Απεργία μήτηρ πάσης Δημιουργίας




Δυο παπούτσια στο λιβάδι
Δυο παπούτσια κοντά στο ρυάκι
πολύ μακριά το ένα από το άλλο
Μπορεί και ποτέ
Μπορεί να μην ξεσκονίστηκαν ποτέ από την μέρα που αγοράστηκαν

Φαντάστηκα

Εκείνη, ξαπλωμένη εκεί,
Με το κορμί της ανάσκελα για τον αγαπημένο της πήρε την απόφαση μια και τα
έβγαλε να μην τα ξαναφορέσει
και γύρισε σπίτι ξυπόλητη
ή μπορεί αυτός
Ναι
Μπορεί να την σήκωσε στα χέρια ενώ αυτή φορούσε μόνο κάλτσες και πέρασαν έτσι τα χωράφια και τους φράχτες
Αυτός ρωμαλέος
Ή πάλι αν όχι ρωμαλέος
Τότε εμπνευσμένος
Ναι
Ασθενικός αλλά εμπνευσμένος


Τα παπούτσια αυτά θα ‘πρεπε καλύτερα να τα΄ αφήσουμε να χαλάσουν στην βροχή να ξεθωριάσουν από το κρύο να τα μασήσουν τη νύχτα οι σκύλοι, να τα καταπιεί το χώμα



θα κρατήσω το ένα, το άλλο θα το αφήσω
να μαγέψει κάποιον άλλο.



φωτο



15 σχόλια:

Vassia είπε...

Καλησπέρα Ψουξ :-)
(σπίτι κι εγώ)

"θα κρατήσω το ένα, το άλλο θα το αφήσω
να μαγέψει κάποιον άλλο".

Ελπίζοντας ότι θα βρω ένα να με μαγέψει.

ΨουΞ είπε...

Μου φαίνεται πως μοιραστήκαμε το ζευγάρι.
(μια χαρά μας βρίσκω)

πάμε τώρα να περπατήσουμε γιατί
these (boots)shoes are make for walking.....;)

squarelogic είπε...

Μαγική εικόνα!
Ειδες η απεργία?

Karpouzi είπε...

Με ανησυχείς...
Η απεργία, μάλλον επηρέασε τη φιλοσοφική σου διάθεση και άφησε λίγο χώρο στον "ροζ" εαυτό σου να εκφραστεί.
Μ' αρέσεις, καλέ μου Ψουξ...
Keep walking!

Λου είπε...

Μα η Απεργια ειναι ακρως ερωτικη διαδικασια........κι εγω απεργω απο τα γεννητατα μου.
Καλη μερα Ψουξ.

ΨουΞ είπε...

sqarelogic

κάποιες στιγμές στα σχόλια σου βρίσκω πως έχεις πολύ ενδιαφέρουσες ιδιότητες άσχετες με αυτές που υποδηλώνει το όνομά σου!

να είσαι καλά


καρπούζι μου

αμοιβαία τα αισθήματα:))
Νομίζω πως θα εγκαταλείψω για λίγο, την "φιλοσοφική" διάθεση που λες, και θα το ρίξω στα ...ταξιδάκια.

φιλιά


λου

μμμμμμ!
Και εμένα μου αρέσει να Απεργώ;)

Καλό απόγευμα

squarelogic είπε...

Το nick μπορει να φαινεται πομπώδες ως δηλωση ή pretentious,αλλά η αληθεια είναι οτι πιεζόμουν χρονικά να διαλεξω ενα για να μπορεσω ν'αφησω ενα σχόλιο(στην απαρχή των μπλογκοπεριηγησεων) και...προέκυψε αυτό!Ειχε ομως να κανει και με το ειδος του σχολίου,αφού καποιος έπρεπε να μιλησει για τα προφανή.
Μου εμεινε το βαρος να αποδεικνύω μεσω των σχολίων μου οτι δεν ειμαι κανένα "ψώνιο".Παντως τωρα ο square εχει ενα αρκετα μεγαλο 'εργο" πισω του για να τον "εξαφανισω"!

Vassia είπε...

ψΟΥΞ :-)
Άσχετο, αλλά μου ήρθε η σκηνή στο μυαλό από την τανία "Big fish", που κρέμονταν τα παπούτσια στην είσοδο της πόλης.......
Την έχεις δει;
:-)

ΨουΞ είπε...

Ναι την έχω δει.
Δεν θυμάμαι καλά την ταινία αλλά την δυνατή εικόνα που αναφέρεις την έχω συγκρατήσει πολύ καθαρά μέσ΄το μυαλό μου.

ωραίο κρύο κάνει! (μόλις μπήκα σπίτι)

Vassia είπε...

Εγώ πάλι δεν βγήκα καθόλου... περιμένω να χιονίσει για να βγω.
:-) :-)

vasikos metoxos είπε...

Μετά την απεργία, ο χιονιάς βοηθάει την κατάσταση Ψουξ. Ας ελπίσουμε να κρατήσει αυτή η ανάπαυση από την "εμπόλεμη" ζώνη...

ΥΓ Ο βορράς δηλώνει παρών με λιακάδα και κρύο!

lucy of wild flowers είπε...

Check your mail, my dear!
The propositions are on!
Kisses!

ΨουΞ είπε...

βασικέ μέτοχε

Καιρός για περπάτημα!
εδώ, σήμερα έβγαλε ήλιο και είναι πολύ λαμπερά!
όσο για το χθες ότι είδα απ το παράθυρο...άντε και τίναξα και το χιόνι από κάποιες γλάστρες γιατί στο προηγούμενο είχα χάσει όλα τα κακτοειδή.(τώρα έχω θαμνοειδή που αντέχουν)

να είσαι καλά



Λουκία

Ευχαριστώ πολύ!!!

dianathenes είπε...

Μου άρεσε που αφήσατε το ένα παπούτσι για να μαγέψει και κάποιον άλλον. Οχι σαν μερικούς που παίρνουν όλα τα μεζαδάκια από την πιατέλα....:)

ΨουΞ είπε...

Που να καταλάβει ο μοναχοφάης
απ΄την χαρά της "μοιρασιάς",
χρειάζεται και κάποια εκλέπτυνση...:)

Καλημέρα