Φοβόμουν την Συνάντηση (δεύτερη σελίδα)




Φοβόμουν την Συνάντηση.


Είχα φάει όμως καλά .

(εδώ κανονικά- ένας κανονικός συγγραφέας επαγγελματίας, που το κουδούνι του γράφει το επάγγελμα του και η φορολογική δήλωση περιέχει εισοδήματα κυρίως απ΄ αυτή την ιδιότητα του- Ξέρετε από αυτούς τους σύγχρονους που βαριέσαι να διαβάσεις και δεν θέλεις Επ΄ ουδενί να διαθέσεις ούτε ένα ελάχιστο μικροποσό για να τους αγοράσεις- θα έκανε πάρτι .
Εγώ το πολύ να προσθέσω…." ο τύπος εκτός από κρέατα ήξερε να ψήνει και λαχανικά)


Με καλή παρέα.

(Και εδώ το ίδιο θα συνέβαινε –θα συναντούσαμε κανονική Αδολεσχία ,κανονική του λεξικού- εγώ την είχα ακούσει ζωντανά την λέξη, σε Ταβέρνα στην Τρίπολη, και χρειάστηκε να μου την εξηγήσει αυτός που την χρησιμοποίησε,… νομίζω πως τον λέγανε ...δεν τον θυμάμαι τελικά τον συνδαιτυμόνα αυτόν .)


Και είχα πιει

αρκετή ποσότητα καλή Κρητικιά ρακή. Απ΄ αυτή που όσο πίνω τόσο γαμάω ,
τον χρόνο εννοώ γιατί μόνο αυτός με ενδιαφέρει εκείνη την στιγμή.
Όχι τσίπουρο , αυτό δεν το πίνω αν δεν είμαι στα χιόνια.
Τηλεφώνησα έξω από το καφέ, μετά τον εσπρέσσο, που μου αποσαφήνισε την διαύγεια
Και μου εξασφάλισε ενέργεια.

-πότε
-τώρα
εύκολα ,τώρα, Κατέβηκε.


Συνάντηση

Ανέβαινε κατέβαινα (σε σχέση με την θάλασσα πάντα)
Ανάμεσα σε δέκα πλάκες πεζοδρομίου και ένα περίπτερο,
Τα μάτια κοιτάζονταν
(είχα δει λίγο και το υπόλοιπο σώμα και είχα προλάβει να σκεφτώ αρχίζει το γουέστερν)
Στα τελευταία βήματα πρόσεξα να μην χτυπήσω δυνατά το κεφάλι μου, κουτουληθήκαμε (σαν κριάρια) είχαμε ίσως εφεύρει ή συμφωνήσει άμεσα εκείνη την στιγμή το τελετουργικό της συνάντησης.


--------------------------Τέλος δεύτερης σελίδας

.

2 σχόλια:

vasikos metoxos είπε...

Ψουξ,

με κρατάς σε αγωνία. Καλό φαγητό και πιώμα πριν τη συνάντηση. Για δουλειά δε πας έτσι πάντως. Σκηνικό καθαρό. Και θάλασσα. Τελετουργία. Ο αφρίζων νους σε υπερένταση. Next please...

ΨουΞ είπε...

αγαπητέ βασικέ μέτοχε

Εχω καλύψει την επιθυμία σου, σε λιγώτερο απο δέκα ώρες.

ακου..."ο αφρίζων νους σε υπερένταση"