Λόγια της και σκέψεις μου ανάμεσα στις ώρες και στις φάσεις (Τρίτη και τέταρτη σελίδα)




Μπλα μπλα μπλα …το alter ego μου
Ότι κάνω με το μυαλό σου το μετράω.
Σκέφτομαι αν θα σου άρεσε αν είναι αντάξιο σου, σκέφτομαι
ότι σου χρωστάω την αγάπη μου για τα βιβλία.

(είχε ήδη περισσότερα πτυχία από μένα.

-Γιατί είμαστε εδώ; (την ρώτησα)
-Εγώ θα φύγω όταν πάρω αυτό που ήρθα να πάρω.
-Μου άρεσε η απάντηση την βρήκα τίμια.. Αποδεκτό! είπα
(σκέφτηκα ότι αυτό κάνουμε όλοι και ας προσποιούμεθα τους αθώους όταν μας
προλαβαίνουν οι χρόνοι του άλλου.
Μετά μου ήρθε στο μυαλό ένας παλιός φίλος που συνήθιζε να λέει όταν άκουγε δακρύβρεχτες ιστορίες εγκατάλειψης και διαψευσμένων προσδοκιών
- Όχι αγοράκι μου όχι… τέτοια αθωότητα δεν αντέχεται
είναι ύποπτη δεν την κάνω αποδεκτή.-)


Η καλύτερη της στιγμή είπε ήταν

"Όταν έβαλα τα πόδια μου πάνω στα δικά σου .Στο γόνατο σου."
Δεν είπα κάτι, εκείνη λίγο αργότερα πρόσθεσε
"σκέψου την σημειολογία της κίνησης."
(αυτό είχε συμβεί όταν καθήσαμε για ένα ποτό, σ΄ ένα τουλάχιστον
παρακμιακό
για τα ήθη της πόλης αλλά και τα δικά της όρια, ποτάδικο.
Παρ΄ όλα αυτά εκεί ήταν η καλύτερη στιγμή της)
Εκεί λίγο πριν βάλει τα πόδια της πάνω στο γόνατο μου,
μου είχε πει:
-Σαν να κάθομαι στο φανάρι και περιμένω
-Τι; να γίνει κόκκινο, για να σκεφτείς καλά έκανα και περίμενα !

(γέλασα και λίγο γιατί μου φάνηκε αστείο και σαν εικόνα)
-Τώρα με γάμησες (είπε το επίθετο μου) πραγματικά με γάμησες.


....νοιώθω σαν να περιμένω στο φανάρι
(η δική μου καλύτερη στιγμή δεν ξέρω ακόμη ποια ήταν)



-----------------------Τέλος τρίτης και τέταρτης σελίδας



5 σχόλια:

vasikos metoxos είπε...

Η καλλίτερη στιγμή της στο παρακμιακό ποτάδικο. Εκεί που δεν θα πήγαινε ποτέ. Η εκδίκηση του είναι τα φώτα, η μουσική, και τα σκαμπώ της μπάρας. Συνομιλίες οριακές. Αυτοκαταστροφή και διανόηση. Η ερωτική πράξη ως χυδαία απειλή. Φανάρια μοναξιάς και αυταπάτης. Τίτλοι τέλους.

Παράλογο είπε...

Οι στιγμες, καλες ή κακες δεν κοιτανε τοπο, χρονο, ποιοτητα κλπ. Ειναι θεμα που δεν εχει να κανει με το "ανθρωπινο γουστο".Ειναι τοσο απροσμενες κι αβεβαιες οσο ο θανατος.
Και μιας και μιλησες για καλες στιγμες νοσταλγησα την παιδικη μου ηλικια.

ΨουΞ είπε...

βασικέ μέτοχε
"Οι άνθρωποι περιπλανώνται στην γη σαν προφητείες και όλες τους οι πράξεις είναι απόπειρες ή δοκιμές γιατί κάθε πράξη τους μπορεί να ξεπεραστεί απο την επόμενη"

η δική μου απόπειρα αυτή την στιγμή είναι να ποστάρω ενα μικρό διήγημα σε 6-7 συνέχειες.
τα σχόλια σου με βοηθούν πολύ στην ολοκλήρωση του σχεδίου.

σ΄ευχαριστω

ΨουΞ είπε...

παράλογο

άψογη διατύπωση.
"μια καλή στιγμή είναι τόσο απρόσμενη και αβεβαιη όσο ο θάνατος."
υγ. τι είχες στα παιδικά σου χρόνια και σου λείπει τώρα;

ΚΑΛΏς ΉΡΘΕς

Παράλογο είπε...

δε με προβληματιζε το μελλον οπως τωρα. Δεν σκεφτομουν το παρελθον οπως τωρα. Επαιζα μονο. Καλησπερα φιλε...