Παρασκευή αύριο



τι σημασία έχει τι έγινε;
τι σημασία έχουν οι λόγοι που το έκαναν να υπάρξει;

τι σημασία έχει αν είχες προνοήσει;

Σημασία έχει να μην σε πιάνει απελπισία.


Παρασκευή αύριο
πρώτη μέρα "σχολείο" -
ένα καινούριο κεφάλαιο ζωής



κόκκοι γύρης
προπαρασκευαστικοί του μελιού
στις κυψελίδες της φαιάς ουσίας
του εγκεφάλου.


...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

17 σχόλια:

X2 είπε...

Ερωτήσεις:
1.Ποια σχολεία αρχίζουν σήμερα;Όλα ξεκίνησαν από την προηγούμενη Δευτέρα...(έχω σκάσει από περιέργεια)
2.Το μέλι από τι; Θυμάρι;Ανθόμελο;Κωνοφόρα;Οι διαφορές είναι ουσιώδεις ως προς τη γεύση.Καλημέρα,Ψουξ.

ΨουΞ είπε...

έχεις δίκιο.Τώρα έβαλα εισαγωγικά στο σχολείο, για να έχει περισσότερες πιθανότητες να γίνει κατανοητή η μεταφορά μου.
Ξέρεις..ξαφνικά μπορείς να σκεφτείς διάολε δεν τα ξέρω όλα
(υπάρχουν "ευτυχώς" πάρα πολλοί που τα ξέρουν όλα)
αλλά εγώ ...γηράσκω αεί διδασκόμενος.

όσο για το μέλι νομίζω πως του πάει πολύ το θυμάρι.Αλλά στις μέρες μας και το ανόθευτο (έστω λίγο νοθευμένο)κωνοφόρων καλό είναι.

καλό μεσημέρι

Vassia είπε...

Ψουξ, βλέποντας τον εγκέφαλο, είπα μετά τη λοβοτομή, πρώτη μέρα στο "σχολείο" για να μάθουμε ξανά από την αρχή, χωρίς κούραση πια.....

Και το μέλι για να θυμήθουμε ότι όποιος το έχει το γλύφει!

Καλησπέρα
:-)

vasikos metoxos είπε...

Η Παρασκευή είναι ιερή ημέρα. Για τους Μουσουλμάνους σύμφωνα με το κοράνι και για τους χριστιανούς επειδή έρχεται το Σαββατοκύριακο. Βεβαίως ο ποιητής μπλογκερ εισάγει νοήματα βάζοντας το πολυπληθές κοινό του να ψάχνεται. Ας ψαχτούμε και λίγο αδέλφια, δε χάλασε ο κόσμος.

Γεια σου Ψουξ των βαθιών νοημάτων στον πεζό κόσμο που ζούμε. Η φατσούλα της τελευταίας φωτογραφίας, όλα τα λεφτά. γλυκύτατη και αφηρημένη, απορεί γουρλώνοντας τα μάτια, για το ποστ και τα μέλια που την ακολουθούν, χαμογελώντας...

ΨουΞ είπε...

vassia

Γλυκιά μου :-) vassia

ο ποιητής μέσα μου (σχόλιο βασικού μετόχου -ισχυρισμός που δανείζομαι)
κράτησε σχεδόν αλώβητο το σχόλιο σου
"για να μάθουμε ξανά από την αρχή, χωρίς κούραση πια.....

Και το μέλι για να θυμηθούμε ότι όποιος το έχει το γλύφει!"

και ξεκινά...

φιλιά

ΨουΞ είπε...

βασικέ μέτοχε


και σκεφτόμουν χθες το βράδυ:
τι θα σκεφτεί το πολυπληθές κοινό μου για την "φατσούλα", ποιος άλλος θα ταξιδέψει μαζί της;

Μόνο κάποιος που ξέρει να διαλέγει
"ταξιδιωτικά γραφεία"....απαντούσα!

όταν είδα οτι ήσουν εσύ αναθάρρησα και σαν "χριστιανός" έστρεψα τους οφθαλμούς μου στα Σαββατοκύριακα!!

αγαπητέ συνταξιδιώτη θα μου επιτρέψεις να σου προσφέρω τροποποιημένους για την περίσταση λίγους στίχους Αγγελάκα απο το cd "Υπεροχο τίποτα"
(τον θεωρώ εφάμιλλο του Παπάζογλου)

"η Ποίηση είναι
ένα υπέροχο τίποτα
που πάνω της
κάποιοι κρατιούνται ζωντανοί!

κάποιοι
που ξεγέλασαν την τρέλα
κι΄η Άνοιξη τους πρόσφερε
το φρικαλέο γέλιο του ηλίθιου."

Να είσαι καλά!

Vassia είπε...

"η Ποίηση είναι
ένα υπέροχο τίποτα
που πάνω της
κάποιοι κρατιούνται ζωντανοί!

Ψουξ...... αυτό είναι ένα αλώβητο (δανεισμένο από σένα) τίποτα γεμάτο από το καθένα μας.

Εγώ πάντως κρεμιέμαι καλά πάνω της.

:-)
Καλό Σ/Κ

Φαίδρα φις είπε...

γράφεις και ξυπνάς τα θηρία ψουξ...

αδύνατον να διαχειριστώ το δαμασμό τους,πόσο περισσότερο να τα δω κάποτε ήμερα...

καλημέρα
φιλιά

Ο άλλος είπε...

Αυτοί οι προπαρασκευαστικοί κόκοι γύρης, η προυπόθεση και το προπατορικό αμάρτημα(μακάρι να υπάρχει και ας το πληρώνω) είναι που μας γλυκαίνουν. Οι κόκοι φίλε μου,οι κόκοι

ΨουΞ είπε...

vassia

Δανεικά είναι όλα! (ως και τα τελευταία κυβικά χώματος)

καλημέρα :-)



φαίδρα φις

σ΄ευχαριστώ πολύ για την καλή σου γνώμη.
Ναι...θα ήθελα να δουλεύω στην Αφύπνιση!!


καλημέρα



ο άλλος


"κόκκοι καφέ" είναι τ' όνομα ενός καφέ στην γειτονιά μου.
Αυτό μου ήρθε στο μυαλό μετά το σχόλιο σου, και αυτό σου εύχομαι για όλη την βδομάδα..."καλούς καφέδες"!

υγ.Ελπίζω να μην κάνεις Ομοιοπαθητική που τον απαγορεύει.

να είσαι καλά

Λου είπε...

Καλημερα Ψουξ.
Δευτερα σημερα κι εγω που δεν εχω βγαλει το σχολειο...ουτε και ξερω γραμματα πολλα...με μισοπαραλυμενο εγκεφαλο....(ειδες τι κανουν οι κρανιοεγκεφαλικες?) ψαχνω κατι να σου γραψω.....πενα ομως στερεμενη...εμπλεξα κι εγω στο γαιτανακι των blogoπαιχνιων, και μια προσκληση σου στελνω.
Συγνωμη που δεν τρωω μελι....αλλα ειμαι της σχολης Μερεντόνα....
αχ βρε Ψουξ....ποσα πανω μας αλλαξαμε....ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ Η ΓΥΦΤΙΑ!
Παω να κλεψω λιγο μεσημεριανο υπνο...

Σε φιλω φιλε!!!

NY ANNA είπε...

Στο ΄χω ξαναπεί... Πως μπορεί ν' αργώ και να χάνω μερικά σημαντικά "επεισόδια", μα κάθε φορά που σε ξαναβρίσκω, θυμάμαι πάντα γιατί σε γουστάρω! Κόκκοι γύρης λοιπόν...
Πέρασα να σε δω και μετά να σε προσκαλέσω στο πρώτο παιχνίδι που μου φάνηκε ποτέ ενδιαφέρον σε αυτήν τη σφαίρα, αλλά σ' έχουν ήδη καλέσει βλέπω... Δεν πειράζει. Μου άρεσε έτσι κι αλλιώς που τράκαρα πάνω σε μερικές ωφέλιμες κυψελίδες. Τα φιλιά μου.

ΨουΞ είπε...

Σ΄ ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση,ελπίζω οχι μόνο ο χθεσινός αλλά και όλοι οι άλλοι απογευματινοί ύπνοι της εβδομάδας, να παραμείνουν "ασύλληπτοι"...

φιλιά Μερεντόνα Λου!




ny anna

Μάλλον έχει να κάνει με τις κυψελίδες μας
και εγώ περνάω συχνότερα απ' οτι τα σχόλια που αφήνω.

Αμοιβαία τα αισθήματα...

Vassia είπε...

Παρασκευή αύριο !!!!

:-)
(μη ξεχνιόμαστε)
Φιλιά

ΨουΞ είπε...

Ξεχνιούνται τέτοια πράγματα;

και με τέτοιους Φίλους!!!!

:-) Καληνύχτα

φεγγαραγκαλιες είπε...

και μετα,σε πειραξαν οι δικες μου σταλες μελιου..
αχ..
παω να σου απαντησω..

φιλι
καλο σ/κ

ΨουΞ είπε...

φεγγαραγκαλιές

δεν με "πείραξε" τίποτα.μιλούσα μόνο για έναν λογοτεχνικό Αιφνιδιασμό που θα μπορούσε ίσως να αποδώσει...περισσότερο.

σ' ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω....φιλιά

Καλή εβδομάδα

υγ.καθυστέρησα λίγο ν' απαντήσω γιατί ουφ έτρεχα.