Το ανικανοποίητο συλλογικό πεπρωμένο προελαύνει στα μουλωχτά

Είχαν γίνει τέρατα. Μάχες. Σώμα με σώμα, χέρι με στόμα. Αίμα δεν είχε.
Κερατώματα. Κρεβατώματα. Μούτρα και γέλια. ΓΕΛΙΑ απ’ αυτά
που δένουν μαζί τους το όνειρο.


εκείνη ομως του ειπε

'' Δεν υπάρχει ερωτική σχέση, μην ανησυχείς. Υπάρχει, ίσως, μία ερωτική κατάσταση, αυτό είν’ όλο. .Μου εμπνέει σκέψεις αυτός ο άνθρωπος; Ναι, μου εμπνέει. Μιλάω ανοιχτά γι αυτές τις σκέψεις; Ναι, μιλάω ανοιχτά. Αλλά ερωτική σχέση με την έννοια των ιδρωμένων κορμιών στο κρεβάτι δεν υπάρχει.
Γιατί δεν απαντάς; Δεν το καταλαβαίνω. Αυτό είναι δικαίωμά σου, φυσικά, αλλά εγώ διεκδικώ, η πραγματικά ερωτική σχέση, αυτή που’ χω μαζί σου, να φτάσει σ’ ένα τέτοιο συναισθηματικό ύψος που να μην υπάρχει χώρος για το ψέμα. Θέλω να καταστήσω το ψέμα αδύνατο. Πίστεψέ με, το κεράτωμα μου φαίνεται υπερβολικά απλή λύση. Είναι δυνατόν να λυθεί το πρόβλημα της σχέσης μας μ’ ένα κεράτωμα; Επ’ ουδενί.
Κάνεις το λάθος όλων των αντρών. Με μεταχειρίζεσαι όχι σαν άτομο με ίσα δικαιώματα, αλλά σαν το συμπλήρωμά σου. Κι ύστερα απογοητεύεσαι. Έχεις σκεφτεί ποτέ, μήπως ο δρόμος για μια πληρέστερη ερωτική ζωή περνά μέσα από μία σκληρότερη αυτόδιαπαιδαγώγηση; Στο κάτω – κάτω, είτε στο γιατρό μου το πω, είτε μέσα μου το κρατήσω, για ένα πράγμα αναρωτιέμαι. Είναι δυνατόν να λυθεί το πρόβλημα του έρωτα
με γάμο, ή με διαζύγιο; ''


τότε εκείνος της απάντησε

'' Όχι, δεν είναι. Κι εγώ έτσι πιστεύω. Μόνο που διεγείρομαι διαφορετικά.
Εγώ βλέπω στο δρόμο έναν ωραίο κώλο μέσα σ’ ένα στενό παντελόνι,
ένα γενναίο στήθος μέσα σ’ ένα τεντωμένο πουκάμισο και μέσα μου αναβλύζει ευγνωμοσύνη. Θέλω ν’ ανταποδώσω μεγαλόψυχα το καλό που μου γίνεται.
Θέλω να συγχαρώ το ανθρώπινο σώμα για την προσπάθεια που κάνει να νικήσει την βαρύτητα της ζωής, καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Ίσως φταίει η διαταραγμένη πολυαδενική μου ισορροπία. Ορισμένοι αδένες επιδρούν στο αίμα μου και με την διεγερτική τους δράση διαμορφώνουν την ιδιοσυγκρασία μου.
Φοβάμαι ότι αγαπάω τον πούτσο μου περισσότερο από μένα. Ποιος είμαι εγώ, όμως, και ποιος είναι ο πούτσος μου, σκέφτομαι, γιατί όντως αν με τον πούτσο μου και τις δραστηριότητές του εννοούμε έναν μηχανισμό εκτόνωσης ασυνείδητων πιέσεων, ή
τις εφαρμογές μιας αντίληψης που προέρχεται από υποσυνείδητη διαλεκτική,
τότε τα πράγματα αλλάζουν, ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ,
τότε ολόκληρη την Ζωή μου όλη την χαρακτηρίζει η έλλειψη πλαισίου,
δεν υπάρχει χώρος για να διαφυλάξω τις δυνατότητές μου,
δεν μπορώ να επισημοποιήσω την δυναμική τους.
Έλλειψη πλαισίου ίσον έλλειψη ωρών για εργασία, άρα … υποβάθμ..."



εκείνη τον διέκοψε

''εχω ημικρανία με συγχωρείς.''





Στη ζωή συνήθως δεν είμαστε ερωτευμένοι. Δεν τον αντέχουμε τον έρωτα. Είναι μια κατάσταση μεταφυσική. Προτιμάμε να ζούμε τόσο όσο μπορούμε να διαχειριστούμε εκ του ασφαλούς. Σιχαινόμαστε τις διαψευσμένες προσδοκίες. Ομως παρ' οτι δεν αμφιβάλουμε για το θνησιγενές του, ελπίζουμε στον καινούργιο, που θα ’ναι ο «μοιραίος». ΜΟΙΡΑΙΟΣ, δηλαδή στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχει μακρινή ημερομηνία λήξης.




6 σχόλια:

elafini είπε...

κάθε φορά που σε διαβάζω, είναι σαν αν βάζω σε δοκιμασία την αισιοδοξία μου...αντέχει όμως...

ΨουΞ είπε...

ελφινι
Ειμαστε συμπληρωματικοί.
οταν ερχομαι σπίτι σου χαίρομαι
την ζωντάνια σου.
ομως επι της ουσιας ειμαι ..καλοπερασάκιας

καλό μήνα νάχουμε ..

elafini είπε...

έτσι ακριβώς...καλό μήνα άγνωστε με το όμορφο όνομα

Mist είπε...

Τα θηρία τελικά λέν αλήθειες, και ο ψουξ... δεν τις ψιθυρίζει απλά τις φωνάζει, και μ' αρέσει αυτό.

Καλό σου μήνα

Μαρινα Γ..... εμπυρη γνωση είπε...

καλο σου μηνα ψουξ....

σκληρο αλλα αληθινο ...όπως ειναι η αληθεια ,χωρις φτιασιδια...

καλη σου

ΨουΞ είπε...

mist
χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ
σ΄ευχαριστώ πολύ
τα ξαναλέμε .
μαρίνα
καλό μήνα
σου αφησα ενα σχόλιο για ενα σου ποστ (22-6)που μου άρεσε δεν ξέρω αν το πήρες γι΄αυτο το αναφέρω.
νασαι καλά