναι δυνατός με την πρώτη του αχτίνα. Λυβικό πέλαγος. Λουτρό. Σφακιά. Ιούνης. Αλησμόνητος...