Λόγια της και σκέψεις μου Ανάμεσα στις ώρες και τις φάσεις (νούμερο2 - πέμπτη σελίδα)


Λόγια της και σκέψεις μου Ανάμεσα στις ώρες και τις φάσεις .

πρώτη

-έχεις περάσει στην πορτοκαλί γραμμή
-εεε…να φεύγουμε σιγά σιγά τι λες;
( Ναι έτσι του είπα, φίλος του αδελφού μου συνάδελφος του, ένα χρόνο μεγαλύτερος μου. Έστελνε και λουλούδια τρομάρα του και το έπαιζε και φιλότεχνος.
Δεν ξέρω αν ρώτησα εγώ ή πρόλαβε εκείνη να μου λύσει την απορία, πάντως την θυμάμαι να συνεχίζει λέγοντας... -έτσι έλεγε αυτός και οι φίλοι του, για τις γυναίκες που περνούν τα τριάντα και δεν έχουν παντρευτεί. Ναι ο μαλάκας !! ακούς τι μου είπε .. την πορτοκαλί γραμμή.)

δεύτερη

-ο τύπος που είσαι μαζί του; ήσουν είσαι δεν ξέρω το έχω χάσει …
-Μαλακίες ..καριέρας. Η καριέρα του και η μαμά του και ταξιδεύει και δεν ξέρει- αδιέξοδο
δεν βγαίνει ….είμαι μαζί του μιας και ρώτησες, αλλά δεν .


τρίτη

-ο αδελφός μου θέλει να παντρευτεί..
-ο πατέρας σου τι λέει;
-τίποτα...κάνε ότι θες
-η νύφη;
-είκοσι πέντε χρονών. Αντιπαθής. Κάναμε μια βόλτα όλοι μαζί και μου είπε
καλά εσύ πως και δεν έχεις ούτε ένα σοβαρό δεσμό και έχεις περάσει τα τριάντα δεν είσαι πια μικρή …η ηλίθια... αλλά δεν το άφησα να περάσει, «είμαστε μερικές που δεν χρειάστηκε να σκεφτούμε από μικρές πως θα παντρευτούμε γιατρό η δικηγόρο, αλλά πως θα γίνουμε καλύτερες» της είπα και το βούλωσε.
-σε σένα τι λέει ο πατέρας σου για τον γάμο
-"αν είναι να παντρευτείς κανένα μαλάκα σαν κι΄ αυτούς που βγαίνεις καλύτερα κάτσε εδώ μαζί μου. Μου αγόρασε σπίτι, άμα θες πάμε μετά να στο δείξω."
- μπα άστο βαριέμαι. Να σου πω, καλά εμένα, βρήκε ποτέ κάποιον άλλον συμπαθή ;
-Τώρα τι μου λες ;νομίζεις πως δεν καταλαβαίνω τι μου γίνεται.
(αργότερα το σπίτι βρέθηκε στο δρόμο μας μου το έδειξε ακινητοποιημένη από το συναίσθημα και την επιβολή. «Ένα όμορφο σπίτι σε μια άθλια γειτονιά , αυτό είναι όλο» μου είπε και θα έπρεπε να είμαι κουφός για να μην ακούσω την ήττα στην φωνή της .

Ένοιωσα θλίψη , όχι για εκείνη, αλλά για τις «χαμένες παρτίδες » όλων μας
- όχι για αυτές που χάνουμε ή κερδίζουμε μεταξύ μας- αλλά για τις άλλες
που χάσαμε πριν αρχίσουν, όταν αντιμετωπίσαμε τις Συνθήκες .)


------------------------------Τέλος πέμπτης σελίδας

.

6 σχόλια:

paperflowers είπε...

Γεια σου Ψουξ! Τι το θελες εκείνο το σχόλιο? Μ'έκανες να έρθω ΤΩΡΑ από δω και να διαβάσω ΤΩΡΑ αυτό που έγραψες.. Και αυτό και το προηγούμενο, έτυχε να τα διαβάσω σε λάθος στιγμές. Αντιμετωπίζοντας τις Συνθήκες...
;-)

Όσο για το: «είμαστε μερικές που δεν χρειάστηκε να σκεφτούμε από μικρές πως θα παντρευτούμε γιατρό η δικηγόρο, αλλά πως θα γίνουμε καλύτερες»,
είναι μεγάλο παραμύθι!
Υποτιμώντας τους άλλους για να υπερεκτιμήσεις (άλλη μια φορά) τον εαυτό σου, δεν γίνεσαι ποτέ καλύτερος...

vasikos metoxos είπε...

Ο χρόνος. το μόνο αρσενικό που μπορεί να πανικοβάλει μία γυναίκα. Διαπίστωση. Αναδίπλωση. Ήττα. Συνειδητοποίηση. Οι ευθύνες του περιπλανώμενου Άριστου μπροστά στη διατύπωση των Συνθηκών. Για την καταγραφή του κόστους. Για την απώλεια.

ΨουΞ είπε...

paperflowers
κρίμα που δεν είχα αφήσει το σχόλιο νωρίτερα... ;-)

οσο για το
"είμαστε μερικές.......καλύτερες- είναι μεγάλο παραμύθι"

Σίγουρα μερικές το πουλάνε το παραμυθι.!
Πίστευω όμως πως υπάρχουν και μερικές "Ωραίες" γυναίκες που το εννοούν, που πραγματικιά δεν επείγονται να παντρευτούν γιατρό η δικηγόρο γιατί δεν θεωρούν "μαύρη τρύπα" στην ζωή τους την ελευθερία τους.
γιατι έχουν εμπιστοσύνη στην δική τους καριέρα στο δικο τους κοινωνικό status,στα δικά τους εφόδια
γι΄αυτό και διεκδικούν επιπλέον μόρφωση, μερικά ακόμη ταξίδια,ξενύχτια και συναναστροφές...
Πάντα με ενδιέφερε περισσότερο αυτό το είδος γυναικών.

καλό απόγευμα

ΨουΞ είπε...

βασικέ μέτοχε

ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΜΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ.

paperflowers είπε...

Δεν διαφωνώ μαζί σου πάνω στην ύπαρξη τέτοιων γυναικών. Σαφώς υπάρχουν.
Θα μου επιτρέψεις όμως να σου πω πως οι γυναίκες σε ό,τι αφορά το γάμο, δεν χωρίζονται στις δύο μόνο κατηγορίες που ανέφερες.
Κι επειδή το σχόλιό μου είχε ως αφετηρία το κείμενό σου, ήθελα να πω πως υπάρχουν εκείνες που πουλάνε αυτό το παραμύθι για να το αγοράσουν πρώτα οι ίδιες. Κ το πουλάνε με τον ίδιο επιθετικό τρόπο που είδα στο γραπτό σου.
Η αλήθεια δεν κρύβεται στην έλλειψη δικηγόρων κ γιατρών, ούτε γενικά αντρών.. είναι κάπως πιο περίπλοκη, όπως κ το γυναικείο μυαλό. Ούτε καλώς, ούτε κακώς...
;-)
Όταν πιστεύεις στην επιλογή σου, είσαι πιο χαλαρός, πιο άνετος..
Ίσως άλλο να έγραψες κ άλλο να κατάλαβα, ποιος ξέρει?

ΨουΞ είπε...

paperflowers
Για το "περίπλοκο"της γυναικείας ψυχής ούτε λόγος να γίνεται,συμφωνούμε!
Δεν βρίσκω και κάτι που να διαφωνώ με οσα γράφεις.Μπορεί να προβάλλεται μεσα απο τα σχολιά σου μία "συμπεριφορα" και στις απαντήσεις μου να προβάλω την παραπληρωματική της αλλά δεν έχω καμμία αμφιβολία για την ύπαρξη και των δύο.
υγ.σε δύο ποστ η ιστορία αυτών των δύο "ηρώων" ΘΑ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ τότε, θα ήθελα παρα πολύ την γνώμη σου για αυτούς οπως και για ολόκληρο το κείμενο.

Σ΄ευχαριστω πολύ!