Το πονηρό τηλεφώνημα.




Μου είπε ότι τελευταία έχω γίνει πολύ κουλτουριάρης και βαριέται να με διαβάζει.
Οχι ότι ταράχτηκα αλλά διαπίστωσα εύκολα οτι στα 7 τελευταία μου ποστ
έχω 6 με την ετικέτα "Ιστορία", έτσι της έδωσα δίκιο.
Στο τέλος τέλος δεν είναι η Ιστορία η πραγματική μου μανία,
πραγματική μου μανία είναι να προσπαθώ
"ζωή και δουλειά να γίνουν το ίδιο πράγμα για μένα. Ετσι που να μην καταλαβαίνω οτι δουλεύω."

Παραθέτω λοιπόν ένα τηλεφώνημα το οποίο περιέχει την επίκαιρη φράση (λόγω 25ηςΜαρτίου) "Ελευθερία ή θάνατος"
και ένα επίκαιρο συναίσθημα (λόγω άνοιξης) το ερωτικό.
Αυτός άλλωστε ήταν ο λόγος που ανοίξαμε την συζήτηση,
διαχωρίζαμε την "υποχρέωση" των blogs, απέναντι στην επικαιρότητα
από τις υπόλοιπες επιλογές τους.
Πιστεύω να μπορέσει να με ξαναδιαβάσει!


(Μιλάνε στο τηλέφωνο. Χαμηλό φως, βλέπουμε κυρίως τη γραμμή των σωμάτων τους)

ΤΖΟΝ: Θες να σε βρίσω;

ΛΟΥΚΙΑ: Αυτό που θέλω είναι να σου δώσω δύο σφαλιάρες να συνέλθεις.

ΤΖΟΝ: Να συνέλθω από τι;

ΛΟΥΚΙΑ: Πες μου πως με σκέφτεσαι! πες μου κάτι που δεν μου είπες ποτέ.

ΤΖΟΝ: Ελευθερία ή θάνατος.

ΛΟΥΚΙΑ: Η ελευθερία σου είμαι ή ο θάνατός σου;

ΤΖΟΝ: Η Ιθάκη μου! δηλαδή ατέλειωτες ώρες ναυσιπλοΐας.

ΛΟΥΚΙΑ: Ζήτησε μου ότι μπορεί να σε ευχαριστήσει,
αλλά στα κρυφά οκ; Αλλιώς δεν θα μας αφήσουν ήσυχους.

ΤΖΟΝ: Τι θες από μένα;

ΛΟΥΚΙΑ: Εγώ τι θέλω; Εσύ δεν θες τίποτα;

ΤΖΟΝ: Κι εγώ θέλω αφού κάθομαι και μιλάω μαζί σου. Γι’ αυτό ρωτάω. Θες να σε βοηθήσω στη μετακόμιση, να σου γνωρίσω ανθρώπους, να σε γαμήσω, τι θες;

ΛΟΥΚΙΑ: Το ’ξερα ότι θα το πεις αυτό, όλο στο σεξ είναι το μυαλό σου.

ΤΖΟΝ: Το δικό σου πού είναι;

ΛΟΥΚΙΑ: Εγώ δεν έχω σχέση, μπορώ να σκέφτομαι όπως θέλω.

ΤΖΟΝ: Κι εγώ μπορώ να σκέφτομαι όπως θέλω.

ΛΟΥΚΙΑ: Εγώ μπορώ να είμαι κιόλας

ΤΖΟΝ: Είμαστε όπου είναι η σκέψη μας. Θες να σε γαμήσω για καλωσόρισμα;

ΛΟΥΚΙΑ: Ναι, αλλά όχι όπως τότε, έχω αλλάξει, θέλω αλλιώς, θέλω με πάθος, θέλω να στον πάρω στο στόμα μου, συνέχεια να τον έχω στο στόμα μου.

ΤΖΟΝ: Καταπληκτικό! Τι άλλο;

ΛΟΥΚΙΑ: Θέλω να με βασανίσεις, να μου πετάς κρύο νερό και μετά να έρχεσαι να με παίρνεις άγρια, αδυσώπητα.

ΤΖΟΝ: Φοβερά ασυνήθιστο. Ασυναγώνιστο.

ΛΟΥΚΙΑ: Ναι, γιατί ήσουν σαν αγγελάκι, όλο να κοιμόμαστε ήθελες και σιγά σιγά, μεταξύ ύπνου και ξύπνιου.

ΤΖΟΝ: Ναι, γαμώτο, αυτό ήταν λάθος. Σου φερόμουν καλά, ενώ εσύ ήθελες να μάθεις , ήθελες να πιάσεις τη λαγουδέρα.

ΛΟΥΚΙΑ: Θέλω να με βρίσεις.

ΤΖΟΝ: Τσούλα. Πουτάνα.

ΛΟΥΚΙΑ: Εσύ να με δένεις με πολλά χρωματιστά κορδελάκια κι εγώ να θέλω να με χτυπήσεις πολύ, παντού και να σε βλέπω να τον παίζεις μπροστά μου.

ΤΖΟΝ: Και να χύνω στη μούρη σου .

ΛΟΥΚΙΑ: Ναι, δεν με πειράζει. Και να φοράω ζαρτιέρες. Και διχτυωτές κάλτσες και ψηλά τακούνια.

ΤΖΟΝ: Θα το σπάσω το ένα τακούνι με τα χέρια μου. Θα σε βάλω να περπατάς κουτσαίνοντας. Έχω καυλώσει.

ΛΟΥΚΙΑ: Ναι, και φοράς μια μάσκα μαύρη και δεν έχεις γδυθεί, έχεις κατεβάσει το φερμουάρ σου και είναι έξω μόνο ό,τι μου χρειάζεται και με αγριοκοιτάζει. Θέλω να δω πόσο σκληρός και πόσο μεγάλος έχει γίνει.

ΤΖΟΝ: Ναι, ο πούτσος του Ζορό, πόσος να ’ναι; Σκίζει τον αέρα σαν μαστίγιο .

ΛΟΥΚΙΑ: Καρφώνω τα νύχια μου στην πλάτη σου και βγαίνει αίμα.

ΤΖΟΝ: Όχι, αυτό μην το κάνεις! Ο Ζορό δεν γουστάρει σημάδια.

ΛΟΥΚΙΑ: Δεν μπορώ να μη σε σκέφτομαι, ό,τι και να κάνω επανέρχεσαι. Σε μισώ γι αυτό. Θέλω να σου κάνω κακό, κάποιες φορές σε μισώ.

ΤΖΟΝ: Κι εγώ το παθαίνω.

ΛΟΥΚΙΑ: Σε τρεις μέρες θα είμαι στην πόλη σου. Δεν θα σ’ αφήσω ήσυχο ούτε στιγμή.

ΤΖΟΝ: Ο εραστής σου, πού είναι;

ΛΟΥΚΙΑ: Να μη σε νοιάζει. Δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν. Ζω με σενάρια που φτιάχνω στο μυαλό μου. Βρέχει και περπατάω στους έρημους δρόμους
και δεν φοράω τίποτα κάτω απ’ τη φούστα μου και συ έρχεσαι - δε σε γνωρίζω- και με παίρνεις μέσα στη βροχή,
όρθια πάνω στον τοίχο κι όταν τελειώσουμε σηκώνεσαι και φεύγεις, με παρατάς και σε βλέπω ν’ απομακρύνεσαι

ΤΖΟΝ: Ναι. Και τότε αλλάζω γνώμη, γυρίζω πίσω και σε ξαναπαίρνω και μετά πέφτουμε και οι δύο κάτω και μας πιάνουν τα γέλια,
τα ρούχα μας στάζουν κι εμείς σηκωνόμαστε και περπατάμε γελώντας στην ίδια κατεύθυνση.

ΛΟΥΚΙΑ: Ευτυχισμένοι προς τη θάλασσα.

ΤΖΟΝ: Προς το ατύχημα. Ένα λεωφορείο, στριγκλίζοντας τα φρένα του στην ομίχλη, σε παρασύρει. Η με παρασύρει, ή μας παρασύρει..

ΛΟΥΚΙΑ: Είναι θρίλερ.

ΤΖΟΝ: Προτιμάς κωμωδία;

ΛΟΥΚΙΑ: Ό,τι να ’ναι. Δεν μπορώ χωρίς εσένα. Καμιά φορά, όταν νοιώθω την έλλειψη να με κομματιάζει πάω και βλέπω τα κτήρια που έφτιαξες στην παλιά πόλη.
Έτσι, για να’ χω μια επαφή με κάτι δικό σου. Γιατί μου φέρθηκες έτσι; Δεν μπορώ, χρειάζομαι τις συμβουλές σου.

ΤΖΟΝ: Δεν δίνω συμβουλές σε ενήλικες.

ΛΟΥΚΙΑ: Η διαφορά ηλικίας που σου λέω ότι έχουμε μπορεί να είναι πρόφαση. Δεν μου αρέσεις όπως θα ’θελα να μου αρέσεις.
Δεν ξέρω γιατί στα λέω, αλλά είσαι το διαβολάκι μου και το αγγελάκι μου. Εσύ με σώζεις και σταματάω να βαριέμαι,
δεν είμαι εύκολος άνθρωπος, με ξέρεις, χαλιέμαι εύκολα απ’ τους άλλους, νοιώθω πολύ συχνά μόνη μου και συ έρχεσαι και με σώζεις.
Χθες διάβασα σε ένα blog την φράση " Να κάνω τον βασιλιά του κόσμου στην κορυφή ενός βράχου" και έβαλα τα κλάματα σαν υστερική.

ΤΖΟΝ: Η Μαίρη τι κάνει;

ΛΟΥΚΙΑ: Τι να κάνει, αλλάζει σπίτι.

ΤΖΟΝ: Χώρισε;

ΛΟΥΚΙΑ: Όχι, αλλά αυτός ο τύπος που είναι μαζί του κοιμάται σε τρία μέρη, στο εργοστασιάκι που έχει, στη μάνα του και στο δικό του.
Έτσι και κείνη τα μάζεψε κι έφυγε. Βρήκε ένα δικό της.

ΤΖΟΝ: Για να μπορεί κι αυτή να κοιμάται σε περισσότερα μέρη! Σωστή.

ΛΟΥΚΙΑ: Θα συναντηθούμε την Πέμπτη;


(Σκοτάδι)

19 σχόλια:

X2 είπε...

Ψουξ,μπορείς να προσθέσεις στον εκπληκτικό διάλογο τη θεϊκή ατάκα "αν ανοίξεις το πουγγί με το χρυσάφι ανάμεσα στα πόδια σου,θα βάλω μέσα σου όλο τον σιδηρόδρομο της Αμερικής"; Έτσι θα είμαστε πολύ κοντά στο να ερεθιζόμαστε και με τις ιστορικές αναφορές:)

X2 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Xνούδι είπε...

χιλια ευχαριστώ για χτες. Να είσαι καλά Ψουξ. Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο. :)))

ΨουΞ είπε...

χ2

Υπόσχομαι να σου αφιερώσω τον επόμενο διάλογο που θα έχει την φράση "ανάμεσα στα πόδια σου"!

καλημέρα



χνούδι

Ωραία ήταν.
(θα πάω να αγοράσω ηχειάκια για το λαπτοπ)
γιατί την άλλη Πέμπτη θέλω να σε ακούσω καλύτερα!

καλό Σαββατοκύριακο.;-)

X2 είπε...

Μόνο αυτή τη φράση;:(

ΨουΞ είπε...

χ2

οκ - θα έχει και χρυσάφι αλλά ο σιδηρόδρομος θα είναι ευρωπαικός!!

Αυτόν θα τον λένε Λουδοβίκο Ναπολέων και θα είναι ιστορικό πρόσωπο (ο ανηψιός του γνωστού)και αυτή μια πάμπλουτη Αγγλίδα.

υγ. εμπιστεύσου με:)

φάβα είπε...

Psoux se epiase kai sen ai anoixi wre? Bre ti exoyme pathei oloi...
Fili
(katpliktiko itan :) )

μαραμένα σύκα είπε...

Κάτι μου θυμίζει ο διάλογος!
:))

Vassia είπε...

:-)
Πως ματαπηδήσαμε έτσι από το χρυσάφι στα κορμιά;

Ωραίος διάλογος, αλλά το πιο καλό για μένα είναι:

"ΛΟΥΚΙΑ: Όχι, αλλά αυτός ο τύπος που είναι μαζί του κοιμάται σε τρία μέρη, στο εργοστασιάκι που έχει, στη μάνα του και στο δικό του.
Έτσι και κείνη τα μάζεψε κι έφυγε. Βρήκε ένα δικό της.

ΤΖΟΝ: Για να μπορεί κι αυτή να κοιμάται σε περισσότερα μέρη! Σωστή."


Σωστή!!!
:-)

ΨουΞ είπε...

φαβα

χαίρομαι που σου αρέσει η... Ανοιξη!!

πολλά φιλία
καλορίζικο το καινούργιο σπίτι!


μαραμένα σύκα

Ωστε έτσι ε;
:-))


vassia

Μα δεν είναι απίστευτος αυτός ο τύπος "εργοστασιάρχη"!

:-)

ΨουΞ είπε...

vassia

:-)
Πως ματαπηδήσαμε έτσι από το χρυσάφι στα κορμιά;


Ηθελα να φύγω από το χρυσάφι και να φτάσω στον μεσοπόλεμο
(μια μεγάλη διαδρομή)
έπρεπε να βρώ άλλο τρόπο
περισσότερο θεατρικό,τρεχάτο και λιγότερο λογοτεχνικό και ήρεμο.

Σκέφτηκα λοιπόν(τρόπος του λέγειν) οτι ένας "διάλογος" και μάλιστα
τέτοιου τύπου θα ήταν ότι έπρεπε!
ωστε να επιχειρήσω στο επόμενο
(την μεγάλη διαδρομή).

και βλέπουμε....

υγ.ζήτω η διάθεση για Επικοινωνία!

Λωτοφάγος είπε...

Εξαιρετικό! Δεν έχω να προσθέσω τίποτε. Άλλωστε, ποτέ δεν μου άρεσαν οι αναλύσεις!

Vassia είπε...

:-)
Ομολογουμένως μια "θερμή" επικοινωνία!!!

Είναι πάντως εξαιρετικός ο διάλογος Ψουξ.

Καλημέρα

ΨουΞ είπε...

λωτοφάγος

Σ' ευχαριστώ.Χαίρομαι που σου άρεσε!

υγ.τώρα πιστεύω πως θα σου αρέσει και το επόμενο(ιδιαίτερα λόγω θέματος)

Να είσαι καλά.

vasikos metoxos είπε...

Ψουξ, θα σου βάλουν κοριούς στο τηλέφωνο και θα εκβιάζουν τις καθώς πρέπει κυρίες. Ξέρεις. Κομψοί άνθρωποι σε κομψά μέρη. Ωραίο!!!

DIONYSOS είπε...

M΄αρέσει που στην αρχή τούκανε τη δύσκολη, όντως είναι θέμα σπουδής που λίγο εστιάζουμε,τα φωτισμένα πρόσωπα του οργασμού, τον οργασμό υμών και ημών τον επιούσιο που θάθεγαν οι "αμαρτωλοί" !

Φαίδρα φις είπε...

αφοπλιστικό!
καλημέρα

ΨουΞ είπε...

διόνυσος

(τα φωτισμένα πρόσωπα του οργασμού,
τον οργασμό τον επιούσιο που θάλεγαν οι "αμαρτωλοί")

Πολύ ωραίο φίλε.(Ανθρωποκεντρικό!!)


φαίδρα φις

γενικά η παρέα εδώ είμαστε του αφοπλισμού...

:-)καλημέρα

ΨουΞ είπε...

βασικέ

"τι είναι η μαφία ξέρεις..
Κομψότης! αυτό είναι και μην ακούς τους κρλδες που λένε ότι θέλουν.
Κομψότης, αυτό είναι."

(από την σειρά Σοπράνος)