Λόγια της και σκέψεις μου Ανάμεσα στις ώρες και τις φάσεις ( Νούμερο3 -έκτη σελίδα)


Λόγια της και σκέψεις μου Ανάμεσα στις ώρες και τις φάσεις

Τέταρτη

Τώρα μητέρα, θέλω να μ΄ αφήσουν ν΄αγαπήσω.
Να γίνω ένα με το μωρό,
για αυτή την χαρά μπορώ να βάλω στην άκρη την ερωτική σχέση με τον πατέρα


πέμπτη

(Είμαστε στο πρώτο bar, έπινε το τρίτο. εγώ ήμουν στις Σουρωτές ήθελα να αφήσω ένα μεσοδιάστημα από τις ρακές στο επόμενο είδος αλκοόλ το οποίο είχα ήδη αποφασίσει.)
-Άλλαξε το σώμα μου. Έχω θυρεοειδή.
-Κάνει να πίνες;
-Ναι δεν τρέχει τίποτα. Ένα χαπάκι παίρνω την μέρα και είναι εντάξει, σε τρεις μήνες θα ξαναμετρηθώ…. δεν έχω τίποτα ο οργανισμός μου το κάνει, και μπορεί να το σταματήσει.


έκτη

η μεγάλη απογοήτευση ήταν τα υμνηθέντα χέρια
Η τρυφερότητα του νεαρού μπαμπού , το ροζ στις αρθρώσεις και στις φάλαγγες ήταν παρελθόν - τα ίδια δάχτυλα είχαν μεγαλώσει, είχαν πλατύνει, είχαν αποκτήσει αδρές γραμμές.
Και τα νύχια είχαν σκληρύνει χάνονταν στο κρέας με διαφορετικό τρόπο-στο σημείο εισόδου το δέρμα είχε σκληρύνει.
Κυρίως όμως το μέσα μέρος της παλάμης αυτό το τρυφερό, ελαφρά καυτό, με δροσερή αύρα, χουφτάκι είχε εξαφανιστεί .Εκεί πια υπήρχε κάτι άλλο, ξένο, εντελώς διαφορετικό, σαν αόρατο γάντι από μαλακό latex που εμπόδιζε την αναπνοή τους.
Τα χέρια ήταν παθέντα.

Εκείνα τα χέρια που για αυτά κάποτε έγραφα προσπαθώντας
να συμπυκνώσω την αίσθηση που με καθήλωνε

«Τα χέρια δεν ξεκολλάνε και δεν κρατιούνται.
Ταλαντεύονται συγχρονισμένα με το βηματισμό.

Κατεύθυνση θάλασσα


-------------------------------------------------------------Τέλος έκτης σελίδας

.

2 σχόλια:

vasikos metoxos είπε...

"Τέταρτη". Το πλάνο ανοίγει αργά. Η σκηνή από "αλλού". Βαθειά κρυμμένα μυστικά. Αμίλητα στοιχεία. Ο φακός εστιάζει στο χαμόγελο. Από "πίσω" ένα κλάμα.

Εξομολόγηση. Το απλουστεύει. Αυτοάνοσο. Το προσσπερνάς. Καλλίτερα να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Ο ύμνος στα χέρια. Απορία απώλειας ή ήττας. Η έμπνευση παραμένει παρούσα, αντλώντας εικόνες από το παρελθόν. Προορισμός: Θάλασσα.

ΨουΞ είπε...

βασικέ μέτοχε

μπήκαμε στην τελική ευθεία !