Μπορεί να κατέχω το ιδιαίτερο ταλέντο να με θεωρούν ταλαντούχο

Αυτοί που διαθέτουν σωστή στις αναλογίες ψυχολογία και αισθάνονται βαθιά συμπάθεια για πρόσωπα και καταστάσεις που τους συμφέρουν, έχουν στη ζωή τους περισσότερες επιτυχίες απ' τους ψυχρούς συμφεροντολόγους.
Ομως εγώ δεν ξέρω τι με συμφέρει. Πάντα το μπέρδευα μ' αυτό που μ' ενδιαφέρει.



Ούτε και κάτι σημαντικό έχω καταφέρει ως τώρα.
Δεν κατάφερα να γίνω ούτε ποιητής, ούτε ένας από τους
απογοητευμένους που πιστεύουν στο χρήμα και την
εξουσία Αν και είχα για όλα προδιάθεση.
Υπάρχει κάτι μέσα μου που δεν θέλει να μείνει πουθενά,
αυτή η γελοία σταγόνα εγώ που αρνείται να δώσει τη
φωτιά της.
Κατά καιρούς νιώθω προικισμένος μ' ένα ταλέντο για το
οποίο προς το παρόν δεν υπάρχει στόχος.
Μπορεί να κατέχω το ιδιαίτερο ταλέντο να με θεωρούν ταλαντούχο.


Αυτό δεν με αγχώνει, στην εποχή μας αναπτύσσονται ταλέντα που παλιότερα δεν έπαιρναν καθόλου μέρος στη δημόσια ζωή. Μία νέα ικανότητα συμπεθεριάσματος αναδεικνύει νέα πρόσωπα και νέες ιδέες.
Έχει ανακατευθεί φυσικά λίγο παραπάνω απ' όσο έπρεπε η αυταπάτη με την αλήθεια, το πνεύμα βολέματος με τη σημασία. Όμως αυτό δεν είναι ανησυχητικό. Καθόλου. Υπάρχει πρόοδος, παντού υπάρχει πρόοδος-
και προοδευτικοί...πολιτικοί, καλλιτέχνες, ψηφοφόροι, τραπεζίτες, καταναλωτές
και προοδευτικές...εκπομπές,τοποθετήσεις, στάσεις ζωής,
νοοτροπίες , συμπεριφορές, δυναμικές, επιχερήσεις, προοπτικές-
Ολα σημαίνουν πρόοδο.

υγ. Είμαι προοδευτικός και είμαι καλά!



.

20 σχόλια:

cyrusgeo είπε...

Κάποιος μου είχε πει, παλιότερα, ότι θα πρέπει να μάθω να "πουλάω" τον εαυτό μου. Μάλλον εννοούσε κάτι μεταξύ μάρκετινγκ και προμόσιον -- αμφότερες ελληνικότατες λέξεις, φυσικά.

Ευτυχώς, ποτέ δεν έμαθα να το κάνω.

elafini είπε...

πολλοί με θεωρούν ψώνιο...δεν έχουν καταλάβει όμως πως αυτός είναι ο τρόπος να "ντοπάρω" τον εαυτό μου ώστε να είμαι καλά για να δημιουργώ...είναι κι αυτός ένας τρόπος ;)

καλό βράδυ πολυμήχανε Ψουξ

LocusPublicus είπε...

Φίλτατε Ψούξ,
Δεν ξέρεις τί σε συμφέρει αλλά έχεις ταλέντα; - Δηλαδή έχεις τα δύσκολα αλλά κολλάς στα εύκολα. Συνήθως συμβαίνει το αντίθετο. Τυχερός ανθρωπος..

ΨουΞ είπε...

ελαφινι
Μην τους ακούς .Εσύ σοβαρή στo ταξίδι σου...
σαν πολυμήχανος χαμουτζής! P)
(Δε ξεχνιέται η τριετία με την πολιτιστική πριπέτεια)


locuspublicus
ναι συμφωνώ συνήθως γίνεται το αντίθετο, οχι ομως οτι είναι και τυχερός κάποιος αν του συμβαίνει αυτό το πράγμα.Διότι φτου γκαντ ντεμ ιά πάλι κάτι του λείπει.

γιατι έχεις να γράψεις τόσο καιρό;

υγ.επειδή νομίζω οτι μεταφέρεις την ουσία πολύ καλά -μήπως μπορείς παρακαλώ, να μου μεταφέρεις "πως αισθάνεται ο μέσος αμερικανος με το $στο 1.45;"-κάνει κάποια διαφορά στην ψυχολογία του;

ευχαριστώ πολυ


cyrusgeo
Την ομοιότητα την βρήκαμε.
Ομως...
ΙΣΩς να ..οχι.

Ναι. Συμφωνώ. Ευτυχώς!!

υγ.ωραίες φωτογραφίες

LocusPublicus είπε...

Αγαπητέ Ψούξ,
Εχεις βάλει το λινκ μου λάθος, σε ένα συγκεκριμένο πόστ, διόρθωσέ το, γράφω συνέχεια...

Λοιπόν, το χαμηλό δολλάριο, η αύξηση της τιμής της βενζίνας, το υψηλό κόστος ιατρικής περίθαλψης, τα δίδακτρα του κολλέγίου, ο υπερκαταναλωτισμός, και η υπερχρέωση, έχουν δημιουργήσει μια πολύ άσχημη ψυχολογία στον Αμερικανό. Διότι δεν είναι πόσα βγάζει κάποιος, αλλά πόσα εξοικονομεί και επενδύει. Ετσι και μόνον δημιουργείται πλούτος.

Ως εκ τούτου, ο μέσος Αμερικανός τη στιγμή αυτή, αν και ζεί στην πιό γρήγορη και παραγωγική κοινωνία του κόσμου, δεν απολαμβάνει όσα θα έπρεπε. Το αποτέλεσμα ονομάζεται ρομποτισμός - συνεχή δουλειά που νόημα δεν έχει, παρα μόνον να πληρώνει χρέη. Αναμφίβολα, πάρα πολύς κόσμος ζεί εξω απο αυτό το μοντέλο, αλλά οι γενικές δυναμικές του Αμερικανικού μοντέλου εκεί οδηγούν. Το μοντέλο αυτό απο ό,τι βλέπω έρχεται ραγδαία και στην Ελλάδα. Η ευτυχία βέβαια είναι καθαρά προσωπικό θέμα, αλλά μια συνιστώσα της είναι σίγουρα και τα οικονομικά. Εγώ πιστεύω αυτό που έλεγαν οι Αρχαίοι υμων - "Πάν Μέτρον Αριστον".

vasikos metoxos είπε...

Ψουξ,

μην αγχώνεσαι. Το ταλέντο θα οδηγήσει. Με την....προοδευτική πλευρά της ζωής βεβαίως!!!

SALOME είπε...

Εγώ θα έλεγα ότι είσαι εξομολογητικός...κι επομένως είσαι και στοχαστικός. Ολα τα άλλα άστα να τα βρούν οι άλλοι. μην αγχώνεσαι. Για τη λέξη προοδευτικός έχω επιφυλάξεις. Είναι απο ποιά ματιά θα το δεί κανείς κι επομένως θέλει επεξήγηση -ούτε καν εξήγηση.

squarelogic είπε...

αν και ομολογώ οτι δυσκολευομαι να καταλάβω που ακριβώς αναφέρεσαι,έχεις γραψει μερικες εξαιρετικές ατάκες που από μονοες τους σηκώνουμ μια ιστορία η καθεμία:
"Αυτοί που διαθέτουν ...βαθιά συμπάθεια για πρόσωπα και καταστάσεις που τους συμφέρουν, έχουν στη ζωή τους περισσότερες επιτυχίες απ' τους ψυχρούς συμφεροντολόγους.

Ομως εγώ δεν ξέρω τι με συμφέρει. Πάντα το μπέρδευα μ' αυτό που μ' ενδιαφέρει.

σχόλιο για τους "προοδευτικούς"που εξαργυρώνουν πλουσιοπάροχα την ιδιότητα τους?

και η φωτο,
συμβολίζει εγκεφαλο?

καλημέρες ψουξ!

karpouzi είπε...

"Ομως εγώ δεν ξέρω τι με συμφέρει. Πάντα το μπέρδευα μ' αυτό που μ' ενδιαφέρει."

Αιχμαλωτίστηκα εκεί...
Και όσο το σκέφτομαι, καταλήγω ότι αυτό είναι το ταλέντο σου: Η αυτοδυναμία της σκέψης σου... Καθαρή και αυτούσια, χωρίς επιρροές για την "έξωθεν καλή μαρτυρία". Και ναι, γι' αυτό και μόνο θα σε χαρακτήριζα προοδευτικό. Ή οπισθοδρομικό, ταγμένο σε μια άλλη εποχή που υπήρχαν ακόμη φιλόσοφοι και στοχαστές.
Αλί και αλοίμονο σ' εμάς τους "ατάλαντους"...

ΨουΞ είπε...

locuspublicus

Σ΄ευχαριστώ πολύ,για την απάντηση στο ερώτημα μου.
Δεν ξέρω για ποιο ποστ μιλάς(αν θες γράψε μου τον τίτλο η την ημερομηνία)



βασικε μετοχε

Δεν αγχώνομαι,Μόνο που καμμιά φορά μου την βαράνε μερικά κλισέ στην συγκεκριμένη περίπτωση η θέση της "προόδου"στο στόμα των πολιτικών
σαν λύση για ολα τα θέματα- ερωτήματα του"ποιμνίου" τους
και η ετικέτα του "προοδευτικού" καλΛιτέχνη που βοηθα να μην πω στηρίζει την ανύπαρκτη καλλιτεχνική τους υπόσταση.



squarelogic

ολα οσα γράφεις ειναι απολύτως αυτά που ήθελα να θίξω .ΑΡΑ ΜΆΛΛΟΝ ΤΑ ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ ΟΛΑ.Συνήθως δεν έχω στόχο(επίκαιρότητα, ας πούμε)απλά γράψω για πράγματα που υπάρχουν πολύ καιρό βαθειά μέσα στο κεφάλι μου και περιμένουν μια αφορμή για να βγουν.Θέλω να σκέφτομαι και να συνομιλώ γιά πράγματα που με απασχολούν και δεν μου τα "φοράνε",
τηλεοπτικοί φωστήρες η απίστευτες "πολιτικές"

Σ έυχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο


salome

καλώς ηρθες
Ισως εχεις δίκιο.
Ομως πραγματικά
εξομολογητικός και στοχαστικός (κατά το δυνατόν) είμαι σε ενα παλαιότερο ποστ που έχει τίτλο "η πουτάνα".(αν θές διαβασέ το -νομίζω θα σου αρέσει- έκανα αυτον τον συνειρμό εξ αιτίας του ονοματός σου και μίας παραγράφου του κειμένου.)

Oh fuck it! είπε...

Έξοχα, εύγε και μπράβο σου!
Αυτό το ποστ νομίζω δένει υπέροχα με εκείνο που είχα γράψει για τα πειραματόζωα και ίσως ήρθε η ώρα να κάνουμε εκείνη την ομάδα που λέγαμε.

ΨουΞ είπε...

καρπουζι

θα με χαρακτήριζες προοδευτικό η οπισθοδρομικό η φιλόσοφο ...(σνιφ) και (σνιφ)
εγώ νόμιζα οτι είμαστε φίλοι...

υγ.Νομίζω πως επικοινωνία σημαίνει αυτό που μας συμβαίνει. ;)-και ταλέντο να ξέρεις που σταματάς και τι επεξεργάζεσαι.

Σ΄ευχαριστώ πολύ.


oh-fuck-it

Ωραία ιδέα.
πως θα προχωρήσουμε;
πρέπει να βρούμε ενα χώρο(σχολίων)σε κάποιου το blog η να αλλάξουμε mail.
to karpoύζι τι λεει;

υγευχαριστώ για τα καλά λόγια

paperflowers είπε...

Κι εμένα μου λένε ότι έχω ταλέντο, ακόμα και χωρίς να έχουν δει κανένα δείγμα του!!! Αντίθετα μ'εσένα όμως, αυτό μου δημιουργεί άγχος μερικές φορές.
Το μόνο ταλέντο που παραδέχομαι ότι έχω, είναι αυτό του ραχατιού και της αμπελοφιλοσοφίας. Αλλά αυτά κανείς δεν τα εκτιμά ρε γαμώτο..

Όσο για τα δικά σου, θα σε μελετήσω και θα αποφανθώ στο μέλλον..
;-)

karpouzi είπε...

@Ψουξ & @oh fuck it!
Θέλω ομάδα και τη θέλω τώρα...
Έχουμε "υλικό" για νέο blog?
Όπως και να 'χει, είμαι μέσα!

ΨουΞ είπε...

paperflowers
γενικά μιλούσα .Μόνο που διάλεξα το πρώτο πρόσωπο .Βάλε το κείμενο στο τρίτο και μπορεί να βρεις εσένα.;)

υγ.δεν ξέρω και πολλά blogs (σαν το δικό σου)που να προτείνουν κείμενα των άλλων.και αυτό είναι κάτι μεγαλύτερο της αμπελοφιλοσοφίας -θέλει ταλέντο.Το δε ραχάτι, έβλαψε καριέρες αλλά ποτέ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΜΥΑΛΑ!

elafini είπε...

το hotel μας κάπως έτσι είναι
(πωπω..εχω πιεί και κάτι κρασιά...)

ΨουΞ είπε...

ελαφινι
το hotel σας σκίζει. ειμαι χαρούμενος και για την ΙΟΝ (συνδεση)χωρίς να την ξέρω(πες της το please).

elafini είπε...

(ion) my little sis...

στείλε μου mail
elafini@gmail.com

elafini είπε...

το ανεβάζω με τον τρόπο μου...βάλτο κι εσύ ;)

elafini είπε...

βραδινά παιχνίδια…

όνειρα γλυκά...