Το χρώμα το δίνουν τώρα τα μαγαζιά, καθένα τους και ένα πολύτιμο μυστικό.

Η πόλη μου δεν έχει πεζοδρόμια.
Οι δρόμοι της έχουν λακκούβες και καθημερινά ξεφυτρώνουν χαντάκια φυσικού αερίου.
Εάν θελήσω, μ΄ ένα τηλεφώνημα μπορώ ν΄ ανοίξω και εγώ ένα χαντάκι δίπλα στο σπίτι μου για δύο μέρες. Ύστερα το χαντάκι θα γίνει σαμαράκι κατά μήκος της άκρης του δρόμου. Η άσφαλτος δεν θα είναι ανθεκτική, θα παραμορφωθεί γρήγορα αλλά θα συναντήσει τα κάθετα στον δρόμο σαμαράκια και μαζί θα αναπτύξουν το παζλ της οδικής μου εμπειρίας.
Έχει δυο πάρκα αφρόντιστα - απότιστα και τα δύο. Υπάρχουν και δύο η τρεις λόφοι στο κέντρο της πόλης μου, καταφύγια για ζωόφιλους που δεν μαζεύουν τα σκατά των σκύλων τους και ταξιτζήδων που κατουράνε χαλβαδιάζοντας με φραπέ και κινητό.
Η πόλη μου έχει η είχε και άλλα ωραία πράγματα όπως ουρανό και κλίμα. Το κλίμα έγινε υγρό και ο ουρανός κιτρινίζει πότε πότε (ο Μανιτού μας τιμωρεί), αλλά εγώ την πόλη μου την αγαπώ σε πείσμα όσων έχουν αντίθετη γνώμη.

Η πόλη μου έχει και έναν πολύ γκίλι-γκίλι δήμαρχο, εκτός από τα συσσίτια και όλες τις παροχές, τώρα τελευταία εκεί μέσα στις φωτιές και τον ορυμαγδό τα έβαλε, όχι επί προσωπικού αλλά ως δήμαρχος της Αθήνας, μ΄ έναν πολίτη-ιδιοκτήτη. (νόμιμο ή λαμογιέ μικρή σημασία έχει) φυτεύοντας μέσα στο αμφισβητούμενο οικόπεδο ένα δεντράκι και μία πινακίδα που έγραφε –ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ-.
(αυτό το σύστημα το έχω δει τελευταία και σε άλλα μικρά οικοπεδάκια ή χώρους που δεν γίνεται τίποτα άλλο με αυτούς. Μία πινακίδα.. ένα δεντράκι και ο δήμαρχος είναι παρών).
Ο δήμαρχος τον κατήγγειλε αυτοπροσώπως, τον πολίτη-ιδιοκτήτη (νόμιμο ή λαμογιέ), διαπληκτιζόμενος μαζί του,μπροστά στις κάμερες με γκίλι-γκίλι τρόπο. " Στό οικόπεδο υπήρχαν δύο φορτηγά σκουπίδια και άλλα εύφλεκτα υλικά, αλλά χάρη στην έγκαιρη επέμβαση μας ο κίνδυνος τελικά απομακρύνθηκε." Γλιτώσαμε τα χειρότερα.Είδαμε και τον δήμαρχο.
Εγώ την πόλη μου την αγαπώ και είμαι σίγουρος ότι ο δήμαρχος της θα την αναμορφώσει κι’ άλλο. Μόνο την πλατεία Ομονοίας τον παρακαλώ ν’ αφήσει όπως είναι γιατί είναι τέλεια.
Και με τους Ολυμπιακούς αγώνες και τα πυροτεχνήματα ήταν πολύ ωραία, νεοπαγανιστικές συνήθειες αφιερωμένες στο απρόσωπο, ανώνυμο μα υπαρκτό Ολυμπιακό συναίσθημα και πνεύμα . Και το πιο ψηλό Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στην Ευρώπη (στον κόσμο ή στα Βαλκάνια δεν πολυθυμάμαι ) στην πόλη μου βρίσκεται . Η χώρα που δεν της έμεινε δέντρο για δέντρο(πραγματικό), έχει το πιο ψηλό Χριστουγεννιάτικο και φωταγωγημένο. Τον ξόρκισε τον δαίμονα η προηγούμενη δήμαρχος, τον ταπείνωσε με μία κίνηση.
Και το ιστορικό τρίγωνο τέλειο. Οι πεζόδρομοι είναι κυκλοφοριακές παραλλαγές των κανονικών δρόμων. Κατά βούληση φορτηγάκια, μηχανάκια, καροτσάκια με μωρά και καλή διάθεσή, αναβαθμισμένη. Εκεί δίπλα στο Γκάζι πόσα και πόσα την καρδιά μου έχουν αγγίξει!
Όπως και στού Ψειρή! παρκαδόροι, κουδουνίστρες, αρχοντιά και τσόκαρα. Ματογιάνια και Λαδάδικα τα έβαλε κάτω με μιας. Φύγανε και οι βιοτεχνίες. Όλα πάνε μια χαρά. Το χρώμα το δίνουν τώρα τα μαγαζιά, καθένα τους και ένα πολύτιμο μυστικό, ασκούν πάνω μου γοητεία. Μαγνητισμένος φεύγω απ ΄την περιοχή, γητεμένος ξαναγυρίζω, μια ώρα αρχύτερα, θέλω κι΄ άλλο. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ, ΑΝΤΕΧΩ.

υγ.Παρακαλώ πολύ να μην καθαρίσετε τα φρεάτια τώρα με τις βροχές .Ξέρετε ...σας φαντάζομαι με armani αδιάβροχο και αμέσως ξεχνάω τις prada τις γαλότσες.



9 σχόλια:

cyrusgeo είπε...

Αναμόρφωση
+
Αναβάθμιση
=
€€€€€€€€€€€

vasikos metoxos είπε...

Η αναβάθμιση θα ολοκληρωθεί στο βοτανικό, στην αναπτυξιακή λογική του Τζίγκερ και των άλλων μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων. Οι εργολάβοι παίρνουν θέση μάχης για μικρά studios (λόφτς) σε υποβαθμισμένες περιοχές απευθυνόμενοι σε ένα κόσμο που δεν είχαν βάλει στο χέρι μέχρι τώρα...

squarelogic είπε...

κρατηστε μου και μενα ενα loft,κοντα στις "κυκλοφοριακές παραλλαγές των κανονικών δρόμων".
Βαρεθηκα να αναπτύσσω το παζλ της οδικής μου εμπειρίας στις παλιές μικροαστικές γειτονιές...

Πολυ καλο!

ΨουΞ είπε...

cyrusgeo
Καλησπέρα.τα λεφτά με κάνουν και σκέφτομαι τα %% %%ποσοστά.
Αν ο δήμαρχος που έχει τα λεφτά επικαλείται οικονομικές δυσκολίες. Τότε χρειάζεται, νομίζω, η αντιπολίτευση να ενδιαφέρθεί ιδιαίτερα για τα ποσοστά και την διαχείριση.

,σχεδόν αποκλειστικά, με τα ποσοστά και την διαχείριση!

ΨουΞ είπε...

βασικέ μέτοχε
η πλάκα είναι ότι ακούγοντας ερα σπορ στο αυτοκίνητο το μεημερι,άκουσα έναν φίλαθλο του Παναθηναικού να ρωτάει απο το τηλέφωνο τον δημοσιογράφο , στον αέρα,
"γιατί δεν θέλει ο γιαννακόπουλος να τρέξει τον Βοτανικό μόνος του ο βαρδινογιάννης;" και μετά μονολόγησε... αφού και οιδύο να αποκτήσει γήπεδο ο Παναθηναικός θέλουν.
ευτυχώς έπεσαν οι χειρότερες διαφημίσεις στη μπάντα των fm και το άλλαξα.

Καλώς ήρθες

ΨουΞ είπε...

squarelogic
Σ' ευχαριστώ.
Χαίρομαι ιδιαίτερα.. που σου άρεσε ο "ρυθμός" του ποστ.

Τα λέμε.

φάβα είπε...

Καλά τα λες ψουξ... με την δυναμική που σε διακατέχει... Δυστυχώς το Γκάζι απο γειτονιά εναλλακτικού σε λίγο θα γίνει τόσο τρεντυ που θα ξεπεράσει το Ψυρρή... τι να πω...
Μήπως να το πίνουμε γύρω γύρω από τις λακούβες, με κιθάρες και φωτιά?
Να μαζευόμαστε και να πίνουμε ρακόμελα στις πλατείες?

ΨουΞ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΨουΞ είπε...

φαβα
"Μήπως να τα πίνουμε γύρω γύρω από τις λακκούβες, με κιθάρες και φωτιά?"

...Ωραία εικόνα.
"μετά το underground έρχεται... σύντομα κοντά σας το..arownd lakouva"
Μία ταινία που .....!

Να είσαι καλά. Τα λέμε