Αν έχεις φίλους διάβαινε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ
Γαμώ τη σύνδεσή μου μέσα! Καταλαβαίνεις; Τι να καταλάβει ένα κομμάτι πλαστικό, γεμιστό με συρματάκια. Αλλά κάτι θα έπρεπε να καταλαβαίνεις. Τόσα πράγματα έχουν περάσει από μέσα σου, συζητήσεις – τοπία – αναζητήσεις - … Δεν μπορεί να μην σε άγγιξε τίποτα απ’ όλα αυτά. Έτσι απλά περνάνε από μέσα σου;
Φαίνεται τα έχω χάσει, μιλάω σε ένα καλώδιο... Βλέπεις πόσα κοινά έχουμε; Έχασες την επαφή σου, έχασα κι εγώ τη δική μου. Δεν χρειάζεται να απαντάς, μη μου στενοχωριέσαι. Απλά άκου. Άλλωστε δεν θέλω απαντήσεις...Όχι, θέλω. Θέλω γαμημένο καλώδιο, θέλω απαντήσεις σε όλα Απάντα! Πες! Με ξέρεις τόσο καλά εσύ... Είμαστε μαζί κλεισμένοι σ’ αυτό το δωμάτιο τόσα χρόνια. Θυμάσαι ηλίθιο κομμάτι πλαστικό που περπατάγαμε δίπλα στην θάλασσα τι ωραία που ήταν. Που
κατά λάθος στην προσομοίωση, να δεις τι πάτησα, κι έπεσα μέσα στο φιόρδ Φλεβάρη μήνα, κι υπήρχε εκείνη η λειτουργία που νιώθεις πως βρέχεσαι σε κανονική για την εποχή θερμοκρασία...τι πλάκα! Εσύ.. Γελάς; Έχεις χιούμορ; Έχεις βέβαια, αφού έχεις ακούσει τόσα καλά αστεία από μένα κάτι θα έχει καλλιεργηθεί μέσα στο πλαστικό σου.Μιλάω σε ένα καλώδιο. Αλλά θα μου πεις εδώ και χρόνια μιλάω με μια οθόνη. Γιατί όχι τώρα και σε ένα καλώδιο. Τι διαφορά έχει η οθόνη από ένα καλώδιο; Τι διαφορά έχει η ζωή απ’ τη ζωή μου; Καλά είμαστε. Έχουμε ανοίξει μια πύλη στο μέλλον. Το μέλλον σε απαλλάσσει απ’ τη ζωή.Είπανε πως για λίγο θα μας φαίνεται παράξενο, αλλά θα εξοικειωθούμε . Άλλωστε που να τρέχουμε τώρα; Η μόλυνση... Μ’ ακούς; Η μόλυνση δεν επιτρέπει βόλτα στην πόλη αλλά το virtual reality επιτρέπει βόλτα σ’ όλο το σύμπαν.

«...Πρωινό στο central park… μεσημεριανό σε μια tratoria της Ρώμης (largo Marcello Mastroianni) απόγευμα για ψώνια στο Μιλάνο (via monte napoleone) και το βράδυ… ποτό στην Πράγα με live jazz μπάντα.. ή σε φίλους στο Άμστερνταμ πού μένουν σε βάρκα (αυτούς τους βρήκα στους Second Life). Τόσο όμορφο.
Θες να περνάς τις γέφυρες στα κανάλια κάνοντας ποδήλατο με φούστα και ‘γω να υποκλίνομαι στα πόδια και τις κάλτσες σου;.. να μυρίζεις τα λουλούδια στο παζάρι και να ψάχνουμε τρόπο να φυλακίσουμε τις μυρωδιές τους;..
Να πετάμε με το μικρό ελικοφόρο (της γραμμής) χαμηλά πάνω απ΄ τις στέγες των σπιτιών της Φλαμανδίας;..
Κι ο καιρός μουντός, βόρειος. Έχω κατεβάσει κάτι μουντούς, βόρειους καιρούς απίστευτους. Τεράστιο αρχείο. Μπορούμε αν θες να περάσουμε όλη μας τη ζωή σε μουντό, βόρειο καιρό.»

Μιλάω σε ένα καλώδιο, αλλά δεν νοιώθω περίεργα... Απάντησε κάτι κι εσύ! Τίποτα δεν σε άγγιξε; Απολύτως τίποτα; Είσαι ένα ψυχρό πλάσμα χωρίς συναισθήματα;Πώς φτάσαμε ως εδώ; Μόνοι μας; Μας ρώτησαν κι απαντήσαμε; Επιλέξαμε; Δεν θυμάμαι. Γιατί να θυμάμαι; Αφού τα θυμάται όλα ο υπολογιστής για μένα. Εσύ μ’ αγαπάς; Αν μπορούσες, θα με χάιδευες; Να, εγώ σε χαϊδεύω. Είναι ανιδιοτελής η αγάπη μου για σένα, δεν θέλω να μου ανταποδώσεις τίποτα. Εκτιμώ τα όσα έχεις κάνει μέχρι τώρα. Θα έρθει σε λίγο ο τεχνικός και θα κάνεις πάλι την υπέροχη επαφή σου και θα είμαστε καλά… θα είμαστε πάλι καλά. Μπορεί κιόλας να σε βγάλω απ’ το σπίτι, να σε πάω μια βόλτα έξω, (σ΄ ένα μέρος… με δωρεάν ασύρματη σύνδεση). Να δεις την πόλη έρημη από ανθρώπους. Όλοι είναι κλεισμένοι σπίτια τους και περιφέρονται ελεύθεροι στον κόσμο. Η πόλη. Τόσο όμορφη. Αλλά πάει καιρός.. Μπορεί όμως κάποτε να την ξαναδούμε. Είπαν πώς θα φτιάξουν όλα. Απλώς για λίγους αιώνες θα χρειαστεί να κλειστούμε στα σπίτια μας. Μετά, μόλις όλα φτιάξουν θα μπορούμε πάλι να βγαίνουμε στην πόλη. Στην πόλη, στην πόλη. Όχι, όχι, δεν τα είπα όλα αυτά για να σε πληγώσω. Μην με κοιτάς έτσι. Δεν το αντέχω.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ;

13 σχόλια:

φάβα είπε...

Ψουξ, πως δεν σε ειχα ανακαλυψει βρε τοσο καιρο? Μ' αρεσει που τα χώνεις, και εχεις και μια βιδα που μου θυμιζει την δική μου (!)

Χώσε, χώσε :)

χαμίνι είπε...

Το μέλλον σε απαλάσσει απ' τη ζωή...

Συνταρακτική φράση! Το μυαλό μου έκανε δεκάδες συνειρμούς πριν ακόμη τελειώσει η ανάγνωση αυτών των 7 λέξεων.

Ίσως ν' αρχίσω να τις γράφω αυτές τις σκέψεις πριν τις ξεχάσω...

Πάντως και το παρελθόν είναι μια πολύ καλή δικαιολογία.

Καλή σου μέρα!!!

ΨουΞ είπε...

φαβα
χαίρομαι που κάτι που εγραψα σου θυμιζει εσενα,(αυτο μαλλον το παθαίνουν ολοι οσοι γράφουν),γιατί ειναι ωραίο να μοιράζεσαι..

χαμινι
καλως ορισες-μακαρι να εχεις γράψει
τις σκέψεις που ελεγες και ακόμη καλύτερα να τις κάνεις ποστ να τις διαβάσουν κι' αλλοι..

σ ευχαριστώ νασαι καλα

elafini είπε...

Ωραίες οι vitrual εικόνες και τα συναισθήματα...γίνονται επικίνδυνη συνήθεια όμως κι άντε να ξανασυνηθίσεις τους ανθρώπους μετά...γι'αυτό σου έφερα τον τεχνικό (είχε έρθει από το σπίτι μου πριν λίγο για κάποια "απεγκατάσταση")

elafini είπε...

(virtual)

καλό βράδυ :)

Mist είπε...

καθόλου ψέμα δεν μου κάνει, μα απίστευτο ρεαλιστικό κομμάτι μας.
Να για δες με, με μια οθόνη σου μιλώ κι ούτε τα χρώματα σου γνωρίζω, και μάλλον ποτέ δεν θα τα μάθω.
όλες οι πληροφορίες μου για σένα, κι ίσως εσύ για μένα κ. άλλ. μόνο απο το profile (οτι θέλει ο καθείς μας να φανεί δηλ, και μια μάσκα τόοοοοοοσο όμορφη)
Αλλά πάει καιρός που κάποιος κοίταξε να με πληγώσει και το άντεξα.

θάρχομαι γιατί έχει ξαστεριά.

καληνύχτα

ΨουΞ είπε...

ελαφινι
μ΄αρεσει που κάνουμε(virtual)παρέα
μ΄αρέσει.
Αλήθεια πως πήγε η καθερωμένή, ανα
επίσκεψη δοκιμασία της αισιοδοξίας σου;
καλημέρα


mist
να ερχεσαι mist οποτε θες.
τα χρωματά μου ειναι ασπρα μεσαία..

αλλα το καλό στο διαδίκτυο ειναι οτι μπορείς να μείνεις, κατά κάποιο τρόπο,στην ουσία της επικοινωνίας -στη γνωμη στη σκέψη και στην διατύπωση της-στην αισθητική και τους συνειρμούς του αλλου-

ενα πολύ ομορφο προφιλ ειναι μονο ενα πολυ ομορφο προφιλ.

Aελλα είπε...

Θα' ρχομαι κι εγώ γιατί τα άσπρα μεσαία μ' αρέσουν. Περικλύουν όλο το φάσμα των χρωμάτων και τις αναλύσεις τους.
Και μένω στην διατύπωση, την αισθητική και προπάντων σε συνειρμούς.

Πρώτη μου φορά εδώ, κι ως νέα αφήνω μια καλημέρα να σε συνοδέψει.

elafini είπε...

ομολογώ πως με κλόνισε περισσότερο από άλλα κείμενά σου...ίσως γιατί είδα κάτι από εμένα?

καλημέρα (χαμογελαστή όμως)

ΨουΞ είπε...

ελαφινι
και να φανταστείς οτι το εκανα για να σου φτιάξω τα κέφια.
καλημέρα

αελλα
καλως ορισες -σαν στο σπιτι σου.

Αλεξάνδρα είπε...

Βρε Ψουξ μ΄έστειλες αδιάβαστη!!!!

Τι υπέροχο κείμενο είναι αυτό.

Μπράβο!!!
Φιλιά

ΨουΞ είπε...

αλεξάνδρα
κάλλιο αργά παρά ποτέ!

σ' ευχαριστώ πολύ.Τώρα το είδα το σχόλιο σου.Με συγχωρείς για την καθυστέρηση.

apple130674 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.