Το ετεροχρονισμένο λινκ!



Στην αρχή σκέφτηκα να είμαι περιπαικτικός προς τους φιλάθλους του Ολυμπιακού χρησιμοποιώντας την άνωθι φωτογραφία με λεζάντα "νάτοι νάτοι οι πρωταθλητές!"

-αλλά ....." τον Γκαγκάτση κι' αν τον πλένεις.... "

Μετά σκέφτηκα να ενώσω τις δύο επόμενες φωτογραφίες βάζοντας στο σήμα του συλλόγου τον εθνικό "προμηθευτή" στην θέση του στεφανωμένου έφηβου.





-Ευτυχώς μου φάνηκε Θλιβερό.
οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού δεν μου φταίνε σε τίποτα, αν θέλουν να νιώθουν εορτάζοντες και δικαιωμένοι ας το κάνουν με τις ευχές μου.


Εγώ το λιγότερο που έχω να κάνω είναι να είμαι μεγαλόψυχος
και να ακολουθώ μια διαλεκτική (έστω και στο πόδι)
που μ' εμποδίζει να είμαι ζώο.

να ακολουθώ μια διαλεκτική (έστω και στο πόδι)
που έχει, την ελάχιστη, ιστορική-κοινωνική μνήμη
και θυμάται την Χούντα.



να ακολουθώ μια διαλεκτική (έστω και στο πόδι)
που το λιγότερο που υποχρεούμαι να κάνω
για κάθε παρόμοια μνήμη-γνώση-ευαισθησία-διαλεκτική (που πέφτει στην αντίληψή μου)
είναι ένα ετεροχρονισμένο λινκ!



αφού προσπαθήσω να πετύχω έναν καλό Επιτάφιο για το έθιμο
και έναν προσεγμένο Οβελία για τα ήθη
θα επανέλθω

Καλό πάσχα!

6 σχόλια:

Λου είπε...

Ψουξ σ' ευχαριστω παρα πολυ που με τιμησες.....εχω την αισθηση οτι θα τα πουμε στους δρομους...

Σαν Αεκτζου δεν ειμαι πικραμενη....νοιωθω παντα περηφανη εξ αλλου...και στις στραβοτιμονιες της ομαδας μου......η photo παντως των πρωταθλητων ειναι καταπληκτικη.
Καλο σου βραδυ φιλε!!!

Vassia είπε...

Φίλε μου :-)

Καλό Πάσχα.
Να περάσεις υπέροχα και καλή επιστροφή.

vasikos metoxos είπε...

Τι χολή είναι αυτή για τον πανάξιο πρωταθλητή. Του χρόνου ας παίξουν μόνοι τους, αφού το ίδιο κάνει. Άσε που όποιος τολμήσει να τους κερδίσει κινδυνεύει την επόμενη χρονιά να παίζει σε "ξερό"...

Γκαγκάτσης. Όπως λέμε πουλημένο τομάρι.

ΨουΞ είπε...

Δεν έχω καλύτερο από μια συνάντηση στον δρόμο!

Νομίζω οτι δεν αξίζω ευχαριστίες (αξιοκρατικά κέρδισες το λινκ)γιατί μέσα στην "τεμπελιά" την δική μου ήρθες και
με συν- κίνησες!!

υγ.για την ομάδα μας ο κίνδυνος δεν είναι οι ομάδες με τους κατά καιρό οπλοφορούντες, φυλακισμένους (ή παρά τρίχα ελεύθερους) προέδρους...

... και σε μας έχουν προεδρεύσει
υποκοσμίτες
μπραβολαθρέμποροι
γραφικοί ρήτορες της συμφοράς,
εταιρίες που ξέπλεναν κ.ά

το πρόβλημα είναι οτι απο κομματικές προφανώς δεσμέυσεις γκρεμίστηκε η Φιλαδέλφεια και σε κομματικές προφανώς δεσμέυσεις στηρίζονται οι ελπίδες της Διοίκησης για την κατασκευή του καινούριου.

Αυτό δεν συνάδει με το τεχνοκρατικό προφίλ της Διοίκησης- ειδικά σε αντιπαράθεση με τους λόγους που κάνουν την ανέγερση του καινούριου γηπέδου στο ίδιο οικόπεδο απαγορευτική.

Αυτό.

ραντεβού στους δρόμους:-)

ΨουΞ είπε...

vassia

...φίλος έστειλε σε φίλο χαιρετίσματα για φίλο
(πρωταγωνιστικούς
χαιρετισμούς στον φίλο σου τον Αεκτζή!)

Να περάσεις καλά!
(πιες και μερικές ρακές για μένα,αν κατέβεις τελικά)

φιλιά :-)

ΨουΞ είπε...

βασικέ μέτοχε

Φέτος (Ηταν διπλό το μήνυμα)
αλλά επί της ουσίας... έγινε της Καλαμαριάς!
Επωφελήθηκαν όλοι εις βάρος της.

φυσικά και παίζουν μόνοι τους
(πέρσι το γκολ της αεκ που δεν μέτρησε στο Καραΐσκάκη εξαφανίστηκε από την τηλεόραση ακόμα και απ' τις αμφισβητούμενες φάσεις)

όμως έχουν αρχίσει και το καταλαβαίνουν (γιατί, ενώ ποτέ στο γήπεδο τους δεν είχε διαπιστωθεί έλλειψη διάθεσης για γιούχα, απο φέτος χρησιμοποιούν Μαγνητοφωνημένη!)

η φωνή τους... κάτι έπαθε ;-)



όσο για τον Γκαγκάτση μόνο τις
(με λίγες ώρες διαφορά) ανακοινώσεις του για το ίδιο θέμα
(κουβέντες Ντέμη Ριβάλντο στα αποδυτήρια)
να διαβάσει κανείς καταλαβαίνει αν Κατευθύνεται ή όχι,και απο ποιόν,
η Ομοσπονδία.

Νασαι καλά!